Koska JukkaPoika tulee seuraavan kerran Lappenrantaan keikalle?
Jukka Poika
5
382
Vastaukset
- kaikkea sitä...
Toivottavasti ei koskaan niin voi senkin esiintymisajan/-paikan käyttää jonkun edes siedettävän artistin tai bändin hyväksi.
- vanha nisti
Jukka-poika sika paska vanha tötterönvetäjä..
- marleyn popi
saatanan takkutukka,kynsiköön hanuriaan
- sano ei huumeille
Hyvä, että tulee lappeenrantaan. Nuorille antaa hyvää esimerkkiä, että kannattaa hyvissä ajoin lopettaa hasiksen polttelu ja käyttö. Hyvät sanoitukset rohkaisevat nuoria tekemään itsenäisiä päätöksiä ilman että ympäristön paineet ajaisivat käyttämään huumeita. Valitettavan moni lappeenrantalainenkin nuori on sortunut kannabikseen joka on kasvavalle nuorelle hyvin haitallinen ja myrkyllinen huume. Todellisuudessa on vahva huume joka johtaa mm. syrjäytymiseen, taloudellisiin ongelmiin ja mielenterveysongelmiin. Tärkeää elämässä on kuten jukka laulaa hankkia koulutusta!
- Älä tyri nyt
En usko noita Jukka-pojasta kirjoittamianne juttuja. On ehkä voinu joskus kokeilla, niinkuin meistä moni muukin. Nykyisin elää luomuruualla ja vegaanilinjalla. Symppis kaveri kaikin puolin. Oman tiensä kulkija niinkuin meistä tunteilla ja sydämellä usein sanotaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781002
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm82784J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81735- 119724
- 59717
- 108666
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111573- 46552
- 18508
- 41498