Ei adventistit ole mikään jäännös!

etp

Niin juuri ne jotka evankeliumin työtä jatkaa,kun Jeesuksen seurakunta on temmattu ylös ovat ne 144 000 tuhatta kaikista israelin heimoista.
Ette suinkaan te adventistit,joten lahkohenkeä julistatte.
Lukekaa heidän jäännöstään seuraavan linkin takaa.

http://kirjasto.adventist.fi/28-opinkohtaa-jaannos

16

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höpöhöpö!

Uskot itse vääriin oppeihin. Mitään salaista tempausta ja sitä seuraavaa vainonaikaa ei ole olemassakaan.

• antiadvari no1

Valonaika on jo nyt.
      Saamme lueskella Roope-Setän taskukirjasta Ellenin seikkailuista,Ellenin lihansyönnistä ja kanamunien mussuttamisesta.

Saamme lukea historian kirjoista kuinka 144.000 temmattiin ylös Ellenin aikana ja kuinka Kristus palasi ennen Ellenin kuolemaa.
      Saamme lukea syntisestä kulkuneuvosta nimeltä polkupyörä,Amerikan ja Ison Britannian sodasta toisiaan vastaan y.m.
      Tuon Roope-Setäkirjan tekijäksi sanoutuu itse kaikkien hihuleiden äiti Elleni vaikka todellisuudessa sen pitäisi olla turpiinsaanut sihteeri Bolton.

Voi tätä valon aikaa.

• juoksuhautaan.

Ja valon aikaa voi mitata perillä sanoja, mitä täällä lausuu, sekä myös sitä puutosta, kun sanastaan puuttuu todistus Jeesuksesta.

Jappanissa oli sota loppunut vuosikymmenet sitten, mutta vielä löytyi soturi metsästä, joka oli jäänyt juoksuhautaansa taistelemaan.

myös sinä olet jäänyt omaan juoksuhautaasi sotimaan omaa sotaasi.

Täällä taas eletään NYT- hetkeä, jossa taistellaan henkivaltoja vastaan, tämän pimeyden hallitsijaa vastaan Jeesuksen veressä ja voitossa.

pikkaisen eri asia, kuin sinulla.

• kaikista kansoista
      • pyh!

Jäsenmäärä taitaa olla 17 miljoonaa.

• valhe luku14 milj
        pyh! kirjoitti:

Jäsenmäärä taitaa olla 17 miljoonaa.

Olipa niitä kuinka paljon tahansa, niin se on yhdentekevää! Sillä onhan niitä poliittsen puoleenkin jäseniä satoja miljoonia erii suuntiin kuuluvia, eikä sopua löydy kuin rajoitetulla tasolla, eli on sopeututtava sääntöjen tasolle, eli kaavaan henkinen vapaus on poljettu jalkoihin, ja eniten juuri adventismissa, eli ei siis merkitystä olipa sitten, vikka kaksikymmentä miljoonaa jäsentä, ja niistä kolmaosa korkeintaan on vain kirjoissa ja kansissa, koska on lähes mahdottomuus saada nimensä pois heidän adventistien rekisteristä, (kirjoista), itse sen tiedän, koska kolmekymmentä vuotta sitten olen kirjoittanut erohakemuksen yhteisöstä, mutta siellä se vieläkin seilaa, eli on siis täysin teennäistä koko jäsenluku adventismissa, täyttä kieroilua vaan.

• pyh ja pyh!
        valhe luku14 milj kirjoitti:

Olipa niitä kuinka paljon tahansa, niin se on yhdentekevää! Sillä onhan niitä poliittsen puoleenkin jäseniä satoja miljoonia erii suuntiin kuuluvia, eikä sopua löydy kuin rajoitetulla tasolla, eli on sopeututtava sääntöjen tasolle, eli kaavaan henkinen vapaus on poljettu jalkoihin, ja eniten juuri adventismissa, eli ei siis merkitystä olipa sitten, vikka kaksikymmentä miljoonaa jäsentä, ja niistä kolmaosa korkeintaan on vain kirjoissa ja kansissa, koska on lähes mahdottomuus saada nimensä pois heidän adventistien rekisteristä, (kirjoista), itse sen tiedän, koska kolmekymmentä vuotta sitten olen kirjoittanut erohakemuksen yhteisöstä, mutta siellä se vieläkin seilaa, eli on siis täysin teennäistä koko jäsenluku adventismissa, täyttä kieroilua vaan.

Höpöhöpö. Jos kerran haluat erota, niin sen voi tehdä nykyisin maistraatissa eikä kirkko voi ottaa nimeä pois ellet tee ilmoitusta KIRJALLISESTI. Sanoo Suomen laki.

• kalastelua vaan

Joista vain murto-osa näkyy missään seurakunnan tilaisuuksissa.
      Jäsenmäärä on ihan eri asia kuin se että todella kuuluu joukkoon.
      Minäkin tunnen useita jotka sanovat suoraan,etteivät ole adventistejavaikka ovat kirjoilla.
      Todellinen aktiivijäsenten maärä maailmassa on tuskin 3 miljoonaa.Suomessa max.500.

• niin ja näin

Ja sitten päinvastoin. Tunnen useita, jotka uskovat adventismioppiin laidasta laitaan, mutta eivät ole kirjoilla...

• höpöhöpö!!!!!

Pieleen meni. Muualla kuin Euroopassa suurin osa käy kirkon tilaisuuksissa. "murto-osa" on pieleen ja pahasti. Suomessakin kirkossakävijöiden määrä on jossain 1500-2000 välillä, kun kirjoilla on n. 5000. Älä yleistä Suomen tilannetta muuhun maailmaan.

• sinisilmäistä on

Höpöhöpö itsellesi.
      Olen vieraillut useissa aasian ja keskiamerikan maissa ja tilanne on juuri tämä.kirjoitukset 17 miljoonasta jäsenestä on jos ei nyt sentään aprillipilaa niin ainakin puutaheinää.

• kuka uskoo?

Aha. Kävit siis siellä laskemassa kaikki aktiivijäsenet, joka kirkossa? Etkä päässyt 17 miljoonaan asti? Ihanko vain sellaisilla asioilla liikuit?

• pyh!

Itse puhut puhdasta valhetta.

• adventisti

Raamattu puhuu 144 000 valitusta, jotka koostuvat Israelin 12 sukukunasta, siis Jaakobin pojista ja heidän perillisistään. Tämä on se joukko joka tulee hallitsemaan taivaassa Kristuksen kanssa. Ei adventistit koskaan väitä sellaista, että he olisivat tähän joukkoon kuuluvia, sinä sotket taas puurot ja vellit sekaisin. Jehovantodistajat uskovat itsestään tätä, että nämä valitut koostuisivat Jehovantodistajista, mutta ei adventistit.

• voi herttinen sentää

Pieleen meni. Kyllä sinun pitäisi tietää, että adventistisessa Ilmestyskirjan tulkinnassa ne 144000 ovat sama asia kuin sitä seuraava suuri joukko kaikista kansoista. Eivätkä mitään kirjaimellisia juutalaisia.

• eivät usko raamattuu

Voi herttinen sentään adventisteja.
      Kun raamattu sanoo jotain,sanoo adventisti:"ei se niin ole kun raamattu sanoo,vaan niinkuin me adventistit sanotaan".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      93
      2225
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      156
      1828
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      175
      1370
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      233
      836
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      764
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      759
    7. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      751
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      212
      623
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      607
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      591
    Aihe