Kaunotar, Hotelli Vantaa ja Finkut 20.3

R

Kerrankin Tulisuudelmassa ( Vantaan hotelli ) oli hyvät tanssit. Kaiken kruunasi ihastuttava, punapuseroinen, tumma kaunotar. Käy kuulemma kesäisin Riutalla, K-lammilla ja Pavilla. Soisipa nähdä hänet, ennen kesää, edes joskus myös ( Finkut 31.3, ) Ruusulinnassa !?!

17

620

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vantaan poraustalo

      Huonoja uutisia...kysymyksessä taitaa olla tiksi taksitolpan mukaan varattu nainen...että tällä lailla...

      • VaratulleKyytiä

        Varatuilta tanssiviltakin naisilta tuppaa unohtumaan jopa sormukset sormista, eikä sitä varaustilannetta tuoda ilmikään, varsinkaan jos sattuu olemaan komea ja hyvä tanssittaja. Kumpikin ominaisuus melko harvinaisia ja vielä harvinaisempaa yhdessä.
        Varattukin tarvitsee hyvät "kyydit"...


    • Kitos

      Varatut naiset haluavat nekin tanssia ilman että täytyis ottaa kertään mukaansa.

    • Tanssitaan?

      Lienee varattu, ainakin tällä hetkellä. Tilanteethan tahtoo muuttua useinkin ja nyt on kesäkin tulossa. Jos itselläsi on ulkoisia avuja, rahaa, veikkaisin mahdollisuuksiesi olevan hyvät.
      En sanoisi kaunottareksi, mutta ihan ok. Tuo hämärähkö valaistus, sopiva vaatetus ja meikit auttavat paljon.
      Tanssimassahan ne varatutkin siellä on ?

      • Tippurilan tanssija

        Tanssiko Caprin kanssa ?

        Istuiko nirppasohvalla ?


      • Säveltäjä
        Tippurilan tanssija kirjoitti:

        Tanssiko Caprin kanssa ?

        Istuiko nirppasohvalla ?

        Kuka Karppi
        Joku anorektikko karppaaja, vai ?


      • K
        Tippurilan tanssija kirjoitti:

        Tanssiko Caprin kanssa ?

        Istuiko nirppasohvalla ?

        Kas kas, en tiennytkään, että sillä sohvalla on nimi.


    • Tanssiruoska

      Oliko pitkä, D75 kupit omaava, pitkä hiuksinen? Jos oli, niin varattu ja varmasti.

      • Paikalla

        He He ! Et taida olla oikein varma kun tulet tuota tänne julistamaan. Kaiken lisäksi vaikuttaa siltä että esineellistät naisen. Mihin kaunis, puhelias, hyvin tanssiva, kriteerit unohtuivat. Ei ihme jos ko. tyttö katselee muita, pitkääään, silmiin.


      • Tanssiruoska

        Hän ei asu Keravalla.


    • joo o

      Lihatiski koko paikka...

      • jeejeejess

        Onko näin? Heti otettava ohjelmaan kun etelään seuraavan kerran eksyy.
        Hyvä että sellaisia paikkoja vielä on!


    • saattaapiolla

      Voi olla yks keravan jakorasia?

      • Keravan jakorasia ?
        Viime syksynä tuli käytyä Keravalla asiaa tarkastamaan.
        Nainen lupasi etukäteen viestissä antaa, kun kerran
        asiaa kohteliaimmin tiedustellaan.
        Sängyssä kuitenkin leikki kuollutta, niin että itseltäkin
        katosi into koko touhuun.
        Ihmemuija. Mitä menee ylipäätänsä miehen kanssa
        sänkyyn, kun ei asia kuitenkaan kiinnosta.


      • jkbhgjkl
        alffamale kirjoitti:

        Keravan jakorasia ?
        Viime syksynä tuli käytyä Keravalla asiaa tarkastamaan.
        Nainen lupasi etukäteen viestissä antaa, kun kerran
        asiaa kohteliaimmin tiedustellaan.
        Sängyssä kuitenkin leikki kuollutta, niin että itseltäkin
        katosi into koko touhuun.
        Ihmemuija. Mitä menee ylipäätänsä miehen kanssa
        sänkyyn, kun ei asia kuitenkaan kiinnosta.

        Sä et saanu sitä syttymään. Menit viestissä kehumaan itseäsi liikaa. Nainen piti lupauksensa antaa, mutta ilmeisesti sinä et.


    • defwfefwefwefwefwef

      Tais kuitenkin olla bändin perässä ja yrittämäss hotellihuoneeseen. Niitä naisia on paljon keikoilla. Jätä mielestäs. Unohda jakorasiat

    • 6969

      Jopas jotakin nyt on pojat ihan julkisesti alkaneet tietojen vaihtoon.
      Vielä kun laitetaan nimet ja kuvat,niin tietää sitten varoa.Tai ei turhaan kuluta aikaansa.Julkaistaanko varatut ja sinkut lista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe