Adventtipalsta ei ole nukahtanut, mutta nyt on hiihtoloma!

Kristuksessa

Ei ihmiset jouda koneella istumaan vaan ovat viettämässä perheensä kanssa lomia ulkoilun merkeissä
.
Sitäpaitsi, mitä evankeliumin sanomaan Kristuksesta tulee, niin se voi ERITTÄIN HYVIN.

Tämä palsta antoi mahdollisuuden oikaista ne valheet ja väärinkäsitykset, joita syyttäjähenkiset erilahkoiset olivat adventisteista kaunaisuudessaan levittäneet.

5

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lain.Valon Viestiltä

Se on vähän niinkuin vanhan traktorin laita, se kun ei enää lähde käyntiin, kun se on siellä navetan takana talvet seissyt.

Näin on käynyt adventisminkin Suomessa. Vanhat "pierut" ovat kuolleet ja kuopattu, ne, jotka osasivat myydä aatteensa hyvin. Nykyinen kaarti vain kyttää rahakukkaroita, josko saisi helppoa rahaa jostain nyhdettyä.

Materia on voittanut aatteen ja se on nyt sitten sitä adventismikapitalismia.
      Toiset kutsuvat sitä ekumeniaksi ja minä kutsun sitä hekumaniaksi.
      He kun ovat mielistyneet siihen kultaiseen vasikkaan.

• "yksi vielä elossa"

"Lain.Valon Viestiltä":lle!

Kovin olet kaunainen ja ilkeämielinen. Ei ole sinulla mitään annettavaa kenellekään, niinkauan kun oma sydämesi on noin paksun omahyväisyyden saastan peitossa.

Neuvon sinua tekemään parannuksen ja ottamaan Jeesuksen lunastaman armon vastaan, niin saat rakkauden ja ilon sydämeesi!

• ## Tämä palsta antoi mahdollisuuden oikaista ne valheet ja väärinkäsitykset, joita syyttäjähenkiset erilahkoiset olivat adventisteista kaunaisuudessaan levittäneet. ##

Niinhän se on. Ainakin minä olen kiitollinen Herralle siitä, että palstan johdosta tulin sitten lopulta tutustuneeksi adventtiliikkeeseen ja sain alkaa kiroamisen sijasta siunata. Sekä riemuita yhteyden kokemisesta.

• Sana laskussa

Hyvähän se on että lopetit "kiroamisen" kun tutustuit Adventtikirkon opetuksiin, kuinkahan saisi muutkin epäilijät tekemään samoin. Eikös jo sananlaskussakin sanota että "ensin tutkitaan ja sitten hutkitaan" jos on aihetta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1943
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1240
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      201
      675
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      646
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      571
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      192
      556
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe