Oi, te viisaat skepotit. Tässä teille palaa purtavaksi.

hirviöitä lisää

htt://youtu.be/KTHoTMr_0U8

20

153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ghjghjghjghjghjghjgh

      Et siis osaa tehdä linkkiä? Taitaa olla tiedoissa muutenkin vajausta...

      • :D

        Täh. Et siis osaa purkaa arvoitusta. Tämä todistaa vajavuutenne. :D Tai, laiskuutenne.


    • :D

      Okay, skepotit. Jos te siis olette älykkäitä. Ja olette niitä joita väitätte olevanne. Te osaatte hakea netistä itsenäiseSTI ( yksi teistä on jo pudonnut. :) )
      Ja eteenpäinkin...?
      Tehän olette INSINÖÖREJÄ, TIEDEMIEHIÄ (Minkähän alan? Se on jäänyt epäselväksi: :D)

      • Veikkaus?

        Eivät ainakaan näytä olevan nettitrollailun insinöörejä, taikka sitten, tiedemiehiä. Tuskinpa he ovat minkään muunkaan alan. Jäynä oli helppo, mutta puri. Seuraavaksi ketju jätetään huomiotta, kun ei kyetä avaamaan. Tai, sitten tullaan suoltamaan soopaa, tavalla, tai, toisella.


      • Skepotnikoff

        Itse en ikinä avaa tuubilinkkiä, jos keskustelijalla ei ole mitään muuta annettavaa kuin jonkun toisen purkittama mielipide.
        Ja sitten yrtittää rapuväistöllä puolustella omaa mokaansa. Hyi hyi.


      • Skepotnikoff
        Veikkaus? kirjoitti:

        Eivät ainakaan näytä olevan nettitrollailun insinöörejä, taikka sitten, tiedemiehiä. Tuskinpa he ovat minkään muunkaan alan. Jäynä oli helppo, mutta puri. Seuraavaksi ketju jätetään huomiotta, kun ei kyetä avaamaan. Tai, sitten tullaan suoltamaan soopaa, tavalla, tai, toisella.

        Jäynä? Mika mikä moka. Miksi tunkioita pitäisi aukoa? Kakarako oot?


      • :D hauskempaa.
        Skepotnikoff kirjoitti:

        Itse en ikinä avaa tuubilinkkiä, jos keskustelijalla ei ole mitään muuta annettavaa kuin jonkun toisen purkittama mielipide.
        Ja sitten yrtittää rapuväistöllä puolustella omaa mokaansa. Hyi hyi.

        Eipä ollut moka. Jo toinen pudonnut!
        Ja lupaan mörköjä löytyy, jos löydätte sisällön, jopa omaan terveyteenne liittyviä. Ja lapsianne uhkaavia. Ensimmäinen ja ainoa vihje. Ei liity suomalaisten lasten lihavuuteen yms.


      • hauskaa seurata sivu
        Skepotnikoff kirjoitti:

        Itse en ikinä avaa tuubilinkkiä, jos keskustelijalla ei ole mitään muuta annettavaa kuin jonkun toisen purkittama mielipide.
        Ja sitten yrtittää rapuväistöllä puolustella omaa mokaansa. Hyi hyi.

        Oi, oi. Kiukuttaako oma tyhmyys?


      • Skepotnikoff
        hauskaa seurata sivu kirjoitti:

        Oi, oi. Kiukuttaako oma tyhmyys?

        No kun ei kiinosta pätkääkään.
        Olen melkoisen varma, että olen sinua älykkäämpi. Kuka pentu yrittäisi pelkällä viallisella linkillä herättää uteliaisuutta sivustolla, johon tuupataan asiasisällöltään useita tyhjiä linkkejä päivittäin. Minä en ikinä avaa toimivaakaan linkkiä, jos lähettäjä ei ole kyennyt perustelemaan, miksi se kannattaisi katsoa. Tuubiriippuvaiset kun eivät yleensä enää kykene edes keskusteluun.


      • Skepotnikoff
        hauskaa seurata sivu kirjoitti:

        Oi, oi. Kiukuttaako oma tyhmyys?

        Katsoin videosta puolet, eli 60 sekkaa. Täyttä skeidaa. Avaamiseen käytin korkeintaan viisi sekkaa.

        Eli se siitä älykkyydestä. Ei edes vitsi.


      • :D Joko tajusit?
        Skepotnikoff kirjoitti:

        No kun ei kiinosta pätkääkään.
        Olen melkoisen varma, että olen sinua älykkäämpi. Kuka pentu yrittäisi pelkällä viallisella linkillä herättää uteliaisuutta sivustolla, johon tuupataan asiasisällöltään useita tyhjiä linkkejä päivittäin. Minä en ikinä avaa toimivaakaan linkkiä, jos lähettäjä ei ole kyennyt perustelemaan, miksi se kannattaisi katsoa. Tuubiriippuvaiset kun eivät yleensä enää kykene edes keskusteluun.

        Näkyy kiinnostavan ainakin sen verran, että täällä pitää roikkua kurkkimassa. Jos ei kinnostaisi tietää. Miksi kurkit?


      • Hmmmm??????
        Skepotnikoff kirjoitti:

        Katsoin videosta puolet, eli 60 sekkaa. Täyttä skeidaa. Avaamiseen käytin korkeintaan viisi sekkaa.

        Eli se siitä älykkyydestä. Ei edes vitsi.

        Ihan totta. Skeidaa ei ole. Ja minkäs alan tohtori sitä ollaankaan?????


      • :D
        Hmmmm?????? kirjoitti:

        Ihan totta. Skeidaa ei ole. Ja minkäs alan tohtori sitä ollaankaan?????

        Humnpty-Dumpty loruilun?


      • Skepotnikoff
        Hmmmm?????? kirjoitti:

        Ihan totta. Skeidaa ei ole. Ja minkäs alan tohtori sitä ollaankaan?????

        En ole väitellyt.
        Olen kyllä opettanut korkeakoulussakin vähän aikaa (6v) ennen eläkettä. Sitä ennen olin pitkään käytännön töissä asiantuntijana. Erotan kyllä kahden minuutin videosta skeidan minuutin katsomisen jälkeen. Älä suotta epäile.
        Tuo video on täyttä skeidaa ja sinun "älykkyystestistäsi" olisi suoriutunut jopa lapsenlapsenikin.

        Ei se häpeä ole, että töppää. Jokainen töppää joskus. Oman mokansa peitteleminen niin huonolla valehtelulla, että siitä vielä käryää on häpeä.
        Entisellä omalla alallani virheen salaaminen olisi johtanut välittömästi erottamiseen. Siksi ehkä tiukkapipoisuuteni valehtelun suhteen.


      • Titteleitä riittää..

        Itse ainakin olen:
        "Yleiserikoisvaravauriovuorausvarauskorjausufoskepotubehirviöratkaisupäällikkö."
        Tätähän sä kysyit eli riittääks tää titteli?


    • sano, että johtuu vaan perjantaista?

      • :D II

        Ei vaan tämä on hauskaa. Kuin tyhmiä vain kieltäjät voi olla?!


    • jyynyksenkosto

      Täytyy sanoa että on kyllä harvinaisen typerä aloittaja. Siis jopa tämänkin palstan mittapuulla mitattuna.

    • Skeppo-Seppo

      Eikö tuon linkin olisi voinut pistää heti uuteen viestiin toimivana uudelleen, ennemmin kuin aloittaa tuollainen tyhmä kissa/hiiri-leikki. Ja ufoilijat vielä ihmettelevät miksi heille nauretaan. Taitaa olla ylipäätään vaikea esittää mitään todisteita uskottavasti, kun juttujen taso on noin ala-arvoista.
      Se että materiaali on yleensa aivan ala-arvoista kruunaantuu nyt sillä, että annettu linkkikään ei edes toimi ja sitten hölmöillään aiheen ympärillä. Vielä puuttuisi, että alkaisi saivartelu kirjoitusvirheiden ympärillä.

    • roskapostiro-botti

      tapelkaa, ni saatte tupakkaa :o

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe