Satuinpa löytämään kaapista täydet paketit Xanoria (0,25mg) ja Sirdaludia (2mg). Xanor oli kylläkin mennyt vanhaksi tasan 2 vuotta sitten, joten siitä tuskin on enään mitään iloa?
Ajattelin illalla kokeilla tuota Sirdaludia. Minkähän verran sitä pitäisi napsia, että tuntuisi edes vähän päässä? Kauan kestää ennen kuin alkaa vaikuttamaan ja kuinka nopeasti siinä tipahtaa?
Sirdalud
8
2657
Vastaukset
- boreid
melko paljon saat napsia, ei noilla 2mg taida tehdä oikein mitään, 6mg parempi. Mulla sirgga tuntuu muutenkin enemmän vatsassa kuin päässä mut riippuu toki ihmisesta. ja ei noilla pelkästään mitenkään erityisen helposti tipu, eipä tarvitse pelätä. vai millä toleilla meinasit?
- Gundom
Alhasesta tolesta kyl puhutaan. Minkäslainen vaikutus alkoholin kanssa sillä on?
Gundom kirjoitti:
Alhasesta tolesta kyl puhutaan. Minkäslainen vaikutus alkoholin kanssa sillä on?
riippuu ihan ootko ennenkin syöny noita lääkkeitä? ja kyllä ne xanoritkin toimii yhä vaikka ne vanhoja on.
ite on pakko sanoo että sirkoista en tykkää läheskään yhtäpaljoo ku xanoreista :p- Gundom
munkki112 kirjoitti:
riippuu ihan ootko ennenkin syöny noita lääkkeitä? ja kyllä ne xanoritkin toimii yhä vaikka ne vanhoja on.
ite on pakko sanoo että sirkoista en tykkää läheskään yhtäpaljoo ku xanoreista :pJoskus tuli napsittua levyllinen noita sirkkoja lekurin määräyksestä. Siitä kyllä on jo vuosi tai pari. Eikö noista vanhentuneista xanoreista oo sit mitään haittaa? Ei oo ennen tullu popsittua vanhoja lääkkeitä :D
- kuosi-kalevi
Sirkat on ihan perseestä, voi heittää niillä vesilintua, tosin kyllä ne subua boostii tosihyvin ja sirkat kannattaa vetää nokkaan, toimii paaaljon paremmin. Noi Xanorit on ihan jees, tosin 0,25mg on aika pieni xanori, heitäppä kymmenen tollasta xanttua naamariin ja pullo viinaa, siinä hyvät kuosit, en tietenkään suosittele.
- 18
Mun mielest toi on kaikkesta paskin kuosi mitä on olemassa. Siis xanori ja viina. Muisti siinä menee ja sitten on kiva miettiä missä on auto, kämpän ovi, seinäkello ym. jutut.
- kuosi-kalevi
No jos ei psyyke kestä, ni ei sitten, musta on ainakin ryynipäissään vitun hauska sekoilla!!
- asffqwsad
ihan perseestä, mulle lääkäri määräs 2mg sirkkuja selkäkipuihin, ei auta yhtään.
päiväunille pääs kun otti 2x 2mg ja yhen viel nokkaan, tosin kun heräs oli pää kipee alhasen verenpaineen takia. surkeita troppeja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k383545On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole322315Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi802243Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä452111Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma561484Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.181445- 741396
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?69957Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?48945Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi37823