JUSSIN TUPA

pizzaguru

Hevosmiesten tietotoimisto väittää et ois BAARI myytävänä!!! Pitääkö paikkansa???

35

3900

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Retsi

      höpö höpö

    • ei hevosmies

      Eipä ole tietoa, mutta yleensä lähes kaikki on myytävänä jos iskee riittävästi pätäkkää tiskiin.
      Missäs tuollainen tupa sijaitsee?

    • soiiita

      Soita numeroon 0440344452 saat tietoo

    • T. Naapurit

      Toivottavasti menee myyntiin, tai purkuun tai ihan minne vaan.

      Suhteellisen turha baari.

    • jussintupa

      On myytävänä. Varma tieto.

      • tupaan

        Löytyykö netistä?


      • varmaa tietoa
        tupaan kirjoitti:

        Löytyykö netistä?

        Ei, kun Pontukselta.


      • allapollo
        varmaa tietoa kirjoitti:

        Ei, kun Pontukselta.

        Ei se pizzan myynti enää kannata, ku etelänmiehet tekee pikkusen halvemmalla...


      • 7676876
        allapollo kirjoitti:

        Ei se pizzan myynti enää kannata, ku etelänmiehet tekee pikkusen halvemmalla...

        Ei taia olla kellään varmaa tietoo iskee pöytään!


      • 1023

        Miljan Plussa myös myynnisä. Varmaa tietoa. Kunhan sovitaan myynti hinnasta,niin
        kaikki on myytävänä


    • pöytäh0m0

      iske itteäs

      • error 70

        Täältä ei näköjään saa asiallisia vastauksia. Aina löytyy joku Spede pilaamaan kaiken.


    • KBaarila

      Eiköhän siihen joku kebabbibaari tulene.

      • Anonyymi

        Tulene ? Muisteleppa niitä kielioppisääntöjä. TULLE.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulene ? Muisteleppa niitä kielioppisääntöjä. TULLE.

        Ja kielioppitaivutukset on sitte tärkeintä?


    • huh huh

      Käytyäni siellä totesin että henkilökuntaan voisi satsata niin paikkakin ehkä vetäisi porukkaa.Pikkulikat tiskin takana Huh Huh

      • lateksia

        Onha siel yks kypsämammakin.


      • huh pask.

        No ei kävijäkään ole ollut kummoinen, kun ei osaa sanoa oliko henkilökunta parempaa kuin käviä itse.


    • jussintupalainenasia

      Valmis kanta-asiakaskunta!

      • tatjaana tarjoilee

        venäläiset on kuuleman mukaan kiinnostuneita siitä,tää on tosi!


      • vwgolf
        tatjaana tarjoilee kirjoitti:

        venäläiset on kuuleman mukaan kiinnostuneita siitä,tää on tosi!

        Eihä ne venäläiset niin hölmöjä kuitenkaan ole. Kyllä ne ymmärtää mikä on hyvä bisnes ja mikä ei.


      • Tiedän
        tatjaana tarjoilee kirjoitti:

        venäläiset on kuuleman mukaan kiinnostuneita siitä,tää on tosi!

        Sinähän sen tiedät. Omistaja ei tiedä


      • sopertaja
        tatjaana tarjoilee kirjoitti:

        venäläiset on kuuleman mukaan kiinnostuneita siitä,tää on tosi!

        Yhtä tosi kuin sinun kirjoitus.15


      • Ryssä
        vwgolf kirjoitti:

        Eihä ne venäläiset niin hölmöjä kuitenkaan ole. Kyllä ne ymmärtää mikä on hyvä bisnes ja mikä ei.

        taitaa golf olla asiasta tietoinen,jos vaikka myynyt omansa yrityksen venäjälle.


      • vwgolf kirjoitti:

        Eihä ne venäläiset niin hölmöjä kuitenkaan ole. Kyllä ne ymmärtää mikä on hyvä bisnes ja mikä ei.

        Kuten nämä menestyneet hotellihankkeetko?


    • tietoa on

      Ei pidä paikaansa köyhätkyykkyyn

    • Pizza_mies

      Vai turha paikka?! Ylivoimaisesti Lappeenrannan parhaat pizzat. Kyllä etelän mies pizzan halvemmalla tekee, mutta laatu on jotain aivan muuta. Siinä missä Tuvan pizzoja mahtuu vain yksi, etelän miehen pizzoja syöt kaksi.

      Reilu kymmenen vuotta sitten Tupa on viimeksi vaihtanut omistajaa, eikä taida Tiina myyntiaikeissa olla lähivuosina. Hyvää ruokaa, lämmin Tunnelma ja aina tervetulleeksi toivottava asiakaspalvelu.

    • marikkaa

      Kaivoit sitten monen vuoden takaa tämän mainokseksi?

    • Röpmän

      Täytyy mainostaa, kun kioski meni kiinni.

    • njimimjerki

      pjaljon pjitää maksaa kjioski ja bjaarista, mjina voida osta.

    • Anonyymi

      Pitää paikkansa, hintapyyntö 180000 euroa.

    • Anonyymi

      Tais losahtaa yks nolla liikaa numeroita takoessa?

    • Anonyymi

      https://www.firmakauppa.fi/fi/myytavat-yritykset/ravintolat-kahvilat/etela-karjala/myytavana-perinteinen-ravintola-lappeenrannassa/2157/

      5 vuoden takaisinmaksu odote. Tarkoittanee siis että viivan alle jäisi vuodessa noin 36.000€ Tietää mitä yrittäjän työpäivät on, niin ei tule kauppoja minun kanssa.

      • Anonyymi

        Niin, viivan alle josta vähennetty omapalkka n. 50 000 lakisääteiset....ja joista verottomat osingot tahi kilometrikorvaukset.... ei huono ollenkaan.


    • Anonyymi

      Höpö höpö.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      235
      2028
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      89
      1044
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      1041
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      840
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      98
      794
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      706
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe