Hajottaako AA-jullit?;o) mä bailasin ja clubbasin ja Breakdancasin laivalla ja Tallinan Clubeilla. Saldo: Nain 5 eri muodokasta Donnaa..;o) esari kipiänä paneskelusta..;o) Mutta sellaista se on komeen RAP-Gangstan elämä..;o) Eixje..?;o) Nyt nautin The Kylymää Kalijoo...;o) Aijaiii...;o) Maistuis varmaan AA-julleillekin mutta te vaan ETTE VOI.. Buahhahahahaah!!!...;o) ei voi muutakuin palsus ruikuttaa ja sit mennä kotiin ja KÄSI KÄY..;o) Kyllä muaki hajottas olla poikkeava ihminen..;o) tehän olette sääliölajii..;o) AA-julli on toinen ihmislaji.. se ei ole tavallinen ihminen..;o) Kyllä hajottas.. aijhaaiiii.-.;o)
Toivottavasti on olemas se seuraava elämä.. Sinne voitte syntyy TAVALLISEKS IHMISEKS..;o) ehkä jopa RAP-Gangstaksi jos olette kiltisti ja kumarratte mua!!!;o9
Terveisiä laiwalt.. nyt Kylymää Kalijoo..*GJAH*;o)
4
86
Vastaukset
- AA-Antti.
Miksi kiusaat meitä? Etkö tiedä, että yritämme toipua alkoholismista ja elämme päivän kerrallaan. Emme ole tehneet sinulle mitään pahaa. Kertomuksesi saa minut aina ajattelemaan kaljaa. Mene pois senkin viinapiru :(
- Purtsi Purhonen
Tämä "sheikki" postailee näitä lorujaan sieltä äiskänsä peräkammarista sillä 80 luvun tökkivällä tornimallisella pc:llään ja ainoat muodokkaat "donnat" joita se viime aikoina on saanut on sen vasen ja oikea käsi jotka tärisevät silleen kiihottavasti :DD
- osasto 16
Kyllä se on saanut muutama päivä sitten psykiatrilta oikeuden käyttää tietokonetta.
Sinänsä hauskaa ettei se osaa käyttää aikaansa muuhun kuin harhojensa kirjoitteluun.
Gansta kuteet päällä kun sai vihdoin uudet sairaala kamppeet. Eixje - Suu ei kuiva no more
Mä en enää kestänyt. Oli pakko hakea heti herättyäni lava Koffia tosta Alepasta. 7 pullo menossa että kiitos vaan SHEIKILLE sinne laivalle. Olin ollut jo yli kk juomatta mutta tämä SHEIKKI sai minut tarttumaan pulloon. Tai tarkkaan ottaen tölkkiin. Ai että rupean olemaan jo pienessä sievässä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463