KISS Floppasi Englannissa

Robertson of Helsink

Englannin Sonisphere Knebworthissa jouduttiin perumaan kun headlineriksi hankittu kehäraakki Kiss ei myynyt lippuja kuin kourallisen. Olihan tuo ennalta jo päivänselvää kun pääesiintyjäksi 80 000 vetävälle festarille hankitaan säälittävä kehäraakki jonka parasta ennen päiväys on mennyt umpeen jo vuonna 1992 paikkeilla. Jenkkikiertueellekin Kiss joutunut ottamaan doubleheadliner kumppaniksi Mötley Cruen joka sentään on myynyt loistavasti lippuja Vince neilin palattua yhtyeeseen. Vaikka Mötleyn levyt eivät ole olleet enään kummoisia niin he sentään vetävät riehakkaita rock n roll keikkoja toisin kuin Kiss joka on jo vuosia joutunut käyttämään taustanauhoja apunaan koska soitto ja laulu ei enään tahdo kulkea. Genekin on jo todella lässähtänyt vanha pieru joka ei jaksa enää kuin pönötää sen 90 minuutiian lavalla.

4

212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

      Heh, mötleyhän on myös kuuluisa taustanauhojen käyttäjä. Vincen ääni on livenä aivan karmea. Jo 80-luvun bootlegeissä (ennen playback-nauhojen käyttöä) Vincen ääni oli varsin koominen.

    • Kriss

      Nyt haluaisin että se Kissin rumpalia ihannoiva tyyppi tulis taas kirjoittamaan sen ylistysevankeliuminsa siitä rumpalista tänne. Nolo mikä nolo.

      Kiss on tosiaan parhaat päivänsä (jos ollutkaan) nähnyt.

      • jj33kk

        Tietenkin Kiss floppasi kun Peter Criss ei enää soita Kississä.Jos Peter olisi ollut keikalla niin liput olisi myyty loppuun koska kaikki haluavat nähdä elävän legendan Peter Crissin ja tässä faktaa:

        Maailmassa on monia loistavia heavyrumpaleita, mutta on vain yksi joka on täysin ylitse muiden: Hän on Kissin legendaarinen PETER CRISS. Criss soittaa täysin omassa kastissaan vertailtaessa häntä muihin rumpaleihin. Edes ex-kiss rumpalit Singer ja Carr eivät pääse lähellekään siihen agressiivisenn atmosfääriin jonka Criss luo rumpusooloillaan. Crissillä on aivan omintakeinen ja kopioimaton tyyli. Hänen soittonsa on hyvin persoonallinen ja pelkästään nauhahalta kuulemalta voi todeta, että siellä soittaa legendaarinen Criss. Criss on kaikkienaikojen rumpali, ikoni eläessään. Tuskin Kiss olisi koskaan noussut maailmanmaineeseen ilman karismaattista ja upeaa Crissiä. Kissin alamäki alkoikin Crissin poistuttua kuvioista ja uusi tuleminen tuli vasta kun ReUnion toteutui Crissin johdolla. Toivon, että Crissille pitkää ikää, sillä hänen kaltaistaan rumpalia tuskin enää koskaan näemme. Criss elää ikuisesti .


      • qwr2q35r23
        jj33kk kirjoitti:

        Tietenkin Kiss floppasi kun Peter Criss ei enää soita Kississä.Jos Peter olisi ollut keikalla niin liput olisi myyty loppuun koska kaikki haluavat nähdä elävän legendan Peter Crissin ja tässä faktaa:

        Maailmassa on monia loistavia heavyrumpaleita, mutta on vain yksi joka on täysin ylitse muiden: Hän on Kissin legendaarinen PETER CRISS. Criss soittaa täysin omassa kastissaan vertailtaessa häntä muihin rumpaleihin. Edes ex-kiss rumpalit Singer ja Carr eivät pääse lähellekään siihen agressiivisenn atmosfääriin jonka Criss luo rumpusooloillaan. Crissillä on aivan omintakeinen ja kopioimaton tyyli. Hänen soittonsa on hyvin persoonallinen ja pelkästään nauhahalta kuulemalta voi todeta, että siellä soittaa legendaarinen Criss. Criss on kaikkienaikojen rumpali, ikoni eläessään. Tuskin Kiss olisi koskaan noussut maailmanmaineeseen ilman karismaattista ja upeaa Crissiä. Kissin alamäki alkoikin Crissin poistuttua kuvioista ja uusi tuleminen tuli vasta kun ReUnion toteutui Crissin johdolla. Toivon, että Crissille pitkää ikää, sillä hänen kaltaistaan rumpalia tuskin enää koskaan näemme. Criss elää ikuisesti .

        Tässä taas sulle faktaa:
        Suosittelen, että haet äkkiä hoitoa tuohon Criss fanitukseen. Ei ole enään tervettä spammata keskustelupalstoja Peter Crissin ylistyksillä. Suomessa on kuulemma ihan hyviä nuo mielisairaalat ja osastot.
        VIELÄ EI OLE LIIAN MYÖHÄISTÄ!

        Ja miksi edes postaat tuollaista ulkomainen metalli ja heavy palstalle, kun kiss ei edes ole metallia.....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe