Vuosia olen ollut vippikierteessä. Osin omaa tyhmyyttäni. Vippejä ottelin monista luotettavista paikoista ja sain aina. En ajan mittaan tajunnut, että velkaa oli koko ajan enemmän ja enemmän.
Sitten eräänä päivänä en enää kyennytkään maksamaan velkojani takaisin. Velkaa oli velan päälle ja korkomenot vailla järjen häivää.
Eräänä päivänä mieleeni pälkähti, että ongelmaan on pakko olla jokin ratkaisu. Tein vippien vertailusivun ja kuinkas ollakkaan sivulla on tuhansia kävijöitä päivässä. Jokainen klikkaus sivulla tuo noin 1-2 euroa. Tuskaiset vippaajat etsivät halvinta ja parasta luottoa ja vippipaikat maksavat mainosten klikkauksista.
Kaikista uskomattominta koko touhussa on, että mun vippivelkani on nyt maksettu. Kiitoksia kaikille teille, jotka olette käyneet sivuillani. Ideani saa vapaasti varastaa.
Tuolta ne sivut löytyvät:
www.edullinenpikavippi.com
www.edullinenpikavippi.info
Vippikierre voitoksi
14
622
Vastaukset
- af+430
Minun piti velkojeni takia alkaa myymään peräanustanu Helsingin kadulla. Tajusin, että jotain oli tehtävä. Jokainen peräanukseeni tuikkaus toi minulle noin 1-2 euroa, ja niitä tuikkaajia oli tuhansia. Kaikki epätoivoisesti etsimässä halpaa peräanusta. Kaikista uskomattominta koko touhussa on, että peräanukseni on täysin repaleina.
- tassakomahdol
Saako ideasi varastaa?
- no problem amigo.
tassakomahdol kirjoitti:
Saako ideasi varastaa?
Joo , voitais porukkaan alkaa hoitelemaan. Sää avaat suusi ja mä jatkan samaan malliin. perustetaan ab suuanus oy.. pääoma tulot huikeat
- no problema amigo
no problem amigo. kirjoitti:
Joo , voitais porukkaan alkaa hoitelemaan. Sää avaat suusi ja mä jatkan samaan malliin. perustetaan ab suuanus oy.. pääoma tulot huikeat
Unohdin että pistetään verkkosivut mainostaa suu-peppuvippi.com ja maksuaikaa 14 päivää .tekstarilla vahvistus paikasta( 5€ kappale ), niitä tarvitaan 3 vahvistukseen ja yhden kerran käsittelykulut 20-30€. Voidaan olla myöntämättä ympärileikatuille.
- okijuhy
- vitun homo
Vittu me kaikki oltas miljonäärejä jos toi olis mahdollista. Mee kotiis leveilee.
- Anuksesta...
vitun homo kirjoitti:
Vittu me kaikki oltas miljonäärejä jos toi olis mahdollista. Mee kotiis leveilee.
Mähän oon himassa levittelemässä anusta ja kolikko kilahtaa jokaisella levityksellä.
- fd5h
Anuksesta... kirjoitti:
Mähän oon himassa levittelemässä anusta ja kolikko kilahtaa jokaisella levityksellä.
hahahahhahahah pyllystä jää terskaan kakkaaa
- uiiuiuiuooouu
No siinä on perusvippaajan mietteitä.
- kokkoolaa
Kiitos kaikille tuesta
- Neovoja kaipaava
Mä olen kanssa vippieni kanssa pulassa. Toi sun ideas vaikuttaa mielenkiintoiselta.
Voisitsä valottaa mm. miten tollaisen systeemin sai aikaan? Mistä sä sait ton idean? Kuka jakaa noita vippejä? Pankit?- Tee suraavasti
Ala ulvomaan kuin koira kuistillasi päivittäin housut puolitangossa.
kuukauden sisällä joku varmasti tulee sanomaan jotain.
Näytä silloin anustasi ja sano : "Guggelikuu."
Rihannan tulo kotiisi on varmaa! - iiiiihku
Tee suraavasti kirjoitti:
Ala ulvomaan kuin koira kuistillasi päivittäin housut puolitangossa.
kuukauden sisällä joku varmasti tulee sanomaan jotain.
Näytä silloin anustasi ja sano : "Guggelikuu."
Rihannan tulo kotiisi on varmaa!Rihana on ihana, mutta aivan liian lihava.
- Minna_Hakarainen
noh mä sain http://www.ostoetu.fi :n kautta 200 euro vipppiä nii sain 20 euro takaisin ! ::D jes
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh811973Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1001695- 1801286
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6666- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472