Nyt saa jo loppuu tää huono trollaus yms. spammaamine täälä palstalla... Muistan vielä 2009 ku täälä palstalla oli muutaki ku "haista vittu pentu yms." turhaa. Trollaus on säälittävää, kuulostaa kun olisitte kaikki jotai nolife pentuja ilman elämää, koulut käymättä yms. mutta, eiköhän tää tästä vielä parane!
Toivon että tämä palsta saadaan vielä takasin kuntoon ja tälle saadaan sheriffi!
Terveisin: Jackhet1 :)
NYT LOPPU!
11
95
Vastaukset
- hjjvgjgjhj
Tuo yllä olevan linkittjän saa pistää vstuuseen levittämästään virussivustosta joka laittaa koneen lataamaan firuksen jos ei kiinnitä huomiota ja hyväksyy panamalla:lataa.
Älkää ikinä ladatko kyseistä ohjemaa, parempi kun ette paina linkkiä ollenkaan.
Eikö täällä tosiaa valvo kukaan paikan menoa?
Siltä tuntuu, itse olen ollut useiden keskustelupaikkojen foorumivastaavana ja tiedän kyllä milloin mennään liian pitkälle, täällä se raja on mennyt rikki jo kauan sitten. - pera91
haistappa v*ttu jne. pentu.
Ite yritän nyt hakea palstan sheriffiksi, koska oon tätä palstaa seurannu jo vuodesta 2008 ja entine sheriffi, Tilitonttu lopetti työnsä täällä jo 2009 niin siitä asti ollu jutut ihan vinossa tällä palstalla.
terv. jackhet1- Mr Kenkka
@jackhet1
Pyörin kanssa täällä samoihin aikoihin. Muistan kun OFP:n tilalle tuli Tilitonttu.
Piakkoin sen jälkee lopettelin täällä käymisen.
- Mr Kenkka - joonas13
turpa kii nörtit....ei tost perast tarvi välittää...ei se kuitekaa uskaltais mitää irl....joku kakara kuiteki...
- pera91
ootko p*ska? pentu.
- -_-
Suomessa on yksi todella suuri ongelma. Es jonnet niitä kaikkialla. Ne esittää koviksia vaikka ne on vaan läskejä ja helareita.
- koke mus rs o paska
Voin henkiläkohtaisella kokemuksella sanoa, että suurin osa trolleista on jo käynyt peruskoulun (tai ainakin on jo 9-luokan loppupuolella) ja huvittelevat trollaamalla pikkupentujen palstoilla. Teen itsekin niin. On hauska lukea niitä äpäröiden vihaviestejä sitä useimmiten ilmiselvää trollia kohtaan :D
- gtbvtbgtb
weird toi pera91.. ja ihmiset postaa tänne toisten sähköpostiosotteitaki että sais olla jonkulaine sheriffi täällä
- wootioj
Pelasit runee ja ET SAANU SIEMENSYÖKSYÄ?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473