Kerroin hyvin vakuuttavia nyyhkytarinoita, sain melkein sossutädinkin itkemään. Nyt saan sitten 850e kuukaudessa tekemättä mitään :)
Ja sitähän ei sossut tiedä, että mulla on osakesäästötilillä n. 15000e sekä ulkomaalaisella tilillä paljon enemmän.
Lisäksi mulla on paljon käteistä, jolla ostelen kaikkea kivaa aina kun tekee mieli :)
Välillä teen myös matkoja "vanhempien rahoilla".
Mulle ei edes sanottu että täytyisi hakea työtä. Kunhan vain nyt selviän pari kuukautta hengissä kaikkien vaikeuksien kanssa. Voi minua.
On kiva kusettaa :)
Kävin taas sossussa itkemässä..
19
1303
Vastaukset
- Remington50
Tiedät sä mitä. Sulle ei kunnian kukko laula. Todellakaan. Siellä on ihmisiä jotka todella tarvitsevat apua, ja sinä k***pää kehtaat hyväksikäyttää hyvin toimivaa systeemiä!
"jhjgugly" !- sossupaholainen
Sossu ihan mielellään uskoisi asiakkaitaan, mutta juuri tälläisten asiakkaiden takia joudutaan kysymään lippua ja lappua kaikilta ja silti joku pystyy vetämään linssiin. Mutta ei sossu asiakkaitaan sääli (sen paremmin kuin lääkäri potilaitaan), joten tuskin "täti" vuoksesi on nyyhkinyt, ja jos on niin on" tädin" ammattitaidossa puutteita.
- 2:n kerroksen väkeä
sossupaholainen kirjoitti:
Sossu ihan mielellään uskoisi asiakkaitaan, mutta juuri tälläisten asiakkaiden takia joudutaan kysymään lippua ja lappua kaikilta ja silti joku pystyy vetämään linssiin. Mutta ei sossu asiakkaitaan sääli (sen paremmin kuin lääkäri potilaitaan), joten tuskin "täti" vuoksesi on nyyhkinyt, ja jos on niin on" tädin" ammattitaidossa puutteita.
Onko sossu noin tyhmä, että uskoo kritiikittömästi kaikki suomi24-pellejen tarinat tosiksi? Niin onhan anonyymi palstapelle paljon luotettavampi tietolähde kuin sossuun kaikki vaadittavat lippuset ja lappuset kiikuttava sosiaalitapaus.
Ketjun aloittaja on se oikeudessa teoistaan vastaava "kaasuttaja", jonka tulevaa oikeudenkäyntiä menemme porukalla seuraamaan. - sossupaholainen
2:n kerroksen väkeä kirjoitti:
Onko sossu noin tyhmä, että uskoo kritiikittömästi kaikki suomi24-pellejen tarinat tosiksi? Niin onhan anonyymi palstapelle paljon luotettavampi tietolähde kuin sossuun kaikki vaadittavat lippuset ja lappuset kiikuttava sosiaalitapaus.
Ketjun aloittaja on se oikeudessa teoistaan vastaava "kaasuttaja", jonka tulevaa oikeudenkäyntiä menemme porukalla seuraamaan.No en minä ihan kaikkea usko, mutta joku voi uskoakin. Ja taas leviää tieto, että vähän itkemällä sossusta saa mitä tahansa. Sen uskovat ne, joiden ei ole tarvinnut olla sossun kanssa missään tekemisissä. Mutta myönnän, että kyllä minua joskus on huijattukin.
- Onneksionleipäjono
sossupaholainen kirjoitti:
No en minä ihan kaikkea usko, mutta joku voi uskoakin. Ja taas leviää tieto, että vähän itkemällä sossusta saa mitä tahansa. Sen uskovat ne, joiden ei ole tarvinnut olla sossun kanssa missään tekemisissä. Mutta myönnän, että kyllä minua joskus on huijattukin.
Oikeinko työajalla se sossutäti siellä kirjottelee...niin onhan se sosiaalityötä tämäkin, olla päivät pitkät sosiaalisessA mediassa:D
Asiakkaita ei taida ollakaan in real life. Karkottaminen on niin helppoa. "Hakemus toimeentulotuesta hylätään koska tulot ********kuulle ovat suuremmat kuin menot." Olivat juu, peräti 182e. Sillä sitten pitää pärjätä koko kuukausi,kun on vielä lapsikin elätettävänä. onkohan mitään käsitystä tosielämästä näillä arvon sossutädeillä????
Onkohan niin että kiristetään vyötä niiltä joilta voidaan, ettei vaan tule huijatuksi, ihan vaan jo niinkuin varmuuden vuoksikin?
- lksögkjrgerrehäehpop
"Ja sitähän ei sossut tiedä, että mulla on osakesäästötilillä n. 15000e "
Eikös nuo osakekaupat näy veroilmoituksessa, eli viimeistään vuodenvaihteessa sossu saa niistä tietää, kun vaativat veropäätöksen nähdäkseen.?- oliskohan keksitty
itse sossun asiakas, ja ihan oikeesti olen ahdingossa, olen saanut apua sossusta kun tarvitsen, mutta sen voin sanoa, että noin helppoa se ei kyllä ole, kyllä siellä selvitetään kaikki ja ainakin mitä verottajakin tietää, niin hekin saavat selville.
Tietysti kaikilla on mahdollisuus, laittaa varallisuutensa jonkun toisen nimiin ja näin pystyy keplottelemaan, muuten ei kyllä onnistu.
- Sossupummi
Aloittajan viesti on puhdasta paskapuhetta.
- järkevä343434
aika huono trolli
- mk
Osakesäästötilin tiedot tulee nopeasti tietoon sossuun kun ne kysyvät henkilön kaikki tilitiedot pankista ja maksat kaiken takisin korkojen kera.
- Velallisena vankina
Joo ja sen jälkee voi päästäkki valtion täysihoitoon muutamaksi vuodeksi.
- lapsikin elätettävän
Voi ku ois opiskelijallaki 182e ylimäärästä rahaa käytettävissä kuukaudessa, taitaa tällä hetkellä jäädä menojen jälkee se 70e kuukauden ruokiin. Turha maukua ettei 182e riitä...
- Pienellä eläjä
Elätän kaksi aikuista ihmistä 600€ kuukausitilillä, eikä
Apua heru kyllä mistään. Väittävät että tienaan liikaa!
En kyllä valita vaan haen koko ajan toista työtä samalla.
Joten miettikää ensin ja valittakaa vasta sitten. Ketjun aloittajalle
Sellanen viesti, että ymmärrätkö sä ollenkaan mitä sä teet? Toisilla ei
Riitä raha edes ruokaan, mutta sä käyt tyytyväisenä ulkomailla! Huijattuas
Sossu täti. Toivon mukaan sää palat hel****ssä!!! - Myötähäpeän---
Ei voi mitään - joku saa oikeasti kicksejä siitä, että voi valehdella ja kavaltaa. En tosin ymmärrä mitä pullistelemista epärehellisyydessä voi olla? Kuka tahansa, jolla on moraalikäsitys sekä itsetunto vinksallaan, voi alkaa sossupummiksi ja "kertomaan vakuuttavia nyyhkytarinoita" mutta kysymys kuuluukin, miksi?
Minä häpeän puolestasi ja toisaalta säälin sinua; mitä elämäsi on? Valehtelua, piilottelua ja raha-asioiden kanssa sumplimista. Et halua etkä ilmeisesti osaa elättää itseäsi vaan ajattelet, että se on meidän muiden tehtävä. Jokainen työssäkäyvä kaverisi tai tuttusi osallistuu siis tavalla tai toisella kustantamaan sinun elämisesi. Ja sinä vielä ylpeilet sillä.
Odotatko todellakin, että joku sanoo, että pitäisi hakea töitä.? Meistä suurin osa ymmärtää hakea ja tehdä töitä, ilman toisten komennusta.- Kusetti suoli24:n
Aloitus on valetta ja tietämättömän provo. Ei kellekkään sossuta tuommosia summia anneta .DDDD
- alottaja ei normi.
Miten joku Voi olla noin LÄPEENSÄ MÄTÄ PAISE , et viittii yleensä mennä sossuun jos on tollaset säästöt. kyl viä takasin kusetukses maksat tavalla tai toisella. viitsit vilä kirjoittaa sen tänne ei sun päässäs voi olla ku pelkkä putki jos lie sitäkään.
- Vale-Provo taas
Hah hah, huono provo.
Sossulla on oikeus tarkistaa kaikki tilit ja kaikki pankit, jos kusettaa saa syytteen petoksesta ja sen lisäksi kaikki peritään takaisin.
Eikä sossusta niin paljoa rahaa saa. Sossu tarkistaa kaikki tiedot ja kaikista täytyy olla kuitti ja kuittien alkuperäkin tarkistetaan. - Miksi menette näihin
Miksi ihmiset menee näihin provosoiviin viesteihin joissa ei ole totuudesta hajuakaan vaan halutaan vaan ärsyttää lukijoita. Oletteko te oikeasti noin tyhmiä.
- ....................
Ja sitähän ei sossut tiedä, että mulla on osakesäästötilillä n. 15000e sekä ulkomaalaisella tilillä paljon enemmän.2
Eihän tolla saa kuin käytetyn auton. Jos sinulla ei ole tuloja niin voit olla ihan hyvällä omalla tunnolla sossun asiakas. Taidat olla teini jolla ei ole mitään käsitystä siitä mitä eläminen maksaa. Ja varsinkin mitä maksaa se normaalina pidetty elämä eli oma asunto, auto ja kesämökki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731930Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462