Onkos teillä kokemuksia Haisaappaista tallilantsareina niitä on muutamia näkynyt porukoilla kun näin Sokoksella vaaleenpunaisia ja valkosia haisaappaita ja tekis mieli ostaa ne tallikäyttöön vaikka varmaan niissä paska näkyy mutta eihän se haittaa saappaathan ne vaan on :-) Kunpi väri parempi vilisin valkoisia..... :-) ?
Olisko Haisaappaat hyvät tallilla ?
14
271
Vastaukset
- aj
Miksi pitää ajatuksilla asettaa rajoa asusteille. Sama kuin kysyisi voiko Aiglen ratsastus saappailla kulkea vesisateessa ja loskalumessa kaupungilla. Tee oma henkilökohtainen valinta.
- hj,hjyf,fhy,lcf
No miksi ei voisi käyttää? Itse ostin jotkut rumat halppissaappaat tallihommiin. Tuskin kukaan tallilla erityisesti kattoo onko sinulla paskaa kengissä vai ei.
- Marikan saappaat
Mulla valkoiset haisaappaani tallisaappaina toimii hyvin helppo sujattaa jalkaan ja paskasethan ne jo on eikä enää valkoset mutta saappaathan ne vaan joten ei tosiaankaan välii minkä näköiset nää nyt on :-)
- Talli kisu
Hyvät ne on sopii tallisaappaksi hyvin !
- Mursumarsu
Ite ottaisin sellaset jotka kestää eikä repeee heti kun osut johonkin. Itelläni sellaset mustat ja hyvinhän nuo on kestäny:) Jotenkin öm valkosilla kengillä tallissa......?
- Marimarsu
Hih... oikees oot mulla äiskän vanhat valkoset haikumpparit nyt melkeen saman väriset kun sun mut mitä välii niillä :-) ? talli käytössä tai kaupungillakin !!!
- Keltaset saappaat
Jee tosiaan valkoset haisaappaasi ei kauaa valkosena varmastikkaan pysy ainaskaan tallilla :-) varmaan jo ruskeet ?
- Sirpa 94
Toimii tallisaappaina ihan hyvin itellä keltaset hait jo muutamia vuosia käytössä !
- Inka vaan
Hyvät on suosittelen koska mulla on kahetkin !
- ;-)
Miulla taasen vaaleanpunaiset lantasen ihgut :-)
- RATSATAJA99
KANDEE HANKKII IHAN RATSATUS TURVA KENGÄT NE SUOJAA JOS HEVONEN ASTUU VARPAILLE TIETTY JOS OOT ALOITTELIJA NI TAVALLISET SAAPPAT KÄY!
- Hai hai
Mulla toimii pinkinkuraiset haisaappaat tallilla ihan buenosti helppo sujauttaan jalkoihin muhimaan :-)
- Maiju 85
Meijän tallilla on muutamilla hait ja itellä keltaset hait joissa reikä kääks !
- mella 17
mulla punaset hait !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2422040- 841228
- 901057
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701