Mitä Raamattu tarkoittaa maailman lopulla.
Aloitetaan Pietarin toisesta kirjeestä, luku 3 jae 10.
Mutta Herran päivä on tuleva niinkuin varas, ja silloin taivaat katoavat pauhinalla, ja alkuaineet kuumuudesta hajoavat, ja maa ja kaikki, mitä siihen on tehty, palavat.
Tarkoittaa: Ajattelemisen aikaa, joka on nyt. Entiset ovat menneet, niin kuin Manna, ( mieltymys) joka oli omana aikanaan miellyttävä, kertomus maailman luomisesta ja opetuksen tiestä, sellaisena kun lukijat ovat ymmärtäneet. Kansan viisaat havaitsi luetun olevan ” haisevana”, valheena se on, ” wanha taivas”. Kirkon papisto on jo kauan sitten tiennyt Raamatun HAISEVAN.
Vanhan yksinkertaisen ymmärryksen ” taivas” palaa pois, pauhinalla.
Tarkoittaa, siitä ymmärtämättömyydestä, joka oli vallinnut, puhutaan paljon. Entinen opetus on se ”maa”, joka palaa pois. > Vanha taivas käärittiin kokoon, niin kuin kirjakäärö kääritään kokoon< Tarkoittaa opetuksen sulkemista, loppumista sellaisena, kun me olemme sen ymmärtäneet.
Entisessä opetuksessa oli Luoja, Jumala ihmisten mieltymyksen mukaan kirjoitettuna, vanhan tarun henki. Entisessä opissa oli Jeesus, wanha taru vailla historiallista todistusta. Vain Uusi tastamentti todisti Jeesuksesta ja oletetuista Apostoleista, ollen kirjoittajan Fantasiaa. > Toisena päivänä Manna alkoi haista, tarkoittaa totuus paljastaa valheen. Manna on mieltymyksen sanat, Raamattu.
Olemme tulleet aikaan, jolloin Raamatun kirjakäärö on kääritty kokoon, sen maailman loppu on tullut.
Uusi taivas ( opetus) oli vielä tulematta, siis ilmoittamatta. Uusi taivas, henkinen opetus on REHELLISYYS. Totuuden hengen voitto valhekirjoituksista.
Minä kirjoittaja olin sokea, kunnes sain näköni jälleen. Luulin ymmärtäväinen olleeni, paljon Raamattua lukeneena, vertauskuvannollisen opetuksenkin laajasti ymmärtäneenä, josta olinkin ylpeä. Minun taivaani paloi pauhinalla, alkuaineet ovat kirjoitetut sanat Raamatussa.
Wanha maa ( opetus) ja taivas ovat kadonneet, eikä niille sijaa löydy enää.
Wanha taivas ja wanha maa palavat.
hannu Warvas
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh932225Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1561828- 1751370
- 233836
- 65764
- 62759
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10751Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49607
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591