Valot sammutetaan Suomessa klo 20.30 ja Ruotsissa tuntia myöhemmin. USA:n itä rannikolla 7 tuntia myöhemmin jne. Joittenkin lehtitietojen mukaan sammutus tapahtuisi kaikkialla silloin kun kello on Suomessa 20.30. Siinähän ei mitään järkeä koska tuolloin koko Amerikka on auringonpaisteessa. Toisaalta minua ei hetkauta koko asia, enkä aio räpsytellä valojani.Autoilijat joutuvat tosin melkoiseen vaaraan ajellessaan pimeinä pimeillä teillä. Vain jarruvalot kiiltelee illan pimeydessä.
Valojen sammutus klo 20.30
4
119
Vastaukset
- Takavalotakuu
Suurin osa kansasta uskoo että se on ympäri maailmaa silloin myös samaan aikaan kun Suomessakin. Näinhän kaikki lehdet ja muut vakuuttelevat. Ei edes täällä älykkötähtitieteilijät osaa sanoa sitä eikä tätä. Täällä vaan pelätään ufon tuloa.
- epätieoinen
On se vaan ikävä olla pimeässä kaiket yöt. Jokohan sitä uskaltaa laittaa valot päälle vai pitääkö pimeänä yli pääsiäisen?
- Hölmöläisiä
Oliko joku valojen sammutus kampanja ?
Minä en huomannut kyllä mitään, meillä oli kaikki valot päällä.
Joutavan päiväisiä tuollaiset tunnin valot pois kampanjat, kun muulloin
täällä palaa katuvalot monta tuntia keskellä päivää ja yölläkin klo 23.00-07.00
välillä.
Jos katuvaloja ei poltettaisi 8 tuntia harakoille yli puolen vuoden ajan, niin
sillä olisi hyvin suuri merkitys.
Ei mitään merkitystä 1 tunnilla yhden vuoden aikana. - ladaristi
Olikohan ladassa ollenkaan valoja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh952318Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1791903- 1791446
- 246900
- 78875
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11796- 62789
- 55702
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako213643Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349611