jenkkakahvat

Lindiss

Moikka. Synnytin 3 kuukautta sitten ja on alkanut harmittaa tulleet kilot . Olen 20 vuotias nainen. Pituuteni on 168cm. Ennen raskautta painoin 62 kiloa ja nyt 76. Eli on vielä paljon pois saatavaa. Käyn päivittäin 1-2 tunnin lenkillä vaunuilla ja nyt kun on lunta vielä niin se tuo lisää vastusta siihen. En mielestäni syö hirveästi. Olisko vielä jotain neuvoa miten onnistuisin saamaan pois näitä liika kiloja. Vatsaa nyt ei jäänyt paljoa että se ei mua harmita sillai mutta jenkkakahvat vaan on kasvavut ni ne ois kiva saada pois ennen kesää. Kuntosalille aikaa ei oo. Riittääkö tää jokapäiväinen lenkkeily saamaa jenkkakahvat pois?

6

210

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -

Kaikki on loppupeleissä kiinni ruokavaliosta. Ei niinkään kuinka paljon syö vaan mitä syö. Kokeile karppaamista ja katso vaikuttaako, voin sanoa että varmasti vaikuttaa.
      Kotona kannattaa yrittää ehtiä tekemään pientä jumppaa keskikeholle.
      Vaikka kahvakuula jumppaa, aina löytyy sen verran aikaa että ehtii hieman jumpata. Pitää vaan soveltaa.

• Lindiss

Juu no olen yrittänyt hiuka miettiä et varmaa pitäs kiinnitttää ruokavalioon huomiota. Joo no täytyy lukee siit karppaamisesta enemmän.. kiitos vinkistä :) ja kahvakuulaa olenkin harkinnut..

• Terve lapsuuuuus
        Lindiss kirjoitti:

Juu no olen yrittänyt hiuka miettiä et varmaa pitäs kiinnitttää ruokavalioon huomiota. Joo no täytyy lukee siit karppaamisesta enemmän.. kiitos vinkistä :) ja kahvakuulaa olenkin harkinnut..

Iloitse lapsestasi ja uudesta elämänyilanteesta.
        Keskity lapsen hyvinvointiin.

Ylimääräiset kilot kyllä karisevat ajallaan.

Nauttikaa ensimmäisestä yhteisestä keväästänne!

• Lindiss
        Terve lapsuuuuus kirjoitti:

Iloitse lapsestasi ja uudesta elämänyilanteesta.
        Keskity lapsen hyvinvointiin.

Ylimääräiset kilot kyllä karisevat ajallaan.

Nauttikaa ensimmäisestä yhteisestä keväästänne!

Juu no sitä olen tehnytkin, että kaikki aika menee lapseen :) Olen vaan miettinyt että saisko samaan aikaa kiloja pois, mutta jotenkin mieluummin nyt on ollut lapsen kanssa ku treenaillu hirveesti.. Tietty ne vaunulenkit on ollut sitä kuntoilua nyt.

Kiitos paljon ja samoin :)

• äippä99

kun teininä synnyttää niin kyllä ne kilotkin karisee aika nopeasti.
      eipä hätiä mitiä. Lapsen kanssa touhutessa lähtee!

• Lindiss

Nii, no ainaki ku hän lähtee menemään ni sitte saa olla koko ajan perässä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1197
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      190
      551
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe