Hei!
Toivoisin, että kävisitte katsomassa valokuvablogiani, jossa on valokuvia ja lisää sinne on tulossa (: Voitte kommentoida sinne ja tänne, mieluiten molempiin.
http://pictiur.blogspot.com
Kuvablogi
15
214
Vastaukset
- interesting indiid
im lycky you potos. it animalhund rily kod. Is sik, if teet präs very hard. Come tu balls hole, if try. Is very dankerous vit another man. Me have to same potos,tän you. You are very kompetent artvul, . yoy have to gayman. Put you poto same plase, ai luki it
- J©B
Olet löytänyt mielenkiintoisen ja innostavan harrastuksen.
Kotieläimet on kivoja mutta hankalia kuvattavia.
Kuviesi valkotasapainoa ja kameran asentoa en osaa ymmärtää.
Osaatko kertoa miksi kuvat ovat tuon värisiä, horisontin vinous lienee vahinko?
Minusta ”tärähtänyt” kuva ei näytä koskaan hyvältä, oletko harkinnut jalustan hankkimista?
Toivotan pikaista paranemista ja kauniita kuvia toivottaen :)
JB - repe corsa
"Toivoisin, että kävisitte katsomassa valokuvablogiani, jossa on valokuvia"
ihan pirteitä kuvia.
aiheet,tyyli ja tekniikka tosin huokuvat aloittelun huumaa.
mutta jatka ihmeessä kuvaamista. - Miksi14
Mikai ihmeessa nettiä pitää täyttää sonnalla.
- Mikai?
Katso peiliin niin saatat ymmärtää
- Miksi14
Mikai? kirjoitti:
Katso peiliin niin saatat ymmärtää
Katso peiliin niin saatat ymmärtää "
Miksi nettiä pitää täyttää sontateksteillä kun ei edes kuvista ymmärretä mitään. Miksi14 kirjoitti:
Katso peiliin niin saatat ymmärtää "
Miksi nettiä pitää täyttää sontateksteillä kun ei edes kuvista ymmärretä mitään.Kuka ymmärtää kuka ei, en ihan ole vielä selvillä sinun tuomarin pätevyydestäsi mutta ehkä laitat rohkeasti meille omia kuviasi katsottavaksio niin voimme arvostella taitojasi kuvaajana ja mahdollisena tuomarina.
Se on sama kuvien ja tekstin kanssa, kukin tamplaa tyylillään, enkä lähtisi kehuskelemaan sinunkaan lähestymistyyliäsi, arvoisa "Miksi14".- evoluutio poistaa
Kyllä luonnollinen evoluutio sieltä sonnakin poistaa...
niinkuin repe corsa sanoi,
-aiheet,tyyli ja tekniikka tosin huokuvat aloittelun huumaa.
mutta jatka ihmeessä kuvaamista. -
itselläni samaa aloittelijan huumaa mutta pikku hiljaa se siitä........... :)
usvakuva ja sitten tuo joku lyhty talvimaisemassa oli makuuni.
jatka ihmeessä.- 02o
Minustakin tuo usva- vai lieneekö lumipyrykuva 4/4 on albumisi paras kuva.
Kaikki säät on valokuvaussäitä jos vain uskaltaa kuvata eikä ennakkoluulot estä kokeilemasta. - pp
Valkotasapainoon tosiaan kiinnitä huomiota ja kokeile kuvata varsinkin liikkuvia kohteita (koira) samalta tasalta. Saat aivan uuden ilmeen kuviin. Elämä on kokeiluja.........
- Kokemus-K
Kiinnitä tosiaan huomiota horisontin suoruuteen ja korjaa jälkikäteen jos tarpeen.
On myös hyvä kun kuvaan monenlaisia asioita, siinä oppii. Toisaalta välillä on hyvä myös keskittyä tiettyyn aiheeseen ja kokeilla eri näkökulmia siihen.
Tyttö ja koira kuva oli mukavan rento ja sommitelultaankin onnistunut. Siis tavallista elämää kuvaava otos parhaimmillaan.
Valokuvausoppaiden lukeminen kannattaa aina. Niitä löytyy kirjastoistakin eivätkä ne ole sommittelun yms. asioiden osalta vanhentuneista vaikka olisivatkin filmikamera-ajalta. Lisäksi on opettavaista katsella lehtikuvia (varsinkin laadukkaammat julkaisut) "sillä silmällä"
Jonkun edullisen kuvankäsittelyohjelman hankinta ja opettelu on myös yksi askel (lopputulokseltaan) parempiin kuviin. Esim. PhotoShop Elements 10 maksaa alle 100e ja sillä tekee jo tosi paljon. - vaikka James Bond
Ehdotus:
Ottaisitko lähikuvia järkkärillä ja pokkarilla jostakin mittakaavan 1:43 pienoismallista salaman kanssa (automaattivalotuksella), mielellään erilaisilla herkkyysasetuksilla.
Mielellään kuvia James Bondin autokokoelmasta tai Mestareiden Ralliautoista (joita tosin ei enää Suomessa julkaista uusia pienoismalleja).
Jos julkaiset tällaisia pienoismallien kuvia niin kerro myös mikä kamera, mikä herkkyys (ASA), mikä objektiivi ja millainen salama.- muistutetaan mieleen
1:43 pienoismallista kirjoitti:
Onko tuossa albumissa jotain pienoismalleja?
http://pictiur.blogspot.com"Toivoisin, että kävisitte katsomassa valokuvablogiani, jossa on valokuvia ja lisää sinne on tulossa (: Voitte kommentoida sinne ja tänne, mieluiten molempiin."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483