Olen 21-v. ja menettänyt kaiken luottoni lainan myöntäjille.
Otin puolessa vuodessa vippejä 4370 euroa (laskin juuri).
Samojen frmojen laskuihin on mennyt 3000-4000 euroa ja siltikin on vajaa kolme tonnia ulosotossa palkoista!
Ei kannata - näin voi jäliviisaana todeta. Hieman ketuttaa kun joka palkasta UO vie 300-600€...
Älä ota (pika)vippejä!
7
264
Vastaukset
- 15+19
Noh, sä pääsit helpolla. Itse sain vetkuteltua itselleni 15000€ pikavipit uo:hon.
- kuntaliitos
Pääsin helpoimmalla: En ole ikinä ottanut pikavippiä! SÄÄSTÄN rahaa! Vuoden säästöllä vouti ei vie mitään palkasta mutta tuo aloittajan 600e/kk on vuodessa 7200e eli reilusti enemmän kuin aloittajan vippeinä saama raha.
- hehhehehehehehh
Mulla on niin paljon rahhaa ettei tarvi vipata, heh heh
- 6+1
Minkä takia sitten pyörit tällaisilla keskustelu palstoilla jollei pikavipit jotenkin liity sinun elämääsi?
- arply oy perustaja
6+1 kirjoitti:
Minkä takia sitten pyörit tällaisilla keskustelu palstoilla jollei pikavipit jotenkin liity sinun elämääsi?
Pyörin katsomassa, koska elelen leveästi näiden pikavippajien syytäessä lisää rahaa kokoajan. Vippikeisarin elämä on helppoa. Eikä kukaan saa minua edesvastuiseen. Käykää köyhät lainaamadda lisää rahaa sivuuiltani www.hetivippi.fi
- fgölksögfd
meneekö työpaikalle tieto jos uo ottaa palkasta ? kuuluuko se pomolle mitenkään?
- Ei näin!
Menee tieto, firman johto saa kirjeen jossa on UO-määräys jonka sitten hoitavat palkanlaskentaan.
Toiset pomot ei puhu koko asiasta kanssasi, toiset vastuulliset pomot haluavat mahdollisesti jutella UO:n syistä jotta tietävät tilanteesi (ettet jää masennuksesta seuraavana viikolla kuukausine saikulle tms).
Itsellä ekassa työpaikassa pomo ei jutellu mitään, tokassa kyseli ja kerroin avoimesti UO:n syyt.
Kyseli sitten pärjäänkö ja ilmoitin että kyllä, kunhan sais vaan velat äkkiä pois. Pomo lupasi auttaa laittamalla töitä mahdollisimman paljon (OA-työ). :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251248
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89914- 94884
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede22818Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat283723- 93717
- 109636
- 33617
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet125540