Tanssikoulun seksirikosvyyhti paisuu

....

10

211

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omaaloitteinen lukij

Osataan lukea ilman linkkejäkin.

• Katja **ttu

Mulla paisuu housuissa.

Iskä maksoi viulut, kun teinitytöt opettelivat vaakamamboa ja tankotanssia. Ja tappelivat keskenään opettajista.

Kun kertakäyttötuotteet hävisivät kilpailun toisille kertakäyttötuotteille niin sitten alettiin spekuloida, että heidät on raiskattu ruotsalaisesti:
      - Tuntuux susta siltä, että sut on raiskattu?
      - Ai että sä olet neitsyt? Ei se mitään. Tuntuux susta siltä, että sut on raiskattu?

Kyllä on Tampereen naisilla kova puute tanssinopettajista.

Ja eikö kaikki tanssinopettajamiehet olekaan homoja?

• Muhammed&Aisha 9v

Eksoottiset pedofiilit jyräävät.

• Tanssisamba

Nyt ensimmäinen kerta kirjoittivat oikein.

Me mamut olemme aina saaneet ilman raiskausta.
        Tampereella nuoret tytöt pitävät tummista ihmisistä.
        Minulla monta naista ja tyttöä ollut ja kaikki itse tulevat pyytämään seksiä.

Tanssiharrastus on hyvä, nyt joku on suuttunut ja yrittää pilata hyvä työ.

• Kalliiks tuli Jammu

Jammu kuoli Niuvanniemessä yli kasikymppisenä,olis luullu että se lahdattais oikeassa vankilassa.

• caracasa

Kuusi mamumiestä opettamassa ja vain viisi pidätetty eli yksittäistapaukset pilaavat enemmistön maineen jälleen kerran.

• ; > (

Minkäs ikäisiä nämä tanssitytöt ovat? Onko heissä paljonkin peruskoulun ala-asteella olevia?
        Olen aina luullut, että kyllä 14v tietää jo, mitä seksi tarkoittaa, ja mitä on yhdyntä. Kai nyt koulussakin on biologian tunteja. Vai nukkuvatko tanssin uuvuttamat nuoret neidot oppitunneilla niin, etteivät kuule mitään?
        Ja ihana zumba-mamba jatkuu vaan!

• elitza
        ; > ( kirjoitti:

Minkäs ikäisiä nämä tanssitytöt ovat? Onko heissä paljonkin peruskoulun ala-asteella olevia?
        Olen aina luullut, että kyllä 14v tietää jo, mitä seksi tarkoittaa, ja mitä on yhdyntä. Kai nyt koulussakin on biologian tunteja. Vai nukkuvatko tanssin uuvuttamat nuoret neidot oppitunneilla niin, etteivät kuule mitään?
        Ja ihana zumba-mamba jatkuu vaan!

Heheh! Ne on niin ihania, nuo tummat miehet. Rytmi vie mennessään!

• kivarytmillistä
        elitza kirjoitti:

Heheh! Ne on niin ihania, nuo tummat miehet. Rytmi vie mennessään!

Hei Elitza.
        Muistanko oikein olit sellainen vaala tyttö jolla erilaisia hiuspantoja aina.
        Soita niin tapaamme.

Mukava tanssiharrastus ja rytmikästä kaikki tykkäävät.
        Väärin että kaikkia haukutaan raiskauksesta, vaikka tyttö itse aina haluavat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      97
      5659
    2. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      66
      3168
    3. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      205
      3081
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      18
      3075
    5. Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen

sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk
      Ikävä
      23
      2406
    6. Niin voimakkaat tunteet

Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi
      Ikävä
      9
      2349
    7. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      28
      2253
    8. Onko 172cm lyhyt?

Pitääkö miehen olla pidempi kuin 172cm?
      Sinkut
      243
      1822
    9. Puhe on halpaa

Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.
      Ikävä
      44
      1436
    10. 6
      1318
    Aihe