htt://youtu.be/KTHoTMr_0U8
Oi, te viisaat skepotit. Tässä teille palaa purtavaksi.
20
153
Vastaukset
- ghjghjghjghjghjghjgh
Et siis osaa tehdä linkkiä? Taitaa olla tiedoissa muutenkin vajausta...
- :D
Täh. Et siis osaa purkaa arvoitusta. Tämä todistaa vajavuutenne. :D Tai, laiskuutenne.
Okay, skepotit. Jos te siis olette älykkäitä. Ja olette niitä joita väitätte olevanne. Te osaatte hakea netistä itsenäiseSTI ( yksi teistä on jo pudonnut. :) )
Ja eteenpäinkin...?
Tehän olette INSINÖÖREJÄ, TIEDEMIEHIÄ (Minkähän alan? Se on jäänyt epäselväksi: :D)- Veikkaus?
Eivät ainakaan näytä olevan nettitrollailun insinöörejä, taikka sitten, tiedemiehiä. Tuskinpa he ovat minkään muunkaan alan. Jäynä oli helppo, mutta puri. Seuraavaksi ketju jätetään huomiotta, kun ei kyetä avaamaan. Tai, sitten tullaan suoltamaan soopaa, tavalla, tai, toisella.
- Skepotnikoff
Itse en ikinä avaa tuubilinkkiä, jos keskustelijalla ei ole mitään muuta annettavaa kuin jonkun toisen purkittama mielipide.
Ja sitten yrtittää rapuväistöllä puolustella omaa mokaansa. Hyi hyi. - Skepotnikoff
Veikkaus? kirjoitti:
Eivät ainakaan näytä olevan nettitrollailun insinöörejä, taikka sitten, tiedemiehiä. Tuskinpa he ovat minkään muunkaan alan. Jäynä oli helppo, mutta puri. Seuraavaksi ketju jätetään huomiotta, kun ei kyetä avaamaan. Tai, sitten tullaan suoltamaan soopaa, tavalla, tai, toisella.
Jäynä? Mika mikä moka. Miksi tunkioita pitäisi aukoa? Kakarako oot?
- :D hauskempaa.
Skepotnikoff kirjoitti:
Itse en ikinä avaa tuubilinkkiä, jos keskustelijalla ei ole mitään muuta annettavaa kuin jonkun toisen purkittama mielipide.
Ja sitten yrtittää rapuväistöllä puolustella omaa mokaansa. Hyi hyi.Eipä ollut moka. Jo toinen pudonnut!
Ja lupaan mörköjä löytyy, jos löydätte sisällön, jopa omaan terveyteenne liittyviä. Ja lapsianne uhkaavia. Ensimmäinen ja ainoa vihje. Ei liity suomalaisten lasten lihavuuteen yms. - hauskaa seurata sivu
Skepotnikoff kirjoitti:
Ja sitten yrtittää rapuväistöllä puolustella omaa mokaansa. Hyi hyi.Oi, oi. Kiukuttaako oma tyhmyys?
- Skepotnikoff
hauskaa seurata sivu kirjoitti:
Oi, oi. Kiukuttaako oma tyhmyys?
No kun ei kiinosta pätkääkään.
Olen melkoisen varma, että olen sinua älykkäämpi. Kuka pentu yrittäisi pelkällä viallisella linkillä herättää uteliaisuutta sivustolla, johon tuupataan asiasisällöltään useita tyhjiä linkkejä päivittäin. Minä en ikinä avaa toimivaakaan linkkiä, jos lähettäjä ei ole kyennyt perustelemaan, miksi se kannattaisi katsoa. Tuubiriippuvaiset kun eivät yleensä enää kykene edes keskusteluun. - Skepotnikoff
hauskaa seurata sivu kirjoitti:
Oi, oi. Kiukuttaako oma tyhmyys?
Katsoin videosta puolet, eli 60 sekkaa. Täyttä skeidaa. Avaamiseen käytin korkeintaan viisi sekkaa.
Eli se siitä älykkyydestä. Ei edes vitsi. - :D Joko tajusit?
Skepotnikoff kirjoitti:
No kun ei kiinosta pätkääkään.
Olen melkoisen varma, että olen sinua älykkäämpi. Kuka pentu yrittäisi pelkällä viallisella linkillä herättää uteliaisuutta sivustolla, johon tuupataan asiasisällöltään useita tyhjiä linkkejä päivittäin. Minä en ikinä avaa toimivaakaan linkkiä, jos lähettäjä ei ole kyennyt perustelemaan, miksi se kannattaisi katsoa. Tuubiriippuvaiset kun eivät yleensä enää kykene edes keskusteluun.Näkyy kiinnostavan ainakin sen verran, että täällä pitää roikkua kurkkimassa. Jos ei kinnostaisi tietää. Miksi kurkit?
- Hmmmm??????
Skepotnikoff kirjoitti:
Katsoin videosta puolet, eli 60 sekkaa. Täyttä skeidaa. Avaamiseen käytin korkeintaan viisi sekkaa.
Eli se siitä älykkyydestä. Ei edes vitsi.Ihan totta. Skeidaa ei ole. Ja minkäs alan tohtori sitä ollaankaan?????
Hmmmm?????? kirjoitti:
Ihan totta. Skeidaa ei ole. Ja minkäs alan tohtori sitä ollaankaan?????
Humnpty-Dumpty loruilun?
- Skepotnikoff
Hmmmm?????? kirjoitti:
Ihan totta. Skeidaa ei ole. Ja minkäs alan tohtori sitä ollaankaan?????
En ole väitellyt.
Olen kyllä opettanut korkeakoulussakin vähän aikaa (6v) ennen eläkettä. Sitä ennen olin pitkään käytännön töissä asiantuntijana. Erotan kyllä kahden minuutin videosta skeidan minuutin katsomisen jälkeen. Älä suotta epäile.
Tuo video on täyttä skeidaa ja sinun "älykkyystestistäsi" olisi suoriutunut jopa lapsenlapsenikin.
Ei se häpeä ole, että töppää. Jokainen töppää joskus. Oman mokansa peitteleminen niin huonolla valehtelulla, että siitä vielä käryää on häpeä.
Entisellä omalla alallani virheen salaaminen olisi johtanut välittömästi erottamiseen. Siksi ehkä tiukkapipoisuuteni valehtelun suhteen. - Titteleitä riittää..
Itse ainakin olen:
"Yleiserikoisvaravauriovuorausvarauskorjausufoskepotubehirviöratkaisupäällikkö."
Tätähän sä kysyit eli riittääks tää titteli?
sano, että johtuu vaan perjantaista?
- :D II
Ei vaan tämä on hauskaa. Kuin tyhmiä vain kieltäjät voi olla?!
- jyynyksenkosto
Täytyy sanoa että on kyllä harvinaisen typerä aloittaja. Siis jopa tämänkin palstan mittapuulla mitattuna.
- Skeppo-Seppo
Eikö tuon linkin olisi voinut pistää heti uuteen viestiin toimivana uudelleen, ennemmin kuin aloittaa tuollainen tyhmä kissa/hiiri-leikki. Ja ufoilijat vielä ihmettelevät miksi heille nauretaan. Taitaa olla ylipäätään vaikea esittää mitään todisteita uskottavasti, kun juttujen taso on noin ala-arvoista.
Se että materiaali on yleensa aivan ala-arvoista kruunaantuu nyt sillä, että annettu linkkikään ei edes toimi ja sitten hölmöillään aiheen ympärillä. Vielä puuttuisi, että alkaisi saivartelu kirjoitusvirheiden ympärillä. - roskapostiro-botti
tapelkaa, ni saatte tupakkaa :o
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473