lainaa jatkuvasti rahaa,se on enemmän tapa kuin poikkeus. Ei auta että ystävällisesti pyydän lopettamaan kinuamisen vaan sitten mieheni joutuu lainaan sitä minulta salaa. Me maksamme laskut yms. puoliksi ja minulla on käyttöoikeus mieheni tiliin Tätä rahan lainaamista on jatkunu jo 10v eikä loppua tunnu näkyvän,pitääkö mun erota että saan mielen rauhan?
Anoppi
7
383
Vastaukset
- lainaisitkoomalleäid
NO mitä se sinulle oikeastaan kuuluu jos miehen rahoista lainaa. Miehesi oikeutettu lainaamaan ihan kelle haluaa! Ja jos anoppi maksaa vielä takaisin, eikä siitä koidu teille ongelmia, niin hienoahan se on jos pystyy äitiänsä auttamaan! Niin minäkin auttaisin!
Aika mitätön syy erota!- Å
On oikein auttaa mutta vasta kun kaikki omat menot on hoidettu. Kyllä on vaikeampiakin ongelmia, totta.
Menkää yhdessä lomalle salaa anopilta.
- 13+16
Vastaus: Pitää, jollet kerran muuten pysty elämään nössön miehesi ja loiseläimen anopin kanssa.
- sukuako
HEH!
Jotain kokemusta vastaavasta ja sanonkin suoraan, että jokainen joka joutuu lähellekin vastaavaan, nii kannattaa muistaa että asiaa kokemattomien kannattaa puolisoa valitessa tsekata puolisokokelaan taustat.
Typerä käyttäytyminen rahan kanssa voi olla periytyvää ja se taas kertoo, että perheissä voi olla mörkö, että joku kakaraparvessa pn kultalusikalla ruokittu pentuna
Tuollaiset suvut pitäs salvaa ja viisaitten sukuun joutuneitten lopettaa lisääntyminen . - lainahanakiinni
Sanotaan, että sukulaisia täytyy auttaa,,, se on ok.
Mutta suvussa on yleensä ainakin kolmenlaisia ihmisiä.
On sellaisia jotka joten kuten tulevat toimeen, pihistävät niistä omista menoista ja eivät lähde lainailemaan, sillä laina on maksettava takaisin ja siitä tulee helposti kierre, se on ok.
Sitten on ne, jotka eivät omista menoistaan tingi, eivät varsinkaan tupakasta ja kuppiloista, vaan ovat aina muitten pussilla ja se on perkeleestä.
NO sitten ne, jotka auttavat ja näin jatkuvasti lainaavat, eivätkä lähellekään aina saa lainaamiaan takaisin.
Olen kyllästynyt, sillä lompakon pitäisi olla aina levällään ja olenkin tehnyt päätöksen etten enää lainaa. En ainakaan sellaisille jolla on vara käydä kapakoissa ja vetää selvää rahaa savuna ilmaan. - pirjoritu
Ihan sama tilanne ja ämmä ei maksa takaisin. Nyt sai ison summan rahaa josta piti maksaa kaikki velat pois niin väittää olevansa meille velkaa n. 20% oikeasta summasta. Mies ei uskalla sanoa vastaan ja itse päätin juuri etten moista lokkia enää tapaa koskaan.
- Jasmina899
Moi! Käske ottamaan lainaa, itse otin ja muista maksaa AJALLAAN takaisin, muuten tulee niitä LISÄMAKSUJA.
http://www.nettilaina.tk/ Tuolta otin, hyvä sivu koska voi vertailla eri lainoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi772548On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole492546Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732412Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.672200Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl331915Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1051749Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko251234Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71054Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411045Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön59965