Mitä sitten, vaikka ei osaisikaan. Minä ainakin haen naista ulkonäön, vaatetuksen jne. perusteella. Jos tyttö ei sitten osaakaan tanssia, vien häntä mahdollisimman simppelisti, juttelen niitä näitä ja kas, yleensä tanssi jotenkin alkaa sujua. Jos tyttö haluaa että opetan lisää, se on minulle kunniaksi. Näin kohdellen hän siirtyy nopeasti osaavaan joukkoon ja olen varmasti saanut uuden ystävän.
Nyt kun lavat aukeavat, uusia osaamattomia tulee lavoille ja meidän, konkareiden, kuuluu auttaa heidät alkuun. Saadaan tanssilavat, vielä ne harvat, pysymään pystyssä. Samalla saamme uusia ystäviä ja jopa kumppaneita.
Herrasmies on lavallakin herrasmies, arvostaen ja kohdellen hyvin kauniimpaa sukupuolta.
Jos ei uusi tyttö osaakaan tanssia ?
6
273
Vastaukset
- Oikeaystävä
Kysyit ja vastasit? Aika helppoa keskustelua.
Nähdäkseni kenekään ei kuulu tehdä mitään automaatisesti tanssiapaikalla ei edes "konkarin". Ei ehkä pidäkkään?
Tietoisena monet tanssihaluiset karttavat tanssiapaikkoja ,naisten ja miestenhakuja ja järjestelyjä koska ovat kuulleet näiden "konkareiden" suorittavan tätä velvollisuuttaan siellä!
Herrasmieheen ja levolliseen leidiin on pitkä matka mikäli siellä ollaa velvoitteita täyttämässä.
Myös tanssiin saapuneiden uusien tulokkaiden on täysin saatava päättää itsensä kehittämistahdostaan ja toiminnastaan sen eteen joten antaa heidän itse päättää ja luoda olosuhteet sekä aikataulut kehitykselleen. (niin että pelastettaissin heidän kunnioitus ja innostuminen tanssimerkityksestä heille itselleen. - 098978
Ne jotka ryhtyvät opettamaan ovat ylimielisiä mulkkuja. Käyn kursseilla oppimassa ja lavoilla tanssimassa.
- Nainen päättää
Olen samoilla linjoilla kuin 098978, joskin opetan itsekin, mutta vain silloin kun nainen sitä haluaa. Lähinnä oppimishalua on ilmennyt fuskun ja buggin osalta.
- Ei konkari
Näitä yleensä iäkkäänpiä " konkari" opettajia kyllä kesäisin lavakauden alussa riittää nuorten tyttöjen kimpussa opetusta tarjoamassa ja samalla isällistä tukea ja elämänohjeita.
Antaa uusien tanssioiden rauhassa tutustua tanssimaailmaan ja konkarit tanssittakoot vertaisiaan konkareita. - Setäääää!!!!!
Just joo. Varsinainen "setä" meillä tässä.
- Oppia jos toista
Täytyy muistaa, että jotkut vasta-aloittelijanaiset ihan oikeasti haluavat opastusta, silloin kun he huomaavat, että mies ihan oikeasti osaa ja hän muutenkin tuntuu mukavalta tavalla tai toisella. Siksi kyllä naisten kannattaa rohkeasti kysellä oppia jos itsellään on sellainen tunne, että tuon miehen opastuksesta saattaa olla minulle jotain hyötyä ja mies on suostuvainen oppia antamaan. Siinä tilanteessa kumpikin voittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201091- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten305782Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48589- 75514