Elikkäs oon 14 v poika ja tuntuu ettei sopivaa reeniohjelmaa taho löytyä. Jos laittaisitte ohjelmaa jolla pääsis jonkunlaiseen kesäkuntoon. Saa olla melko rääkkiä. Pääpaino käsissä (erityisesti ojentajat) ja vatsassa. Siis ihan kotiohjelmaa haetaan, kun ei salia läheltä löydy. Käytössä ei oo mitään laitteita, vain leuanvetotanko ja kuntopyörä.
14-vuotiaalle reeniohjelma
4
92
Vastaukset
- jonnesaatana
Haista paska.
- ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Ihan kevyesti tarkotan todella kevyesti voit jotain tehdä mutta MUISTA OLET KASVAVASSA IÄSSÄ ÄLÄ MISSÄÄN NIMESSÄ TEE MITÄÄN SELLAISTA EIKÄ MILLÄÄN IKÄISELLESI RASKAILLA PAINOILLA MITÄÄN MIKÄ RASITTAA SELKÄÄ KOSKA PITUUSKASVU SAATTAA LAKATA OLEN LUKENUT TÄSTÄ OTA SELVÄÄ JA KYSY ASIANTUNTIJOILTA ITSELLESI SOPIVIA HARJOITUKSIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- et tälläst
taas tätä samaa soopaa puntista ja pituuskasvusta-.- en lähe nyt kenenkää kaa väittelemään tästä mutta kerronpahan omankin mielipiteeni tästä asiasta. elikkä olen ite 14w täytän tässä kuussa 15 ja olen nyt suunnilleen 2vuotta tässä salilla käyny enemmän ja vähemmän säännöllisesti ja tässä ennen joulua aloin pumppaan rautaa vähän kovemmin 4krt/vko salil. ja omalla kohalla treeni ei ole vaikuttanut pituuskasvuun mitenkään vaikka teenkin kohtuu suurilla painoilla. Päinvastoin tuntuu että se on vaikuttanut pituuskasvuun mönteisesti (vuodessa yli 10cm tullut pituutta lisää). elikkä riittä kun huolehtii että teet liikkeet oikein. ja ei mitään semmosia että "ens viikoksi sixpäkki".:D semmosta rauhallista punttailua ja järki päässä näissäki hommissa nii kyllä se siitä.. ja maven ja kyykyn ottaisin aika varovasti koska ne kuuluu juuri niihin alaselkää rasittaviin liikkeisiin. vaikka en kyllä suosittele että jättäisit niitä poiskaan, vaan pyydä vaikka jotakin siellä salilla katsomaan teetkö liikkeen oikein.(huom semmonen joka tietää asiasta jotain:D)
nii ja syöt ihan ketusti!;D
toivon et täst sai nyt jottai selevääki et mitä mää tarkotan..:) ei nyt tullu ihan sitä mitä sää hakkiit mut piti kummiski jotti kertoo...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh932245Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1561838- 1761393
- 234845
- 62769
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11766- 65764
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212633- 50628
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591