Kaksi opettajaa jälleen kiinni
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012031315317870_uu.shtml
Tanssikoulun seksirikosvyyhti paisuu
10
211
Vastaukset
- omaaloitteinen lukij
Osataan lukea ilman linkkejäkin.
- Katja **ttu
Mulla paisuu housuissa.
Iskä maksoi viulut, kun teinitytöt opettelivat vaakamamboa ja tankotanssia. Ja tappelivat keskenään opettajista.
Kun kertakäyttötuotteet hävisivät kilpailun toisille kertakäyttötuotteille niin sitten alettiin spekuloida, että heidät on raiskattu ruotsalaisesti:
- Tuntuux susta siltä, että sut on raiskattu?
- Ai että sä olet neitsyt? Ei se mitään. Tuntuux susta siltä, että sut on raiskattu?
Kyllä on Tampereen naisilla kova puute tanssinopettajista.
Ja eikö kaikki tanssinopettajamiehet olekaan homoja? - Muhammed&Aisha 9v
Eksoottiset pedofiilit jyräävät.
- Tanssisamba
Nyt ensimmäinen kerta kirjoittivat oikein.
Me mamut olemme aina saaneet ilman raiskausta.
Tampereella nuoret tytöt pitävät tummista ihmisistä.
Minulla monta naista ja tyttöä ollut ja kaikki itse tulevat pyytämään seksiä.
Tanssiharrastus on hyvä, nyt joku on suuttunut ja yrittää pilata hyvä työ.
- Kalliiks tuli Jammu
Jammu kuoli Niuvanniemessä yli kasikymppisenä,olis luullu että se lahdattais oikeassa vankilassa.
- caracasa
Kuusi mamumiestä opettamassa ja vain viisi pidätetty eli yksittäistapaukset pilaavat enemmistön maineen jälleen kerran.
- ; > (
Minkäs ikäisiä nämä tanssitytöt ovat? Onko heissä paljonkin peruskoulun ala-asteella olevia?
Olen aina luullut, että kyllä 14v tietää jo, mitä seksi tarkoittaa, ja mitä on yhdyntä. Kai nyt koulussakin on biologian tunteja. Vai nukkuvatko tanssin uuvuttamat nuoret neidot oppitunneilla niin, etteivät kuule mitään?
Ja ihana zumba-mamba jatkuu vaan! - elitza
; > ( kirjoitti:
Minkäs ikäisiä nämä tanssitytöt ovat? Onko heissä paljonkin peruskoulun ala-asteella olevia?
Olen aina luullut, että kyllä 14v tietää jo, mitä seksi tarkoittaa, ja mitä on yhdyntä. Kai nyt koulussakin on biologian tunteja. Vai nukkuvatko tanssin uuvuttamat nuoret neidot oppitunneilla niin, etteivät kuule mitään?
Ja ihana zumba-mamba jatkuu vaan!Heheh! Ne on niin ihania, nuo tummat miehet. Rytmi vie mennessään!
- kivarytmillistä
elitza kirjoitti:
Heheh! Ne on niin ihania, nuo tummat miehet. Rytmi vie mennessään!
Hei Elitza.
Muistanko oikein olit sellainen vaala tyttö jolla erilaisia hiuspantoja aina.
Soita niin tapaamme.
Mukava tanssiharrastus ja rytmikästä kaikki tykkäävät.
Väärin että kaikkia haukutaan raiskauksesta, vaikka tyttö itse aina haluavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 975659
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j663168- 2053081
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!183075Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen
sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk232406Niin voimakkaat tunteet
Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi92349Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.282253- 2431822
Puhe on halpaa
Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.441436- 61318