Ilmainen kuvankäsittelyohjelma

Suski

Hei! Tietäisikö kukaan löytyisikö jostakin hyvä, ilmainen kuvankäsittelyohjelma, lähinna kuvien katsomiseen ja ehkä yksinkertaiseen muokkaamiseen (kuvan koko, tiedostomuoto)? Sellainen ohjelma, jota voisi käyttää vaikkapa digikuvien katselemisessa. Kiitos etukäteen, jos joku tietää!

18

42618

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sari
      • >>>

      • Repe Ruutikallo
        >>> kirjoitti:

        Tuolta MBnetin sivuilta ei löydy kuin yksi ilmainen kuvankäsittely ohjelma (IrfanView)! Kaikki muut ovat sharewarea! :)

        Sen sijaan esim. täältä löytyy 9 ilmaista kuvankäsittely ohjelmaa:

        http://groups.msn.com/FileShareFinland/kuvanksittely.msnw

        muistuttaa kovasti suomea, vaikka ei sitä olekaan. Tai sitten yhdys sanoissa vain on loputtomasti kirjoitus virheitä. Kummaa, kun kaikissa kouluissa sentään opetetaan äidin kieltä. Ehkä pelailu on kivempaa kuin koulussa hereillä pysyttely?

        Sivujen ulkoasu on ankean tyly: On helppo arvata, että tekijä on joku Windows-harrastelija eikä mikään www-suunnittelija, vaikka ei lukisi sanaakaan tekstistä.

        Joo, kun panee nettiin sivuja ja vielä mainostaa niitä, suostuu samalla siihen että niitä myös arvostellaan.


      • !!!
        Repe Ruutikallo kirjoitti:

        muistuttaa kovasti suomea, vaikka ei sitä olekaan. Tai sitten yhdys sanoissa vain on loputtomasti kirjoitus virheitä. Kummaa, kun kaikissa kouluissa sentään opetetaan äidin kieltä. Ehkä pelailu on kivempaa kuin koulussa hereillä pysyttely?

        Sivujen ulkoasu on ankean tyly: On helppo arvata, että tekijä on joku Windows-harrastelija eikä mikään www-suunnittelija, vaikka ei lukisi sanaakaan tekstistä.

        Joo, kun panee nettiin sivuja ja vielä mainostaa niitä, suostuu samalla siihen että niitä myös arvostellaan.

        Arvostella toki saa ihan vapaasti, mutta se on ihan eri asia että onko siitä mitään hyötyä??
        :D
        Sinunkin ns. "arvostelu" on todella kaukana asiallisesta kritiikistä, vaan se on suoraan sanottuna pelkkää vittuilua ja pilkkujen nussimista! Joten se menee suoraan ignoreen! :D


      • Repe Ruutikallo
        !!! kirjoitti:

        Arvostella toki saa ihan vapaasti, mutta se on ihan eri asia että onko siitä mitään hyötyä??
        :D
        Sinunkin ns. "arvostelu" on todella kaukana asiallisesta kritiikistä, vaan se on suoraan sanottuna pelkkää vittuilua ja pilkkujen nussimista! Joten se menee suoraan ignoreen! :D

        Arvostelusta ei ole tietenkään mitään hyötyä, jos kohde ei ota sitä onkeensa. Tai edes ymmärrä, kuten tässä. Jos asenne on se, että esim. siisti suomenkieli on pilkkujen nussimista, tai että jonkinlaisen ulkoasun toivominen on vittuilua, se asenne on pielessä. Siltä nuo sivut sitten näyttävätkin, eli että jotain saattaapi olla pielessä...

        Mitä jos et mainostelisi niitä, jos ei kerran huvita laittaa niitä näyttökelpoiseen kuntoonkaan? Vai eikö sulla tosiaan ole mitään itsekritiikkiä? No, tämä tästä aiheesta minun osaltani.


      • File-Share
        Repe Ruutikallo kirjoitti:

        Arvostelusta ei ole tietenkään mitään hyötyä, jos kohde ei ota sitä onkeensa. Tai edes ymmärrä, kuten tässä. Jos asenne on se, että esim. siisti suomenkieli on pilkkujen nussimista, tai että jonkinlaisen ulkoasun toivominen on vittuilua, se asenne on pielessä. Siltä nuo sivut sitten näyttävätkin, eli että jotain saattaapi olla pielessä...

        Mitä jos et mainostelisi niitä, jos ei kerran huvita laittaa niitä näyttökelpoiseen kuntoonkaan? Vai eikö sulla tosiaan ole mitään itsekritiikkiä? No, tämä tästä aiheesta minun osaltani.

        Repellä on tainnut ruuti kastua aika pahasti! ;D

        No ensinnäkin asioita voi ilmaista monella eri tapaa!

        Olen nimimerkki "!!!":n kanssa siinä samaa mieltä, että sinun palaute oli aika kaukana asiallisesta ja rakentavasta kritiikistä!

        Oletko koskaan kuullut sanontaa: moni kakku päältä kaunis, mutta sisältä täyttä paskaa?? Eli voihan se sivusto olla ulkoasultaan vaikka kuinka korea, mutta jos sisältö on pelkkää roskaa, ei sivustolla tee yhtään mitään!

        Minun sivujen ulkoasu ei ole itsetarkoitus, ei ole koskaan ollut, eikä tule olemaankaan! Vaan sisältö on se huomattavasti tärkeämpi asia!

        No ehkäpä sinä, kun muutaman vuoden kasvat, niin ymmärrät että sisältö on paljon tärkeämpi asia kuin ulkonäkö!

        Ja noihin minuun liittyviin kommentteihin joita heitit, en ala edes kommentoimaan!


      • 12
        Repe Ruutikallo kirjoitti:

        Arvostelusta ei ole tietenkään mitään hyötyä, jos kohde ei ota sitä onkeensa. Tai edes ymmärrä, kuten tässä. Jos asenne on se, että esim. siisti suomenkieli on pilkkujen nussimista, tai että jonkinlaisen ulkoasun toivominen on vittuilua, se asenne on pielessä. Siltä nuo sivut sitten näyttävätkin, eli että jotain saattaapi olla pielessä...

        Mitä jos et mainostelisi niitä, jos ei kerran huvita laittaa niitä näyttökelpoiseen kuntoonkaan? Vai eikö sulla tosiaan ole mitään itsekritiikkiä? No, tämä tästä aiheesta minun osaltani.

        Repe! Suomen kieli ei ole yhdyssana.
        Muuten olet oikeassa.


    • vjt
      • >>>

        Toi Gimp löytyy kyllä jo edellä mainitunkin linkin kautta! :)


      • ----
        >>> kirjoitti:

        Toi Gimp löytyy kyllä jo edellä mainitunkin linkin kautta! :)

        Eli linkki oli "mainossivulle" (-si) epämääräiseen paikkaan. Lisäksi siellä on arvostelu joka on aina arvostelijan näköinen. Eli häpeäsit vähän


      • >>>
        ---- kirjoitti:

        Eli linkki oli "mainossivulle" (-si) epämääräiseen paikkaan. Lisäksi siellä on arvostelu joka on aina arvostelijan näköinen. Eli häpeäsit vähän

        Kyllä mä älyänkin! Toisin kuin eräät...

        Noi file share finlandin sivut ei ole mun sivut! Ja ei ne kyllä mitkään epämääräiset sivut ole!

        Mä en nyt oikein tiedä että oliko toi sun viesti tarkoitettu mulle vai tuon sivun ylläpitäjälle!?! Mutta vastaan silti... mulla ei ole mitään hävettävää! Saat kyllä ite mennä nurkkaan häpeämään kun heität noin epämääräistä kommenttia! :)


      • bueno, mutta..

        Sain sen käsityksen, että mun on turhaa edes yrittää asentaa sitä koneelle, että tulee olemaan liian monimutkaista puuhaa..


      • oona

        no moi miten sen gimp jutun voi sieltä oikein ladata???


    • laazii

      Laita kuule googleen sellainen teksti kun: "ilmainen
      kuvankäsittelyohjelma" niin siinä on heti ekana se joku "picasa" kuvankäsittelyohjelma -ainakin ilmainen helppo käytöstä en tiedä kylläkään

      • ::::manes::::

        tietääkö kukaan onko netissä kuvankäsittelyohjelmia kännyköihin? Mulla on Nokian E51 ja olis kiva saada siihen semmonen.
        Kiitos vastaajille!


      • Hairpro
        ::::manes:::: kirjoitti:

        tietääkö kukaan onko netissä kuvankäsittelyohjelmia kännyköihin? Mulla on Nokian E51 ja olis kiva saada siihen semmonen.
        Kiitos vastaajille!

        Mun mielestä picnik on hyvä nettisivu jossa voi muokata kuvia, osa niistä muokkaus jutuista on ilmaisia ja jotkut taas maksavat mutta ne eivät ole välttämättömiä.

        Mulla ois kans 1 kysymys, onko jotain ILMAISTA kuvankäsittely oohjelmaa millä voi muokata esim hiuksia ja ktsoa miltä näyttää eri hius lajeissa ja sellasta, hairpro ois yks sellanen mutta se maksaa


      • SPONGEGLOSS
        Hairpro kirjoitti:

        Mun mielestä picnik on hyvä nettisivu jossa voi muokata kuvia, osa niistä muokkaus jutuista on ilmaisia ja jotkut taas maksavat mutta ne eivät ole välttämättömiä.

        Mulla ois kans 1 kysymys, onko jotain ILMAISTA kuvankäsittely oohjelmaa millä voi muokata esim hiuksia ja ktsoa miltä näyttää eri hius lajeissa ja sellasta, hairpro ois yks sellanen mutta se maksaa

        www.mywebface.com


        TOI ON BEST


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1445
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1281
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1235
    4. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1175
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1073
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1053
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe