Kaksi opettajaa jälleen kiinni
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012031315317870_uu.shtml
Tanssikoulun seksirikosvyyhti paisuu
10
258
Vastaukset
- omaaloitteinen lukij
Osataan lukea ilman linkkejäkin.
- Katja **ttu
Mulla paisuu housuissa.
Iskä maksoi viulut, kun teinitytöt opettelivat vaakamamboa ja tankotanssia. Ja tappelivat keskenään opettajista.
Kun kertakäyttötuotteet hävisivät kilpailun toisille kertakäyttötuotteille niin sitten alettiin spekuloida, että heidät on raiskattu ruotsalaisesti:
- Tuntuux susta siltä, että sut on raiskattu?
- Ai että sä olet neitsyt? Ei se mitään. Tuntuux susta siltä, että sut on raiskattu?
Kyllä on Tampereen naisilla kova puute tanssinopettajista.
Ja eikö kaikki tanssinopettajamiehet olekaan homoja? - Muhammed&Aisha 9v
Eksoottiset pedofiilit jyräävät.
- Tanssisamba
Nyt ensimmäinen kerta kirjoittivat oikein.
Me mamut olemme aina saaneet ilman raiskausta.
Tampereella nuoret tytöt pitävät tummista ihmisistä.
Minulla monta naista ja tyttöä ollut ja kaikki itse tulevat pyytämään seksiä.
Tanssiharrastus on hyvä, nyt joku on suuttunut ja yrittää pilata hyvä työ.
- Kalliiks tuli Jammu
Jammu kuoli Niuvanniemessä yli kasikymppisenä,olis luullu että se lahdattais oikeassa vankilassa.
- caracasa
Kuusi mamumiestä opettamassa ja vain viisi pidätetty eli yksittäistapaukset pilaavat enemmistön maineen jälleen kerran.
- ; > (
Minkäs ikäisiä nämä tanssitytöt ovat? Onko heissä paljonkin peruskoulun ala-asteella olevia?
Olen aina luullut, että kyllä 14v tietää jo, mitä seksi tarkoittaa, ja mitä on yhdyntä. Kai nyt koulussakin on biologian tunteja. Vai nukkuvatko tanssin uuvuttamat nuoret neidot oppitunneilla niin, etteivät kuule mitään?
Ja ihana zumba-mamba jatkuu vaan! - elitza
; > ( kirjoitti:
Minkäs ikäisiä nämä tanssitytöt ovat? Onko heissä paljonkin peruskoulun ala-asteella olevia?
Olen aina luullut, että kyllä 14v tietää jo, mitä seksi tarkoittaa, ja mitä on yhdyntä. Kai nyt koulussakin on biologian tunteja. Vai nukkuvatko tanssin uuvuttamat nuoret neidot oppitunneilla niin, etteivät kuule mitään?
Ja ihana zumba-mamba jatkuu vaan!Heheh! Ne on niin ihania, nuo tummat miehet. Rytmi vie mennessään!
- kivarytmillistä
elitza kirjoitti:
Heheh! Ne on niin ihania, nuo tummat miehet. Rytmi vie mennessään!
Hei Elitza.
Muistanko oikein olit sellainen vaala tyttö jolla erilaisia hiuspantoja aina.
Soita niin tapaamme.
Mukava tanssiharrastus ja rytmikästä kaikki tykkäävät.
Väärin että kaikkia haukutaan raiskauksesta, vaikka tyttö itse aina haluavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103865"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483