Hei!
Olen 15-vuotias poika, joka haluaisi ensi syksynä aloittaa salilla käymisen. Sitä ennen haluaisin treenata kotona sen mitä nyt kotona voi tehdä. Kotoa löytää käsipainoja ja sitten sellainen leveämpi tanko. Joten voisitteko ehdottaa minulle jonkinlaista kotitreenaus ohjelmaa?
Apu olisi tarpeen.
Apua 15-vuotiaalle aloittelijalle?
3
100
Vastaukset
- tjn
Vähä paha mitään kunnon ohjelmaa on kasata, mut voit harjoitella tangolla tekniikkaa perusliikkeissä. Eli vaikka maastavetoa, rinnallevetoa, kulmasoutua kyykkyä, pystypunnerrusta, hauiskääntöä jne.
- Suosittelisin
menemään ihan pakkotoiston sivuille. Sieltä löytyy aloitteilijoiden osio, johon on laitettu erittäin toimivia treeniohjelmia vasta alkaneille ja kyllä siellä on muitakin kotitreenaajia. Voit poimia sieltä itsellesi sopivan treeniohjelman tai sitten soveltaa sitä. Löydät sieltä myös hyviä ruokavalio-ohjeita jos haluat tuloksia mahdollisimman nopeasti.
- 15v
Juu kiitoksia teille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh822005Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1211715- 1801306
- 229720
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 57624
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako205580- 47517
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337482