Iholla-sarjassa Reino Nordin

shocked

JÄRKYTTÄVÄÄ käytöstä Reino Nordinilta tossa Iholla-sarjassa!

Koko ajan huutaa ja kiroilee vaimollensa pienen lapsen läsnäollessa. Vaimo Maria on tosi herttaisen oloinen ihminen niin Reino vain huutaa v*ttua ja haukkuu naista.

Yhdessäkin kohtauksessa "...v*ttu sä näytät niin ääliöltä telkkarissa..." ja muutenkin kauheaa raivoamista ja takapenkillä istuu heidän pieni lapsi.

Toivottavasti se nyt kattoisi ite tätä ohjelmaa ja järkyttyisi miten huonosti käyttäytyy vaimoaan kohtaan. Huh huh.

16

2401

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hkkl

Eipä heikkotasoiselta näyttelijältä muuta voi odottaa , jos ei ole käsikirjoitusta mistä lukea vuorosanat.

• r&k

Lisäksi pettää vaimoaan ja vielä tämän ollessa raskaana. Vaimo ottaa vastaan kaiken paskan melko mukisematta, mutta surullisena. Reino lähetteli vielä helvatin ruman kukkakimpun anteeksipyynnöksi pettämisestään. Olisin heittänyt kukkakimpun päin Reinon naamaa ja haistatellut kunnolla. Ei tuollaista käytöstä tarvitse katsoa. Maria on liian kultainen tuollaiselle paskakasalle.

Reijo on leveilevä "näyttelijä", jolla ei ole edes minkäänlaista näyttelijän koulutusta. Suhteillaan on päässyt noin pitkälle, kun vanhemmilla on verkostoja. Kehtaa vielä leveillä ja olla ylimielinen. On muuten livenä samanlainen. Törmäsin joskus seurueeseen ravintolassa. Mies luuli omistavansa suurin piirtein koko maailman.

• se on mulkku

Samaa kattelin mäkin, huutaa sille akkallensa kokoajan ja vittuilee. Miksi se akka kattelee tummoista mulkkua, sehän on ihan pantavan näköinen ja varmaan sille vientiä riittäisi.

• naamanen

Ei voi muuta odottaa kun nimikin on annettu aamutossujen mukaan :)

• 26

siis kuka on Reino Nordin, en oo ennen kuullutkaan tuon nimisestä miehestä. Katsoin maikkarin teksti-tv:n otsikot ja siinä mainittiin. En siis ole ennen kuullutkaan hänestä. Kaikkia muka kuuluisuuksia sitä on

• näyttelyäkö?

Luulen, että oli pitkälti näyttelyä kun on näyttelijä. Ja täytyi tietää tilanne ja tallennus...yliampuvaa ja tarkoituksellista käytöstä . Mutta ei silti taputeta päähän vaikka motiivi olis mikä.

• säälittävä jätkäl

Ei se mitään näyttele vaan on oma typerä pelle itsensä. Säälittävä jätkä, joka luulee olevansa "näyttelijä", vaikka ei ole edes koulutusta siihen. Elelee anoppinsa siivellä ja haukkuu sekä anopin että tyttöystävän. Pelle.

• tollokutollo

On kyllä uskomatonta miten joku voi kestää tollasta kusipäätä, huhhuh! Ihan vihaksi pistää!

• minä

joo - reino on tosi p a. en ymmärrä miten vaimo kestää...ja kamala kiroilu koko ajan....

• .....

Täällä kirjotetaan Mariasta kuin se olisi itse pyhimys. En puolustele Reinon käytöstä, mikä tosiaan on lievästi sanottuna yliampuvaa, mutta ei Mariassakaan ole mitään kehumista. Helkkarin hyvä äiti, mutta aivan surkea vaimo. Lässyttää koko ajan muksulle ja vatsalle. Miestä huomaa tuskin lainkaan. Mahtaako edes miehen kiukkukohtauksia sen enempää noteerata. Kyllä itse ainakin tuosta Reinon käytöksestä huomaan, ettei henkisesti voi suhteessa kauhean hyvin koska kiukuttelee niin paljon. Toisaalta ymmärrän kiukuttelun myös siinä, että talon rakentaminen on stressaavaa puuhaa ja jos mies joutuu sitä melkein yksin tekemään ja nainen ei tikkua laita ristiin sen enempää niin vähempikin kiukuttaa. Vai onko asia niin, ettei kukaan ole suhteen aikana remontoinut tai rakentanut mitään. Se on yksi niitä pahimpia mikä pistää suhteen koetukselle. Ja missä on käynyt ilmi, että Reino olisi ihan PA? Eikö juuri yhdessä jakossa mies ollut koko yön töissä ja aamulla piti mennä raksalle? Vähempikin kiukuttaisi kun muksu ja muija tulee herättelemään. Mitä pettämiseen tulee niin en puolustele Reinon käytöstä, mutta kuten itse hän puolusteli että mies vain hänkin on, ja jos nainen ei huomaa miestä lainkaan ni kyllä se sitä huomiota hakee sitten muualta. Ja hyvä se on haukkua miehen kielenkäyttöä kun olen ollut todistamassa perhe-elämää missä perheen äidin kielenkäyttö on paljon pahempaa. Se on hyvä vaan arvostella kun sitä tv:ssä kerran näytetään "Voi kamala...". Ja ennen kun joku vetää mitään johtopäätöksiä, että mies lähtisi toista miestä puolustamaan niin olen nainen ja elän parisuhteessa missä ollaan pettämisen yli myös päästy.

• vain teatteria

Miettikää miten käyttäytyis kun kamera seuraa ? Tuskin kumpikaan on ihan normaalisti... voi tehdä mieli repäistä tms... eri asia jos piilokamera josta ei tiedä et seuraa. Teatteria suurin osa...

• HooTL

Tänään Reino pieraisi autossa vaimonsa ja lapsensa vieressä ikkunoiden ollessa suljettuna.

Mahtoi olla oksettava döfis ilmassa!

• nahkalla

Eiköhän Reino ole koko sarjan ideoinut ja haluaa olla rakentamassa draamaa ohjelman ympärille.

• oppositesdontattract

minunkin mielestä Reino on huonokäytöksinen, itsekeskeinen ja suoraan sanottuna juntti. Mutta hänen käytöksensä korostuu, koska pari ei sovi toisilleen. Reino tarvitsisi naisen, joka on vahva, haastaisi häntä eikä alistu miehen panetteluun. Maria on luonteeltaan über herttainen ja pyrkii välttämään konflikteja, ja hänelle myös sopisi sellainen omistautuva, kiltti ja kultainen mies, joka pitelisi häntä kuin kukkaa kämmenellä.

• Marjaana75

Maria on huippu ihana nainen!!! yks mun suosikeista

• tasapaino?

Eikö teitä ärsytä Mariassa se, että se ei suutu mistään? Ja lässyttää koko ajan? En ole koskaan tavannut ihmistä, joka olis koko ajan niin kuin mikään ei tuntuis miltään.... Vetääkö se sellaista kultamussu-roolia vai onko se oikeasti tuollanen?

Vaikka Reinon käytös kieltämättä hämmästytti minuakin niin täytyy sanoa, että jos mulla ois tuollainen aina-rauhallinen-lahna puolisona, alkas pinna kiristymään täälläkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      77
      669
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe