Tilausajatuksia

Minä se vain

Onko kukaan tietoinen verkkokaupasta Light in the box (www.lightinthebox.com) tai tilannut sieltä koskaan mitään? Minkä maalainen verkkokauppa on kyseessä?

91

12690

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä se vain

      Otinkin itse selvää kyseisestä nettikaupasta. Tilasin sieltä maaliskuussa erään mekon, joka osoittautui täydelliseksi unelmaksi! Eli aivan mahtava kokemus oli. Minua pidettiin koko mekon teko- ja lähetysprosessin aikana ajan tasalla ja eteen tulleet ongelmat ratkaistiin todella helposti muutamien viestien välityksellä. Tilauksen saapuminen kesti useamman viikon johtuen myös siitä, että mekko tehtiin mittatilaustyönä. Ainoa mikä jäi harmittamaan oli se, että mekko olikin minulle liian pitkä, mutta se lyhentyy mukavasti omissa taitavissa käsissä, ja Suomen kotiinkuljetusmaksu tullista oli todella suuri. Siihen kannattaa varautua. Itse mekko ja sen kuljetus Suomeen ei maksanut paljoa, koska ko. tuote oli alennuksessa, jonka vuoksi sen alunperinkin päätin tilata. Ja todellakin, kyseessä on siis kiinalainen yritys, joka kylläkin muistuttaa kovin amerikkalaista. Nettisivut ovat englanniksi ja kaikki viestittelykin hoitui kyseisellä kielellä.

      Hyviä kokemuksia jäi Light in the boxista kun tilasin, joten voin sitä lämpimästi suositella niille, jotka sieltä aikovat jotain tilata.

      • ash2

        Hei sinulla kun kokemusta tuolta light in the boxista vuoden takaa, niin oletko sieltä tilannut vielä? Itseä kiinnostaa että kuka sen paketin toimittaa perille..? Posti, matkahuolto vai mikä? Ja kun tilasit tuon mekon niin tuliko sinulle tullista kirje ja sitä kautta suomen päässä hoitui kuljetus vai kuinka paketti löysi perille..?


      • eifjiejif

        Tää on huijarikauppa, älkää tilatko, ei toimita tavaraa!!!!


      • Minä se vain
        ash2 kirjoitti:

        Hei sinulla kun kokemusta tuolta light in the boxista vuoden takaa, niin oletko sieltä tilannut vielä? Itseä kiinnostaa että kuka sen paketin toimittaa perille..? Posti, matkahuolto vai mikä? Ja kun tilasit tuon mekon niin tuliko sinulle tullista kirje ja sitä kautta suomen päässä hoitui kuljetus vai kuinka paketti löysi perille..?

        En ole tuon mekon tilaamisen jälkeen hankkinut muuta. Paketti, jonka UPS toimitti kotiovelleni, painoi 1 kg ja siitä piti maksaa rahtimaksua 27,05 euroa. Ja tullista muistaakseni sain aiemmin tekstiviestin, että pakettini on saapunut Suomeen ja kotiini se toimitettiin todella nopeasti (saattoipa olla jopa samana päivänä!) :)

        Ikävää, jos joitakuita on vedätetty, mutta minulla ei ollut ongelmia tilauksen kanssa missään vaiheessa. Mekon tilaus siis ainakin on ns. suht luotettavaa, elektroniikasta en mene mitään sanomaan. Voin kuitenkin luottavaisesti suositella :)


    • Vivi_ann*

      Tilasin myös mekon Light in the boxista, joka tuli viime viikolla. Mekko oli aivan ihana, oikeastaan vielä paljon parempi kuin kuvassa. Kangas oli kaunis ja työn laatu erittäin korkea. Mitat pitivät täsmällisesti paikkansa. Ainoa miinus oli, että mekon tuleminen kesti kuukauden, mutta onneksi olin ajoissa liikkeellä.

      Asun Iso-Britanniassa, joten mekko toimitettiin suoraan kotiovelleni. Voin tämän kokemuksen perusteella suositella.

    • cheersb

      auts! mitenkä paljon tuo tulli mahtoi sitten maksaa?? tilasin nimittäin aiika paljon vaatteita, ja ajattelin nyt katsastaa ensin läpi vaatetilauksen ja vasta sitten mennä painavempiin tavaroihin mitä tuli katseltua. olisiko kannattanut siis laittaa kerralla kaikki menemään? Kertokaa toki myös lisää kokemuksia kyseisestä puljusta. Kiitos vastauksista! :)

    • Fendi

      Minuakin kiinnostaa tuo tullimaksu? Himottaa tilata tuolta kaikenlaista...

      • Eerika

        30-60€ tai jopa enemmän, riippuu tilauksen koosta.


      • gbkjsf
        Eerika kirjoitti:

        30-60€ tai jopa enemmän, riippuu tilauksen koosta.

        Tullissa rahastus on mennyt kyllä vuodenvaihteen jälkeen ihan älyttömäksi. Olisi kiva tilata vähän erilaisia vaatteita kauempaakin, mutta tullimaksut on aivan järjetömiä isommalla tilauksella:(.


      • kiinasta tilaillut
        gbkjsf kirjoitti:

        Tullissa rahastus on mennyt kyllä vuodenvaihteen jälkeen ihan älyttömäksi. Olisi kiva tilata vähän erilaisia vaatteita kauempaakin, mutta tullimaksut on aivan järjetömiä isommalla tilauksella:(.

        Firma on kiinalainen.

        Kun tilaa EU:n ulkopuolelta, kannattaa pitää tilaus - jos mahdollista - postikuluineen alle 150 €:ssa, niin siitä ei mene tullia lainkaan, vain ALV, noin 35 €.

        Jos kokonaisarvo on tasan 150 €, tullia menee jo reilut 15 €; jos se on 149 €, ei mene lainkaan. Pienemmät paketit menevät usein tullin ohi, yleensä sellaiset, jotka jaetaan suoraan postilaatikkoon.

        Jotkut yksityiset kiinalaiset myyjät (esim. eBay-myyjät) toimivat laittomasti ja merkitsevät tuotteet "lahjaksi", jolloin niistä ei mene tullia eikä alvia. Jotkut merkitsevät pakettiin oikeata hintaa alemman hinnan. Isommat ja tunnetummat myyjät eivät suostu tällaiseen, vaikka pyytäisi.

        Kannattaa käyttää tullilaskuria, niin ei tule yllätyksiä:

        http://tullilaskuri.net/index.php#0


      • oho1
        kiinasta tilaillut kirjoitti:

        Firma on kiinalainen.

        Kun tilaa EU:n ulkopuolelta, kannattaa pitää tilaus - jos mahdollista - postikuluineen alle 150 €:ssa, niin siitä ei mene tullia lainkaan, vain ALV, noin 35 €.

        Jos kokonaisarvo on tasan 150 €, tullia menee jo reilut 15 €; jos se on 149 €, ei mene lainkaan. Pienemmät paketit menevät usein tullin ohi, yleensä sellaiset, jotka jaetaan suoraan postilaatikkoon.

        Jotkut yksityiset kiinalaiset myyjät (esim. eBay-myyjät) toimivat laittomasti ja merkitsevät tuotteet "lahjaksi", jolloin niistä ei mene tullia eikä alvia. Jotkut merkitsevät pakettiin oikeata hintaa alemman hinnan. Isommat ja tunnetummat myyjät eivät suostu tällaiseen, vaikka pyytäisi.

        Kannattaa käyttää tullilaskuria, niin ei tule yllätyksiä:

        http://tullilaskuri.net/index.php#0

        muista, että UPS ota käsittelymaksu, eli palkkio - 12 e. Liian suuret menot!!!!


    • kiinnostunut4

      Harmi kun ei saa laskulle... mulla ei mitään Visa-kortteja ole.. :/
      :/ ois kiva tilata!
      Paljon ihania tarjouksia jotkut mekotkin 6 euroa!

      Miten kallis tullimaksu, minuakin kiinnostaa?

      • huoh1

        Tullimaksu on periaatteessa arvolisävero tullikulut. Vero on vaatteista aina 24% vaatteen hinnasta postikuluista. Tullin sivuilta: "Tulli on yleensä arvotulli, joka lasketaan prosenttimääränä tavaran tullausarvosta. Tullausarvo on yleensä tavaran hinta kuljetus- ja vakuutuskustannukset EU:n rajalle saakka. Tulli voi olla myös paljoustulli, esim. euroa/kilo tai euroa/litra.

        Varsinaisen tullin lisäksi voit esimerkiksi joutua maksamaan ylimääräistä tuontitullia (lisätullia) tiettyjen tavaroiden tuonnissa USA:sta, polkumyynti- tai tasoitustulleja tavaroista, joiden tuonti haittaa EU-maiden omaa tuotantoa jne."

        Eli ota tuosta nyt sitten selvää, mitä se käytännössä maksaa.


      • ............
        huoh1 kirjoitti:

        Tullimaksu on periaatteessa arvolisävero tullikulut. Vero on vaatteista aina 24% vaatteen hinnasta postikuluista. Tullin sivuilta: "Tulli on yleensä arvotulli, joka lasketaan prosenttimääränä tavaran tullausarvosta. Tullausarvo on yleensä tavaran hinta kuljetus- ja vakuutuskustannukset EU:n rajalle saakka. Tulli voi olla myös paljoustulli, esim. euroa/kilo tai euroa/litra.

        Varsinaisen tullin lisäksi voit esimerkiksi joutua maksamaan ylimääräistä tuontitullia (lisätullia) tiettyjen tavaroiden tuonnissa USA:sta, polkumyynti- tai tasoitustulleja tavaroista, joiden tuonti haittaa EU-maiden omaa tuotantoa jne."

        Eli ota tuosta nyt sitten selvää, mitä se käytännössä maksaa.

        http://tullilaskuri.net/index.php#0

        150 € ja yli niin menee tullia.
        0 - 149 € ei mene tullia, vaan pelkkä ALV.


      • Luottoa ei tarvita

        Onko Paypal tuttu? Eli se on mielestäni aina suositeltavampi tapa maksaa kuin luottokortti. Korttitietosi eivät välity myyjälle lainkaan. Paypaliin sinun pitää avata tili ja liittää siihen korttisi, jonka ei tarvitse olla luotollinen. Toinen tapa on siirtää pankkitililtä varoja Paypal-tilille, mutta minä en ole koskaan niin tehnyt, vaan maksut hoituvat pankkitililtäni ihan samalla tavalla kuin maksaisin kortilla.


    • Tietoutta

      Eipä tuossa putiikissa ole juuri eroa Ebayihin kun että maksu menee samaan osoitteeseen, eri myyjien sijasta... Kieletkin käännetty google translaattorilla..

    • HUIJARIFIRMA

      Saman sivuston elektroniikkapuolelta tulee tyhjiä laatikoita. ÄLKÄÄ käyttäkö. Firman kotisivu on rekisteröiyt nimellä "John Smith" nimellä Floridalaiseen osoitteeseen jota ei ole olemassakaan. Ei ole vertailukelpoinen muihin verkkokauppoihin. Litght in the box on huijaus!

      • kysyjä

        minne päin floridaa se firma on


    • PelokasNOTE2

      Tilasin juuri sieltä puhelimen. Eihän sieltä nyt oikeasti mitään tyhjää laatikkoa tule? Ja eihän se tullimaksu ole kovin korkea?

      • Rasmus29

        Minä tilasin headsetin ja se kävi tullissa mutta sain tyhjän laatikon kotiin tulli oli tarkastanut sen ja unohtanut laittaa headsetin takasin laatikkoon! Nyt vituttaa


    • Epäilijä....o.o

      Onko tästä nettikaupasta turvallista tilata? toimitus ei ilmeisesti ole kovin nopeaa..?

    • ash2

      Itse tein koe tilauksen josta tuli saapumisilmoitus sähköpostilla maanantaina mutta kotiin ei ole tullut mitään, eikä postissakaan tiedetä mitään kun ei ole tilauskoodia.
      Sähköpostissa oli asiallisesti tilausnumero sekä seurantakoodi, mutta kumpikaan ei hyödytä täällä suomen päässä kun yrittää kysellä missä paketti liikkuu tällä hetkellä..
      Jos jollain kokemuksia mihin paketti on toimitettu ja kuka sen toimittaa niin olisi kiva jos jakaisit kokemuksia kanssani.. :)

    • KANNATTAAKO

      Itse olisin ostamassa puhelinta niin uskallanko ostaa! Koska jollekkin on vain tullut tyhjä laatikkoja jne kannattaako!!!!!

    • Hyvät kaupat

      Hyvä sivusto ja mielenkiintoista tavaraa. Tullimaksut ovat vaan kovia huomioikaa ainakun n.25% korotus hintoihin kun tilaatte. En arvannut kun ei sivustolla lue mistä maasta tavarat tulevat.

    • Epävarma

      Onko täyttä totta tuo että sieltä tulee tyhjiä laatikoita elektroniikkaa tilatessa? Kovasti haluaisin puhelimen tilata, mutta vähän mietityttää.. Onko joku jo tilannut ja saanut itselleen puhelimen tuolta?

    • tietämätön

      En itse edes ymmärrä miten voin maksaa tuon tullimaksun? ostin kyseiseltä sivustolta seinätarran ja nyt se on ilmeisesti jumittunut helsinkiin kun en tajua miten saan sen maksettua.. kun yritän etsiä sivuilta asiakaspalvelunumeroa niin ei löydy oikein mitään.. ärsyttäää :((

      • .........

        Eikös tullauksen voi tehdä netissä. Sinun tarvitsee tietää vain tavaran laatu ja hinta postikuluineen.


    • hei tietämätön
    • I Wonder

      Tilasin saappaat , tulivat kotiovelle DHL:n kuljetuksella . Palautus ei vain näy käyvän , kun yhteydenpito tökkii !!! n. 60€ ostos , 13 € tullimaksu ...

      • Me too

        Aivan sama juttu, tilasin takin ko. lafkasta. Odotan vastausta palautusasiaan. Palautukseen kuuluvat postikulut maksaa asiakas... Ja sen tietää taas miten helvetin kauan kestää että saa rahat takaisin ennen kuin käsittelevät palautuksen...

        Eli tilaa täältä vain jos olet aivan varma koosta etkä aio palauttaa tuotetta!


      • j_s1
        Me too kirjoitti:

        Aivan sama juttu, tilasin takin ko. lafkasta. Odotan vastausta palautusasiaan. Palautukseen kuuluvat postikulut maksaa asiakas... Ja sen tietää taas miten helvetin kauan kestää että saa rahat takaisin ennen kuin käsittelevät palautuksen...

        Eli tilaa täältä vain jos olet aivan varma koosta etkä aio palauttaa tuotetta!

        http://www.tulli.fi/fi/yksityisille/netista_ostaminen/tulliselvityksen_tekeminen/index.jsp

        Täältä löytyy ainakin tietoa tullimaksun palautuksesta (sivun alalaidassa).


      • selvitetty on

      • < 150 €

        Ei ole tullimaksu, vaan arvonlisävero. Tuosta summasta ei mene tullimaksua.


    • Röpsö

      Minä tilasin viime vuonna juhlamekon siskoni häihin. Ja pettymys oli valtava kun mekko tuli. Ilmeisesti laatu vaihtelee siinä lightinthebox-kaupassa paljon. Onkohan niin, että niitä teetetään monessa eri paikassa ja sitten sieltä tulee mitä tulee, riippuen siitä, mille tekijälle se oma puku on mennyt. Tanssin vanhoja helmikuussa ja tilasin tanssiaismekkoni mydaysta (http://www.myday.fi/vanhojentanssipuvut-c-151.html). Jos jotakunta kiinnostaa, se on kotimainen firma, johon ei makseta mitään tulleja eikä veromaksuja. Ja paketti haetaan omasta postista. Löysin kaupan täältä keskustelupalstalta. Asiakaspalvelu tuntuu pelaavan hyvin, ainakaan vielä ei ole ollut valittamista. Niin ja muuten yksi tuttavani lähettii puvun takaisin Kiinaan (ent tiedä, mistä tilasi sen) ja paketti hävisi matkalla. Ei ole enää mekkoa eikä rahoja.

    • ssdghj

      http://www.weddingdressesmore.com/

      Olen itse tykästynyt kyseiseen kauppaan. Tavan seppälästä ei nääs minun makuun löydy. Varsinkin leggingsit lämmittävät jalkoja ja mieltäni.

    • kylläharmittaa:(

      ite tilasin mekon kyseisestä nettikaupasta 29.10 ja toimitus oli 3-5 päivää. eipä oo mekkoa näkyny, vaikka tuli suomeen jo 2 viikkoa sitten :(

      • Ottaapäähän

        Mulla on melkein sama juttu. Tilasin kolmet bikinit lightintheboxilta ja vaan yhdet niistä on tullut ajallaan. Pitäis lähtee Teneriffalle tammikuussa ja ois kiva saada ne bikinit ajoissa. Oli kyllä viimenen kerta kun tuolta tilaan mitään. Ottaa kyllä päähän, koska maksoin kyseisestä paketista yli 55e. Ja näin työttömänä se on aika iso summa.


    • MARI6919

      En suosittele!

    • tilaaja

      Oon tilannu muutaamat kerrat tuolta (sekä parit kerrat miniInTheBox) ja jokaisella kerralla tuotteet ollu sellasia kuin pitääki ja tullu ajallaan (yhen kerran jäi suomen päässä tulliin jumiin lakkojen takia). Ei oo siis mitään pahaa sanottavaa & muutamat kaveritki ollu erittäin tyytyväisiä.

    • Paketin odottelija

      Pakettia odotellaan LightInTheBox:ista. Kertokaas, miten nää tullimaksut maksetaan? Tilauksen arvo oli hieman vajaa 150 €. Lähettävätkö kirjeen postissa, vai hoitaako kuljetusyhtiö tämän. Kysyvätkö henkilötunnusta, sekä täytyykö paketin sisältö selvittää?

    • tilaaja

      riippuu ihan mitä kautta paketti tulee. Mulla kun on tullut DHL kautta, on he hoitaneet myös tullauksen, eli sinne on laitettu henkilötunnus/y-tunnus ja sähköpostiin tulee tullauslasku. Kerran on tullut iha tullista viestiä et paketti on saapunut ja se pitää tullata (joko nettitullaus, paikan päällä taikka posti hoitaa). Jos on tullut tullista viestiä, niin sillon on pitäny selvittää paketin sisältöö, painoa yms.

      • Wanhat

        Itse tilasin light in the boxista tekoturkiksen vanhojen tanssia varten. Tilasin 17.12 ja paketti saapui kotiovelle asti 27.12 eli reilussa viikossa tuli eikä tullut minkäänlaisia tullimaksuja. Turkki oli juuri sellainen kuin kuvissa ja sopi päälle erittäin hyvin, tosin tilasin jo kokotaulukkoja katsellessa koon suuremman kuin yleensä. Vaikka etukäteismaksu hiukan huoletti niin tilaus kuitenkin onnistui ja paketti oli mieleinen. Suosittelen siis ainakin omalta kohdaltani. :)


    • tiinajoo33

      Mä tilasin kymmenen vaatetta ja koko paketti tuli nopeasti suoraan kotiovelle. Olin kyllä todella pettynyt, kun joudun kaikki vaatteet palauttaam: nehän oli ihan minikokoisia! Olisihan se itsekin pitänyt ymmärtää jo tilausvaiheessa, mutta en tajunnut että ne kiinalaiset ihan noin pieniä on. Kuvissa kun vaatteet näytti isoilta....nooh, tämä on nettishoppailun riski, eikä siinä mitään...

      Nyt kysyisinkin, oletteko palauttaneet tuotteita? Itse olen nyt lähettänyt sen viestin asiakaspalveluun, mistä ilmeisesti pitäisi saada jotkut RAW vai RAM- koodit? Miten homma jatkuu tuosta eteenpäin? Mihin osoitteeseen lähetän vaatteet? Kauanko rahojen saamisessa menee? Paljonko lähetyskulut on noin puolen kilon paketissa?

    • K_9136

      Tilasin kyseiseltä sivustolta pari vaatetta ja korun. Aluksi olin huolestunut että miten käy, koska maksoin tilauksen pankin kautta. No rahat olivat noin 4-5 päivän kuluttua perillä , ja tavarat käsiteltiin päivässä. Jännityksellä odotin tulevatko tavarat ja sain yllättyä kun saapuivat kotia saakka 9 arkipäivässä ilman tulli maksuja , ostokseni maksoi noin 35 €.
      Kaikki tulivat kerralla ja olivat ihme kyllä juuri sopivat , eli kaikin puolin tyytyväinen. En sitten tiedä oliko minulla onnea mukana vai mitä , mutta jos on aikomusta tilata niin katsoo kaikki tiedot ja koon tarkoin läpi , että ei tarvitsi alkaa lähettämään takaisin ja eikä kannate ostaa isoilla summilla niin ei jää harmittamaan jos jotakin sattuisi tapahtumaan.
      Ja itse en ikinä laita kortin tietoja nettiin , sen verran kumminkin olen varuillaan netti ostoksissa.

      • Harmittaa..

        Tilasin kyseiseltä sivustolta vaatteita ja kaikki pitäisi palauttaa koska ovat aivan liian pieniä. Olen lähettänyt sähköpostia sinne mutten ole saanut vastausta. Onko muut saaneet palautettua tilauksiaan? Mihin osoitteeseen ne pitäisi palauttaa? Entä miten rahat?


    • ninnu2

      Itse tilasin kyseiseltä sivustolta seinätaulun sekä verhot. Tavaroiden yhteishinta oli n. 150€ ja tullimaksua tuli 46€, että kyllä tuli tilaus paljon kalliimmaksi kuin alunperin olin ajatellut.
      Paketilla kesti kauan, reilu kuukausi sillä jäi tulliin jumiin. Sain mm. sähköpostiin ensin viestin, että jollen ota yhteyttä tulliin niin pakettini hävitetään eikä sitä korvata. Parin englanninkielisen puhelun jälkeen paketti lähti kuitenkin viimein eteenpäin jonka jälkeen UPS toimitti sen kotiovelleni.

      Itse en tilaisi enää uudestaan sen verran hankalaa ja hidasta toimintaa. Lisäksi ilman englanninkielen taitoa en olisi pakettiani saanut. Harmi juttu, sillä sivustolla olisi paljon ostettavaa ja seinätaulu sekä verhot ovat juuri sellaiset kuin luvattiinkin.

    • Wiiiiii

      Hei!

      Kun tilasin light in the boxista minulle tuli tullimaksut mutta itse laskua ei ole näkynyt? Tuleeko lasku paketin mukana sillä itse sain vain joitain tilaustieto lappuja en itse laskua. Tilasin pankkikortilla ja ihmettelen vain miten tuotteiden summan maksaminen hoituu? Onko kenelläkään kokemuksia tai tietoa tästä :)?

      • 45869

        Öö... pankkikortilla jos maksat, niin se olisi pitänyt tehdä jo oston yhteydessä.


    • cosplay_4ever

      Aattelin tilata tuolta pari tuotetta ja maksaisin pankkisiirrolla, osaisko joku selittää miten se menee, ja pitääkö se maksaa ennen kuin paketti tulee vai? oisko kellään kokemusta, ois kiva tietää kun viimein löysin nämä ihanat perukit halvalla

      • fsedgrhfj

        Tarkoittaa samaa kuin verkkopankilla maksaminen, joka hoidetaan tilauksen tekemisen yhteydessä.


    • Ei mitään hajua täst

      koko hoito maksaa jotain 32€, niin osaaks joku sanoo paljonko siittä tulee tullii tai lisä maksuu? :DD

      • kghfg

        Tulli maksu raja on tällä hetkellä 22 € , mutta hyvällä tuurilla ei tarvitse maksaa ollenkaan, yleensä pienemmät paketit päästetään ohitse.Netissä tullilaskurilla voi laskea paljon suurin piirtein tulee tekemään. Sinun tapauksessa olisiko noin max 10 € tai vähemmän.


    • kghfg

      Tulli maksu raja on 150€ ja ALV 22 € eli maksat vain arvolisäveron , mutta hyvällä tuurilla ei tarvitse maksaa ollenkaan, yleensä pienemmät paketit päästetään ohitse.Netissä tullilaskurilla voi laskea paljon suurin piirtein tulee tekemään. Sinun tapauksessa olisiko noin max 10 € tai vähemmän.

    • harmittaa1

      Moi

      Olen tilannut ko butiikista ja hyvin toimii paitsi että huomioikaa ja lukekaa tuotteen takuu!! Ostin elektroniikkaa ja takuu on vain 2 kk .Laite hajosi muutamassa päivässä pyydettiin lähettään takasin ja niin tein mutta rahaa ei ole palautettu.Eli meni laite ja rahat.Muuten toimii hyvin ja tavara ok paitsi ko elektroniikka.

      • cashbah

        mitä tahansa kiinalaista elektroniikkaa suunnittelettekin - jollei Suomesta
        löydy maahantuojaa, niin takuuasiat ja huollot voi samantien unohtaa.
        Köyhän ei siis kannata aina etsiä sitä halvinta, voi tulla kalliimmaksi.


    • LIB

      Tilaamani vaatteet ovat todella laadukkaita, MUTTA enpähän tilatessani huomannut että kyseessä on kiinalaiset koot ja jokaisen tuotteen alla oli tarkat mitat, ja niin menin tilaamaan kolme kertaa pienemmät koot. Firma maksaa palautuskulut vain mikäli tuotteessa on laatuvirhe. Asiakaspalvelusta on tullut vkl lukuunottamatta vastaus aina vrk:ssa ja suomeksi tapahtuu asianhoito. Kannattaa lukea ulkomailta tilatessaan aivan kaikki mitä nettisivuilta löytyy.
      Kysyin DHL:ltä 0,5 kg paketin lähetysmaksuja, ja laskurilla summaksi tuli 230e tulleineen, ilman tullia 130e, siis P-Karjalasta lähetettynä. Ei auta kuin myydä tuotteet Suomessa.
      Tilaus saapui Suomeen nopeasti, mutta maksettuani DHL:lle huolintamaksun (taisi sisältää tullin tai vain toimituksen P-Karjalaan, )89e:n tilauksesta joka oli 19 e, paketti jäi jostain syystä Helsinkiin viikoksi kunnes kysyin suoraan missä viipyy, ja samassa paketti olikin matkalla Tampereelle, ja jo seur. päivän aamuna tuotiin kotiin matkahuollon pakettiautolla.
      Toisella foorumilla sanotaan että niitä elekt.laitteita varastavat kiinalaiset tullimiehet.
      Yllätyksenä on kuitenkin että LIB:N asiakaspalvelu toimii täydellisellä suomen kielellä, ja vastaukset ovat ystävällisiä.

    • odottaa vastausta

      onko ne kännykät huijausta. Kai kopioita ainakin
      Kerro ihmeessä jos olet ostanut ovatkone laittomia kopioita???
      Ovatko ostettavia ???
      Entä kuljetus aika???

      osaisikohan joku vastata noihin kysymyksin:)

      • . . . China town

        Piraattituotteita joiden myynnillä viedään rahat rikkailta länsimaalaisilta.

        Myyntityyli "palautus/ vaihtomahdollisuuksineen" osoittaa ylimielisen asenteen
        länsimaalaisia asiakkaita kohtaan.


        I know, because I have been in . . .


    • johanne333

      Palautin vaatteet (130 euron edestä) tammikuun alussa, palautus maksoi 33 euroa. En ole vieläkään saanut rahoja, joten laitoin viestiä asiakaspalveluun. He ilmoittivat, ettei paketti ole koskaan tullut perille!!

      Nyt haiskahtaa jo huijaukselta! Onko kukaan koskaan saanut palautettua tavaraa tuonne ja rahoja takaisin??

      Eikö tuo ole Postin vika, eikä minun, jos tavara hukkuu matkalla??

      Paniikki!

      • hellu 76

        Tilasin tuolta noin 2kk sitten. maksoin pankin kautta ,koska en uskaltanut luottokortila maksaa ja onneksi en tehnyt niin! Tilausta ei ikinä käsitelty loppuun asti,koska eivät olleet saaneet maksua. useiden viestien he lupasitvat tarkistella ja lupasivat ,että asia ratkee pian.Tänä päivänäkään ei ole asia ratkennut. Kannattaa kaksi kertaa miettiä tilaako .Halvat hinnat houkuttaa, onko se tarkoituskin ? No en menettänyt kuin 113e rahaa sekin on :)


    • johanne333

      Taistelen edelleen 130 euroni puolesta...tosiaan he väittävät, että palautuspaketti olisi kadonnut postissa. Koko ajan vaativat jotain uutta tietoa, rahoja eivät vaan suostu palauttamaan. Ensin pyydettiin palautuksen koodi, sitten kuvat kuiteista. Mitähän vielä.

      Kerroin tekeväni rikosilmoituksen asiasta, jos pian ei ala tapahtumaan.

      Uskomattoman huonoa asiakaspalvelua. Luulisi olevan itsestäänselvää,e ttä jos posti kadottaa paketin, ei se kuuluisi minun rahojen palautukseen vaikuttaa millään tavalla.

      • lightinthebox

        Arvoisa asiakkaamme,

        Pahoittelemme tätä ongelmaa ja myöhäistä vastausta. Olemme vastikään luoneet profiilin tänne. Toivottovasti voimme vielä auttaa. Voisitteko ystävällisesti antaa tilausnumeron, niin voimme tarkastaa tilauksenne tietoja. Kiitos ymmärryksestä ja yhteistyöstä.

        Ystävällisin terveisin,
        LightInTheBox


      • Chinatown 2
        lightinthebox kirjoitti:

        Arvoisa asiakkaamme,

        Pahoittelemme tätä ongelmaa ja myöhäistä vastausta. Olemme vastikään luoneet profiilin tänne. Toivottovasti voimme vielä auttaa. Voisitteko ystävällisesti antaa tilausnumeron, niin voimme tarkastaa tilauksenne tietoja. Kiitos ymmärryksestä ja yhteistyöstä.

        Ystävällisin terveisin,
        LightInTheBox

        Hyvä Lightnin Box,

        Tälläkö nimellä sinua voi tavoitella esim. puhelimeen.
        Voitko täsmentää, oletko myyntipäällikkö, asiakaspalvelun vastaava toimihenkilö?
        Mihin numeroon voin soittaa?
        Missä osoitteessa toimipaikkanne sijaitsee?
        Missä osoitteessa varastonne sijaitsee?


        Pahoittelen kysymyksiä, sillä ongelmana on etten löydä tietoja, jotka yleensä löydän kaikilta rekisteröityneiltä yrityksiltä.


    • Lisämaksuja

      Siis mä oon tilaamassa kuoret puhelimeen tuolta, niin paljonko siitä tulee lisämaksuja niin kuin tullikulut??? Siis en osta jos tulee kymmeniä euroja!

    • Tilasin kuoria..

      Hei,
      osaako kukaan sanoa, että kuinka paljon tulee tullia tai arvolisäveroa kun on tilannut 20e edestä kuoria 6e postit? Ja siis light in the boxista tilasin ja nyt rupesi mietityttämään, että onkohan nyt ollut ihan järkevä päätös tilata sieltä :

    • Ärsyyntynyt

      Joops elikkä tilasin kyseisestä paikasta kaksi huppari ja farkut,sitten ne olivat liian pienet ja lähetin takasin,ennen lähetystä sanoivat että maksavat paluu lähetyksen jos laitan kuitista kuvan mutta sitten kun laitoin kuitista kuvan sanoivat etteivät maksa.... rahat sain takaisin vain huppareista koska farkut eivät mukamas olleet saapuneet sinne vaikka samassa paketissa kaiken laitoin....antoivat sitten 35 dollarin lahjakortin liikkeeseen tapahtuneesta no sekään ei toimi... en voi muuta sanoa kuin että valehteva liike paskalla palvelulla jota en käytä enään koskaan.Kuukauden olen taistellut että saisin farkuista rahat takaisin.

    • Upnup

      Voisko joku kertoa kyseisen liikkeen osoitteen, itse en sitä löydä sivustoiltaan. Inhottavaa ei löydy ja kun sen tartteis pankkisiirtoa varten. Ois kiire!!D :

      • lightinthebox

      • Light in your . . .

    • jaana-lle

      Joskus tilasin muutamat kännykkäkuoret, tuli ihan nopeasti mutta laatu ei vakuuttanut. NYt tein ne sitten itse Design skinsin sivuilla (http://www.designskins.fi) kun pystyi siis suunnittelemaan omista kuvista ne kuoret :)

    • poliisi asia

      Peruin tilaukseni light in the boxiin ja siitä alkoi tilinumero kyselyt ja valokuvat pankkisiirrosta lähetin lopuksi keskustelu eli (lippu) heidän puolelta suljettiin ja sama toisessa keskustelussa pelasivat vain aikaa kunnes se suljettiin rahoja en oo saanu n.150euroa.
      ÄLKÄÄ siirtäkö sinne rahaa, HUIJAREITA

      • Epäröinti

        Tein tilauksen, kirjaiduin siis sisään. Ilmoitin maksavani pankkisiirolla. En vielä maksanut, sillä rupesin epäröimään. Aika huonoa palautetta saanu tuo putiikki. Haluan siis perua tilauksen mutta en tiedä miten? Auttakee. Ei kai ne sieltä mitään lähetä kun en maksanu? Tilasin seinätarroja 50€..


    • HöpöLöpö

      Ei tietenkään lähetetä kun et ole maksanut!
      Nettisivuilla ei löydy ko. firman sijaintia, ainoastaan maininta että jos asut EU-alueella niin asioit light in the box UK:n kanssa. Oletin siis paketin tulevan briteistä ilman alveja. No huomasin nettikeskusteluista että postituspaikka onkin Kiina, jolloin siis 22€ ylittävät paketit tulevat tullin kautta. Laitoin viestin että voisivatko pakata tilaamani biksut erikseen, niin eivät mene suomen tulln kautta. Vastaus oli että eivät voi...
      Olisin voinut tilata samaiset tuotteet erikseen, molempiin kuului ilmainen toimitus. Melko paskaa asiakaspalvelua sanoisin...jos kyse olisi ollut isommasta summasta niin olisin perunut koko tilauksen. Odottelen nyt pakettia saapuvaksi, arvioitu toimituspv on 7.6. Tosin pakettia ei ole edes lähettetty vielä, joten tuskin saan uusia biksuja edes juhannukseksi.
      Hieman on huijarifirman makua, kun lähetysmaata ei mainita ellei sitä erikseen kysy ja tilaukseen sai ostaa vapaa-ehtoisen vakuutuksen sen varalle että paketti katoaa postissa...
      Voin tulla kertomaan kokemuksia toimitusajasta ja tuotteiden laadusta, jahka paketti ensin saapuu perille.

      • lightinthebox

        Arvoisa asiakkaamme,

        Olemme luotettava yhtiö, emmekä lähetä tyhjiä paketteja ja jos saamassanne tuotteessa sattuu olemaan laatuvika tarjoamme hyvityksen tuotteesta.
        Olemme myös kiinalainen yhtiö.

        Tuotteemme valmistetaan Kiinassa ja toimitetaan Kiinasta, joten tilaukseenne saatta tulla tuotteesta riipuen ylimääräisiä tullimaksuja. Lisätietoja tullimaksuista löydätte sivulta http://www.miniinthebox.com/fi/knowledge-base/c1200/a2292.html

        Ystävällisin terveisin,
        LightInTheBox


      • Tettris

        "Hieman" huijarifirman makua on melko lievä ilmaisu.

        Tiedä mistä porukasta on kyse.
        Kyse voi olla porukasta joka kerää helppoa rahaa runsaasti terroristijärjestöjen
        tukemiseen. Näissä "yrityksissä" tunnusomaista on, että viimekädessä jääkin
        vaille normaalia palvelua. Rahat kuitenkin meni.


    • ei tajuu

      tietääkö joku suoran osoitteen suomalaiseen asiakaspalveluun? miten en löydä mistään sitä.. :/

    • Tullimaksut
    • VAROITUS

      light in the box on pelkkää huijausta menetin rahani sinne yli 100euroa, vaikka yritin saada rahani takaisin lähettämällä tilinro.ni ja kopiot tilisiirrosta, ei auttanut keskustelu eli (lippu) lopulta suljettiin.

      Olisko kenelläkään kokemusta jos teen heistä rikosilmoituksen ja koitan viranomaisten kanssa saada rahani takaisin.

      • lightinthebox

        Arvoisa asiakkaamme,

        Olemme pahoillamme ongelmasta ja siitä Teille koituneesta vaivasta. Pahoittelemme myös myöhäistä vastausta aivan tuoreelta tililtämme. Voisitteko ystävällisesti ilmoittaa tilausnumeronne, niin voimme mahdollisesti vielä auttaa Teitä. Kiitos ymmärryksestä ja yhteistyöstä!

        Ystävällisin terveisin,
        LightInTheBox


    • APUA D::

      onko kellään kokemusta hiuslisäkkeiden tilaamisesta? itse tilasin tuossa olisko ollut viime perjantaina tai jotain. kauanko kesti, millanen laatu jne..?

    • ReikoOtaku

      Nytten alkoi pelottaa tuo tulli maksu :o Ostin kuudellakympillä cosplay asun (kukas muuten tulee traconiin :D) katoin tolla laskurilla ja tulis 70e tullia eik minulla ole varoja semmosseen :D Juu eli tuleeko kaikkille ne tullit :( en tiä pitäskö olla ilonen siit asust vai surullinen seittemän kympin tulli maksuist :D

    • Kamerlin

      Ite tilasin just reilu viikko sitten kyseiseltä firmalta tavaraa (esim. peiton yms sälää), ja tilaus tuli juuri tänään kotiovelle.. Nyt vaan jäi epäilyttämään, että paljonko tullaus maksoi? UPS:ilta tuli viesti vklp, että se maksaa ainakin ALV:in, mutta paketin mukana ei tullut laskua tai mittään..? Tilaus maksoi yhteensä 80e (20e oli tosin lähetyskuluja..), eikös siitä pitäis mennä maksuja? WAA, en halua mitään perintäkirjeitä kotiin tuosta hyvästä.. : (
      Ehkä pitäis vaan soittaa UPS:ille.

      Mutta kuitenkin, itellä jäi ihan hyvä fiilis tosta ostoksesta - en tosin tiedä onko se enää kohta, jos huomaan jotain epämääräistä.. ö.ö

    • Tietämätön

      Jos Tilaan alle 22€ niin tuleeko minulle mitään lisämaksuja kuten tullit?

    • Rahat hukkaan.

      Tilasin tavaraa ja lasku oli 245 euroa ja veroa meni 93 euroa, joka tuntui täysin kohtuuttomalta. Tullilaskurin mukaan veroa olisi pitänyt mennä 77 euroa ja soitin UPS:lle ja lupasivat soittaa takaisin, vaan eipä mitään kuulunut. Tilasin vaatteita ja kengät oli vastaavat numerot kuin meilläkin ja ihan hyvät, mutta 2 tilaamaani takkia oli kummatkin aivan liian pienet..( Yleensä kokoni on s-m ja tilasin l., eikä ollut untuvaa, vaikka niin kuvassa luki.) Otin yhteyttä palauttaakseni takit ja kysyin osoitetta, vastauksena oli että voi lähettää englannin Lightintheboxkauppaan. Kyllähän se osoitekin tietysti netistä löytyy, mutta en tiedä jaksanko alkaa siihen rumpaan. Pitäisi sitten myös anoa osa maksetuista veroista takasin. Ainakaan en enää tilaa mitään tästä kaupasta, tuolla summalla saa kaupasta jo ihan laatutavaraa.

    • 1+16

      En menisi tilaamaan vaatteita tuolta, paitsi jotain mittatilausmekkoa. Ihan sen takia, että Aasiassa XL-kokokin on ihan tolkuttomasti pienempi kuin täällä Pohjois-Euroopassa.
      Koruja olen tilannut aika paljonkin, ja ovat olleet erittäin hyvälaatuisia hintaansa nähden. Bongailen tosin nimenomaan niitä etusivun pikatarjouksia, jolloin saa esim. korviksia jopa alle eurolla ja kaulakoruja (riipuksia) parilla eurolla. Huolehdin myös siitä, että vaihtoehtona on ilmainen toimitus Suomeen - kaikissa ei ole. Varaudun pitkiin toimitusaikoihin, sillä otan aina tuon etanapostin. Mutta mulla ei ole kiirettä noiden kanssa, hyvin voin odotella.
      Nyt on tulossa mm. pari kirkkaita zirkoninappikorviksia (studs), halkaisija 4 mm, kullatuilla metalliosilla. Klassiset korvikset 90 centillä. Ei paha.

    • Yksi tilaaja

      http://www.lightinthebox.com/fi/knowledge-base/ Apua löytyy suomeksi!

    • huijausta!!

      Tilasin 60e tavaraa, aattelin ihan että joo ne tuo sitten kotiovelle asti tai normaalisti postiin tulee nämä kamat ja että ilmotettais puhelimeen infoo.... no ootin sitten yli kuukauden sit lähin tarkistamaan asioita no mulle oli tullu sähköpostii tietenki jota en ikinä kattele viestii jostain tullilta ja tosi epäselvät sellaset. No ne oli palautettu jo takas kiinaan että meni hermot! Tosi huonosti infotaa kyllä noita kiireisille jotka ei koneella paljoo ole.

    • ILOINEN 50V

      Hei! Tilasin kuvan mukaan kauniin lampun. Jäin lankaan kuvan perusteella, mutta jos olisi ollut lähikuvia, niin olisin nähnyt että työn jälki oli todella karseaa. Selvää huijausta, osassa on lähikuvia osassa ei. Kaikki lasi osat, olivat kuin puukolla veistetty. Pohja levy näytti kuvassa kauniin kiiltävältä, oikeasti levy näytti tumman harmaalta seinä pelliltä, mikä vielä oli ihan kuprulla, kuin lainelauta. Lasi koristeitten viimeistely näytti 6 vuotiaan pikku lapsi piirtämältä. lasi osien reunat olit aivan keskeneräiset, ja pieniä lohkeamia täynnä. En viitsi koota lamppua loppuun asti. Heitän lampun roskiin ettei kukaan muu saa sitä. KÄRSIN 190 EURON TAPPION. PALAUTUS MAKSAA 8.5 KILOSTA MELKEIN SAMANVERRAN. SE SIITÄ HUIPPU LAADUN VALVONNASTA. PS SONTAA HALVALLA KIINASTA, SUOSITTELEN?

    • venlaaaj

      tilasin tästä kaupasta meikkisivellinsetin ja on menyt jo yli kuukausi ja ei ole näkynyt!!!:C

    • Anonyymi

      Kiinalainen. Tosi edullinen ja tilaus tuli nopeasti. Tilaamani housut olivat laadukkaat.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1866
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe