Louis Vuitton Neverfull GM

oon ajatellut ostaa Louis Vuittonin tässä ennen kesää mut ainut ongelma minulla on se että mikä sen Neverfull GM:n Damier värissä on hinta? sillä oon yrittänyt kattoo joka paikasta ja kysellä mut keneltäkään ei oo tullut mitään vastausta että mitä se maksaa tnä
päivänä sillä pari vuotta sitten se maksoi n. 500€ mitä olen saanut tietää. olis kiva jos jollain olisi jotain tietoja hinnasta että osaisi varata sen rahan sitten mukaan:)
joten ihmiset pienet olisitteko te kivoja ja kertoisitte minulle että mitä tuo Neverfull GM maksaa tnä päivänä Damierin värissä?

47

11091

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lvboy

      Hei, katsoppas LV:n italian hinnat. Suurinpiirtein samoissa ollaan myös täällä suomessa, ehkä pari kymppiä enemmän riippuen laukusta. Ja soittamalla myös selviää :) Olen itse ostanut kolme laukkua ja vyön, ja hinnat ovat olleet aika samat italiassa ja suomessa.

      • Ookkei:) paljonkos ne sinun laukut silloin maksoivat? kiitos kauheasti:) toivottavasti tällä kertaa saan hinnan selville.


    • 11+14

      Sain kyseisen laukun synttärilahjaksi viime vuonna ja siiloin se maksoi reilu 700e. Voin sanoa että on kyllä paras laukku mikä minulla on koskaan ollut! :p

      • hinta on näyttävästi aika reilusti noussut mitä itse olen huomannut siitä, kun pari vuotta sitten ostin ensimmäisen Louis Vuittonin:) uskon, että hyvä on ollut! toivotaan että hinta olisi vielä niillä paikkeilla.


    • LiisaVittonen

      Kannattaisiko kysyä hki LV liikkeestä.Itse ostin vasta LV laukun ja sanon että 700 saa varata minimissään

    • lol.....

      Et oo kyllä yhtään sen coolimpi sen merkkilaukkus kanssa.. :DDD

    • neverever...

      Minulla olisi Neverfull Damier GM myydä. Laukun hihnat ovat aitoa nahkaa, ja laukussa datecode. Kunto on kuin uusi. Ota yhteyttä: [email protected].
      Kiitos!

    • caro

      Jos jollain on LV:n Neverfull GM tai MM myynnissä niin kertokaa täällä! :)

      • MirkaRe

        Moi, jos vielä etsit, minulla on myynnissä LV Neverfull GM kuosi Monogram. Ostettu Helsingin LV liikkeestä alkuvuodesta 2012. [email protected]


      • san4
        MirkaRe kirjoitti:

        Moi, jos vielä etsit, minulla on myynnissä LV Neverfull GM kuosi Monogram. Ostettu Helsingin LV liikkeestä alkuvuodesta 2012. [email protected]

        Onko laukun myynnissä vielä?


    • sirppaaaaakk

      Kävin viikko sitten ostamassa laukun ja muistaakseni Neverfull maksoi n. 550e. Tuntui minusta tosi kepposelta laukulta joten jätin ostamatta ja päädyin toiseen. :)

    • everever

      neverever...

      Laukun hihnat aitoa nahkaa? Entä itse laukku?

      • laukkufriikki86

        Laukun hihnat on aitoa nahkaa,mutta laukku on muistaakseni canvasta. Korjatkaa,jos olen väärässä. Miten Neverfull voi maksaa Suomessa vain 550? Katsoin LV:n sivuilta,että hinnat olisivat 700€ ylöspäin....


      • laukkufriikki86

        Laukun hihnat on aitoa nahkaa,mutta laukku on muistaakseni canvasta. Korjatkaa,jos olen väärässä. Miten Neverfull voi maksaa Suomessa vain 550? Katsoin LV:n sivuilta,että hinnat olisivat 700€ ylöspäin....


    • janne ja tale

      Rumia laukkuja ne Luuis Vtun laukut!

    • LuiskaFani

      Rumia tai ei, ne ovat äärimmäisen kestäviä ja ajattomia laukkuja. Itselläni on useita LV-tuotteita. Laukut paranevat vanhetessaan, niihin tulee ajan patinaa. Huivit ovat edullisempia investointeja ja niitä voi vaihdella sesongin/fiilisten mukaan.

      Minulta löytyy Neverfull, Milla, Irene, useampi make up bag, Totally sekä Trolley ja lompakko sekä huiveja ja useammat kengät. Osan laukuista olen ostanut ulkomailta, Vuittonin myymälöistä ja pari Suomesta. Huiveja ostan matkamuistoina aina käydessäni eripuolilla maailmaa Vuittoneilla. Rakastan siis monogram-kuosia.

      • hippiäinen

        NO MITÄÄ HEMMETTII SÄÄ TEET NOIN MONELLA LAUKULLA!

        LUONTO KÄRSIII!!


      • LuiskaFani
        hippiäinen kirjoitti:

        NO MITÄÄ HEMMETTII SÄÄ TEET NOIN MONELLA LAUKULLA!

        LUONTO KÄRSIII!!

        Onko neljä laukkua sinusta liian monta? Trolley on pieni lentolaukku, käsilaukkuun kun ei saa useampaa vaatekertaa mahdutettua ja make up bag = nesessääri = toilettilaukku = se pieni pussukka, jossa kuljetat ihonhoitotuotteesi/meikkisi (mikäli sinulla sellaisia edes on)? Monella muulla on paljon enemmän laukkuja kuin 4 käsilaukkua.


    • Onnellinen omistaja

      Neverfull MM monogram maksoi eilen helsingin liikkeesä 605 euroa, jos noita aikaisempia hintoja on uskominen niin aika ripeään tahtiin hinnat nousee :D

    • Peibi

      Olisiko kellään Vuittonin Neverfull GM tai MM myynnissä?

    • asdf1

      mull o

      • Peibi

        Niin, laitatko yhteystiedot jos sinulla olisi LV:n Neverfull myytävänä? Kiitos!


    • Peibi

      Mistä voisin kysellä lisää?

    • 12b542bcxdezu1

      Luxessorist.com tuolla saattaa joskus aina olla.

      • Lovelv

        Todellakin hinnat nousee hirveetä vauhtia, ostin huhtikuussa 2012 MM neverfullin ja makdaoin 560e.. Todella hölmöläisenä myin laukun pienen taloudellisen ahdingon takia ja siitä lähtien harmitti sanoinkuvaamattoman paljon,, ja vihdoin vuodenvaihteessa kävin ostamassa saman laukun uudelleen ja maksoin 605e että kyllä aikamoista kiriä on tehny nuo hinnat. En myy laukkuani koskaan sillä paras hankinta ja todellinen unelma laukku. Suosittelen ostamaan tässä vaiheessa, kesällä laukku maksaa varmaankin lähemmäksi 700e ja kyllä niitä silti ostetaan,, jos on rikas on aivan sama maksaako laukku 500 tai 1000, kun ei ole pikkurahan puutetta.


      • LuuVitonen77
        Lovelv kirjoitti:

        Todellakin hinnat nousee hirveetä vauhtia, ostin huhtikuussa 2012 MM neverfullin ja makdaoin 560e.. Todella hölmöläisenä myin laukun pienen taloudellisen ahdingon takia ja siitä lähtien harmitti sanoinkuvaamattoman paljon,, ja vihdoin vuodenvaihteessa kävin ostamassa saman laukun uudelleen ja maksoin 605e että kyllä aikamoista kiriä on tehny nuo hinnat. En myy laukkuani koskaan sillä paras hankinta ja todellinen unelma laukku. Suosittelen ostamaan tässä vaiheessa, kesällä laukku maksaa varmaankin lähemmäksi 700e ja kyllä niitä silti ostetaan,, jos on rikas on aivan sama maksaako laukku 500 tai 1000, kun ei ole pikkurahan puutetta.

        Miksi ostat arvokkaan laukun jos sitten pienen taloudellisen ahdingon myötä joudut sen myymään? Yritätkö viestiä laukun avulla parempaa tulotasoa, kuin mitä se todellisuudessa on? Sinun kaltaiselle tavikselle kelpaa kyllä halvempikin laukku. Sori vaan.


    • maukan henkka

      Ei täällä Suomessa voi käyttää noin kalliita Jenkkituotteita, ellei sitten halua mainostaa myös äärikapitalismia ja sen riemuvoittoja, kuten lapsikauppaa ja elinkauppaa.

      Että vähemmästäkin voi paikallinen eurooppalainen ärsyyntyä, että pistä Vittunis takkaan ja polta pois, ettei tuu kahakka.

      • vuikkari

        kyllä ne halpaketjut ja tuoteväärennökset enemmän pahoinvointia, lapsityövoimaa ja maailmaan tuovat. Ennen kaikkea siksi että niitä ostellaan hirveät määrät, käytetään kerran pari kunnes hajoavat ja sitten taas uusiksi.

        paljon fiksumpaa satsata yhteen laukkuun joka on valmistettu eettisesti ja huolella kuin törsätä kymmeniin halpalaukkuihin jotka hajoavat käsin .Vuittoneita ei muuten edes valmisteta Aasian lapsityörysissä(toisin kuin henkkamaukat) vaan yleensä Ranskassa. Eikä se kyllä mikään jenkkituotekaan ole vaan ranskalainen..)


      • terkkuija
        vuikkari kirjoitti:

        kyllä ne halpaketjut ja tuoteväärennökset enemmän pahoinvointia, lapsityövoimaa ja maailmaan tuovat. Ennen kaikkea siksi että niitä ostellaan hirveät määrät, käytetään kerran pari kunnes hajoavat ja sitten taas uusiksi.

        paljon fiksumpaa satsata yhteen laukkuun joka on valmistettu eettisesti ja huolella kuin törsätä kymmeniin halpalaukkuihin jotka hajoavat käsin .Vuittoneita ei muuten edes valmisteta Aasian lapsityörysissä(toisin kuin henkkamaukat) vaan yleensä Ranskassa. Eikä se kyllä mikään jenkkituotekaan ole vaan ranskalainen..)

        Olet kyllä väärässä. 90% maailman tuotteista valmistetaan Kiinassa, siellä on mm Vuittonilla ja Uggilla omat tehtaat jotka tuottavat aitoa tavaraa. Myös Ranskassa ja Italiassa tuotetaan silti tavaraa lapsityövoimalla tehtaissa. Otappa asiasta selvää ennen kuin huutelet, ei pahalla mut aika noloa puhua jostain mistä et tiedä.


      • hahapliis

        HAHAHHA LOUIS VUITTON ON RANSKALAINEN MERKKI, mitään tekemistä jenkkilän kanssa, DAIJU


    • pimpula7

      Eilen ostin helsingin liikkeestä damier azur neverfull mm laukun ja hinta oli 665 euroa.

    • SSSSSSSSSSSSSS3

      Viime kesänä neverfull MM oli 560e... nyt 665?? hyi että :D fakta on että tuon laukun arvo ei ainakaan tule tippumaan - siinä mielessä hyvä ostos.

    • HÄH?

      Mulle on ihan sama, mihin ihmiset rahansa käyttää, mutta en vaan tajua, kuka haluaa laittaa noin paljon rahaa laukkuun, joka ei ole aitoa nahkaa... Vuitton tai ei, niin silti. Itsekin maksan laadusta, mutta oletan kyllä saavani rahoille myös vastinetta. Ikinä en ostaisi kangaslaukkua tuohon hintaan. Tuossa ei maksa kyllä enää mikään muu kuin merkki, ja se on ihan naurettavaa. Säilyttääkö tuollainen kangaslaukku edes arvoaan? Nahkalaukut joo, mutta kankaisetkin?

      • tipitiiii

        Arvo säilyy, brändin vuoksi. Hinnat nousee hiljalleen vuosittain. Hyvin pidettynä mulla ei ainakaan hajoa ykskikään käsilaukku. Ja täytyy huomauttaa että kahvat ovat nahkaa, jos laukku hajoaa niin yleensä se hajoaa kantokahvoista, ja tämä on mulla ainakin ollut "muovi"-laukkujen ongelma koska kahvat eivät kestä painoa. Tässä laukussa dilemma on ratkaistu toisin ja kyllä säilyy monta kymmentä vuotta:)


    • soppeliiiiiiii

      Heippa! Mulla on LV Neverfull Damier Azur GM myytävänä :) Laukku on melkein uusi, laita mailia: [email protected]

      • tytteli6

        Moi! Oisko mahdollisesti enää myynnissä kyseinen laukku ? :)


    • Max Martin

      Niistä kuuluukin maksaa kunnon hintaa, sillä se on lasku Suomeen kohdistuvista raiskauksista ulkomaalaisille. Ei ole ALE.

      • vuikkari

        kyllä päästiin taas kepeästi laukuista raiskauksiin :D hihhei.


    • Hajosiko Nokiasi ?

      Täällä nää jutut lähtee yleensä aina vähän käsistä, leikitään rikkinäistä puhelinta!

    • LouisVuitton

      Itelläni on 3 Louis Vuittonin neverfull mallista ja pari matkalaukkuu ja täytyy kyllä sanoa, että paras merkki laukuissa mitä oon käyttäny! Suosittelen ehdottomasti.

    • hihhiih

      Osaako joku sanoa tämän hetkistä hintaa neverfullille? sille isommalle mallille...

      • MVVV

        695 €, kun tänään kävelin ohi ja katsoin ikkunat.


    • neverfull111

      Mulla tulossa myyntiin Vuittonin Monogram Neverfull GM huuto.net sivustolle kun muuttokiireiltäni ehdin. Erittäin hyvässä kunnossa vähän käytetty laukku, melkein kuin uusi. Pyyntihinta 650eur. laittakaa meiliä jos kiinnostaa [email protected] (kuvia saa pyytämällä!)

    • angelina82mp

      Sweitsistä ostettu Neverfull monogramm MM maksoi helmikuussa 810 € ja poch acc. NM monogramm 385 €. Eikä suomessa on pikkusen halvempi. Aivan ihana laukku, yllätävän tilava:))

    • emma324

      Kaverini osti Turkista Louis vuittonin laukun 30 eurolla. ollut jo 3vuotta eikä mitään suutari käyntejä ole tullut. Vaikka ei aito olekkaan niin on hieno mielummin ostan epäaidon ja edullise ja kestävän, kuin laittaisin 400-2500€ laukkuun joka on 2vuoden päästä asioinut suutarissa 4kertaa.

      • huohhhh

        laukku ei ole Louis Vuittonin, jos se ei ole aito.


    • ande1

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2531
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe