Kuinka paljon enemmän ne maksavat kuin nuo toiset ja onko niillä jotain virallisempaa nimeä? Ja vielä että kuinka kauan ne kestävät pesis käytössä?
ikipiikit
5
680
Vastaukset
- Koutsi2
Oliskohan hinta euron per kappale. Ja kestävät kyllä hyvin junnuillakin, vaikka pelataan hiekalla. Suosittelen!
- pesisneito
Mistä voi ostaa ikipiikkejä onko se niiden virallinen nimi?
- timpe
Samaa etsin, mistä niitä saa? Tunnetaan myös nimellä kovametalli piikit, onko sama asia? Yhen sivuston löysin, luotettavuudesta en sano mitään.
http://www.haijaa.fi/verkkokauppa/index.tmpl?pager_current=1;ryhma_id=88;qty=1 - Ikiruuvailija
Karhun merkillä myytävät kovametallipiikit kestävät näköjään tuollaisella suomi-sarjankin peli- ja harjoittelutahdilla kolme-neljä viikkoa, sitten ne ovat jo lyhentyneet ja pyöristyneet niin, että ne on vaihdettava - ja silloin ne saa vielä irtikin ihan normityökaluilla.
Kai se on Karhun mielestä sitten se "iki" tuo kuukausi...- Tietäjäolen
Mulla on karhun ikipiikit. Niit ei oo koskaan vaihdettu ja ne on loistavassa terävässä kunnossa kestäny jo kolme kesää :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701