Rajankäyntiä, ateistin sana, uskovaisen sana ja perusteet.

jätän mietiettävää.

Mielestäni ateismi ei suojele elämää, vaan ne siitä katsannosta ponnistavat mielettömät kätten hedelmät näkyvät ympärillämme tuhona. Siinä ei ole avaimia parantaa elämää, auttaa ihmistä, sekä välttää vaikkapa se viimeinen tuomion kuolema.
Kaikki, mitä ateismissa yrittää selittää elämän syntyyn ja toimintaan tapahtuvaa ketjua, on suuri väistöliike kysymykseen, että mikä on ihmisen kuitenkin ihmisen, ihmisyyden perusta, ts. luomistyö ja sen elämän päämäärä, Luojansa antaman elämänpäämärän toteutuminen.
Siksi ateismin hedelmänä syntynyt elämänmuoto, on sisäisen ihmisen tuska, johon ei ole lievitystä ja ihminen kärsii. Ateismi tarjoaa kärsimykseen vain tätä maallista tyhjää iloa, joka ostetaan rahalla ja vallalla.
Ateismin uhrit ovat vailla ihmisarvoista elämää, täydellisen avuttomia ja vieläpä vieraiden ihmisten armoilla, jotka tuhoavat ihmisyyden.
Siksi täällä ajassa, uhrien täytyy pumpata huumeita itseensä, lievittääkseen sisäistä kipua, juoda lievittääkseen sisäistä kipua jne. kerrannaiset siihen.
Lopulta ihmistä kohtaa tämä tuskakuolema, elämässä, missä ei ole ollut päämäärää.
Ateismi haluaa määrätä, eli poistaa ihmisiltä vapaan uskon Jumalaan, eli vapausoikeuden, ts. ihmisen oikeuden päättää elämässään siitä, mitä hän haluaa, ts. sen vapaan uskon Jumalaan, jossa on todellinen vapaus.
He eivät halua auttaa ihmistä elämään uskonvapaudessa, vaan pyrkivät kaikin puolin hajottamaan perustuksia, estämään elämää, kuten täälläkin palstoilla on nähty.
Tässä uskonnonvapaudessa, vaikkapa minulla, on siihen lupa. Voin sanoa näille vastustajille, minulla on vaatimusvelvollisuus kunnioittaa vapausarvoani, arvoani uskoa itse elämänlähteeseen, jossa elämänarvo rakentaa päämäärätietoista elämää, joka kestää. Jopa heille on vaade auttaa, eli toteuttaa ja siksi kaikki vääränlainen hyökkäys tätä suuntaa kohtaan on väärä.
Siksi laittoman, väärän jatkuvan hyökkäyksen voisin saattaa eri organisaatioiden kautta vastuuseen sanoistaan, koska vielä laki on suojaamassa uskonnonvapautta. Organisaation, eli yhteiskunnan lainsäätäjän on kuunneltava minun vaatimusvelvollisuutta, jos näin tahdon. Tämä näin esimerkkinä siitä, että Jumalalla on myös vaatimusvelvollisuus ja siksi hän tuomitsee tässä elämässä olevan väärän kerran osaansa.
Hänellä on omaan valtakuntaansa nähden Suvereeni hallintavalta, siksi siihen rakentuva eettisesti kestävä elämänmuoto rakentuu vain Hänessä ja Häneen. Tämä pitää nähdä, kun katselemme kahta eri elämänmuototapaa ja lopputulosta, sekä sananvapautta sanoa se, mikä rakentaa ja mikä tuhoaa elämää.
VM

1

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nojopas!

Tuossahan nyt hyvin tuli asia esille.

Kannattaa lukea vielä se loppuosa pariin kertaan ajatuksella läpi – niin voi todeta, että noinhan se on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      82
      2005
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      121
      1715
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1306
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      229
      720
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      676
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      57
      624
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      205
      580
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      47
      517
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      482
    Aihe