Kaikki PAF

HeliPullu

Netkasinon pelit ovat säädettyjä. Eikä satunnaisella arvonnalla ole siellä mitään tekemistä.

Esim. kaikki bingopelit ovat sellaisia että arvotut numerot osuvat aina pelaajan puuttuvan numeron viereen tai väliin. Siis aina poikkeuksetta.

Eli pelaajan puuttuvan numeron viereiseen osuu 100% VARMASTI tai sitten
jos kaipailet numeroa 63 niin varmasti numerot 62 ja 64 osuvat. Mutta ei sinun puuttuvaa 63 !!! Selllaisia ovat säädetyt ja ei satunnaiseen arvontaan perustuvat pelit.

Myöskin bingo arvonta arpoo juuri viimeisellä mahdollisella pallomäärällä voiton pelaajalle jotta se tuntuisi niin "hyvältä tuurilta" , siis voitto tuli viimeisellä mahdollisella pallomäärällä. Yksinkertainen pelaaja luule että kysymys olisi hänen onnesta eikä siitä että peli on ohjelmoitu antamaan se voitto juuri viimeisellä mahdollisella pallolla....

Näin siis ;Triple Bingo ssa.

Se on näin ohjelmoitu koska samaan aikaan ei ole muita pelaajia...
Haisee niin säädetyltä ja kaukana satunnaisesta arvonnasta.

Pallot tulevat juuri niin kuin pelaajan epäonneksi voi vain tulla.

10

235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei mtn uut.

      kaikkihan sen jo tietää.

    • o9o9kyuifr

      noin ne menee arvonnat lotossa, kenossa ym. veikkauksen vinossa, eli osuu siis vierekkäiseen numeroon. Huijausta kaikki pelit.

      • HelipUllu4

        Totta kai se mahdollisuus on koska pelintarjoajalla on tiedossa ennen arvontaa kaikki pelatut rivit hehheeee .

        Eipä ole kummoista valkata sieltä "sopivat" rivit.

        Nyt joku älypää ankyttää että joo kyllä veikkaus onb rehellinen pulju ym.ym.
        Sitä poliisit ja muut virkamiehet valvoo ... joopa joo

        Tarkastaville virkamiehille riittä että esim: RAY palauttaa tietyn % olisi se sitten 80 tai 70%.

        JOS VIRANOMAINEN TOTEAA ETTÄ PELIT OVAT REHELLISIÄ EI SE MITÄÄN TODISTA ETTÄ OLISIVAT SATUNNAISIA.

        tätä puupää käykämpler ei tajua.

        Ja edelleen väitän että satunnaisen ja systemaattisen pelin pelaaminen on eri asia.
        Yksittäisen pelitapatumasarjan kannalta.

        Se ei peliä tee satunnaiseksi että pelintarjoaja on ohjelmoinut "satunnaisesti"
        pelitapahtumia sarjaan koneeseen. Tällä ohjemoinnilla estetään mm. että peli tasoittaa pelitapahtumia pelille edukseen.

        Et onnistu tuplauksissa jos saat ison voiton suoraan, mutta se toimii myös toiseen suuntaan.

        RAY automaattiruletissa kaikki numerot tulevat varmasti yhtämontaa kertaa sadalla miljoonalla kieroksella, mutta mitä VI*** väliä sillä on jos pelintarjoajaja päättää

        MISSÄ JÄRJESTYKSESSÄ NE TULEVAT. heheeeee


        Kyllä täällä palsta on todellisia älypäitä täynnä.... !!!


      • PafGöran
        HelipUllu4 kirjoitti:

        Totta kai se mahdollisuus on koska pelintarjoajalla on tiedossa ennen arvontaa kaikki pelatut rivit hehheeee .

        Eipä ole kummoista valkata sieltä "sopivat" rivit.

        Nyt joku älypää ankyttää että joo kyllä veikkaus onb rehellinen pulju ym.ym.
        Sitä poliisit ja muut virkamiehet valvoo ... joopa joo

        Tarkastaville virkamiehille riittä että esim: RAY palauttaa tietyn % olisi se sitten 80 tai 70%.

        JOS VIRANOMAINEN TOTEAA ETTÄ PELIT OVAT REHELLISIÄ EI SE MITÄÄN TODISTA ETTÄ OLISIVAT SATUNNAISIA.

        tätä puupää käykämpler ei tajua.

        Ja edelleen väitän että satunnaisen ja systemaattisen pelin pelaaminen on eri asia.
        Yksittäisen pelitapatumasarjan kannalta.

        Se ei peliä tee satunnaiseksi että pelintarjoaja on ohjelmoinut "satunnaisesti"
        pelitapahtumia sarjaan koneeseen. Tällä ohjemoinnilla estetään mm. että peli tasoittaa pelitapahtumia pelille edukseen.

        Et onnistu tuplauksissa jos saat ison voiton suoraan, mutta se toimii myös toiseen suuntaan.

        RAY automaattiruletissa kaikki numerot tulevat varmasti yhtämontaa kertaa sadalla miljoonalla kieroksella, mutta mitä VI*** väliä sillä on jos pelintarjoajaja päättää

        MISSÄ JÄRJESTYKSESSÄ NE TULEVAT. heheeeee


        Kyllä täällä palsta on todellisia älypäitä täynnä.... !!!

        Up. ei mitään lisättävää. Piste


    • kusevat rahasi

      älä pelaa huijarikasinolla paffilla.

    • pusaJusa

      Hei älä jauha samaa !!! Kaikki ton nyt jo tietää ja uskoo. Paitsi 1. töttöröpää kaykampler tai joku idiootti sinne päin...

    • https://www.mamamiab
    • 232423

      Pahvilla on vakirinki, joka vetää kaikki ''voitot''.

    • valitettavasti

      se o ihan vaan loogista. jos veikkaat nolla todenäköisyydet saada 15 32 26 3 on yhteensä AINA monikertaisesti suuremmat suhteessa nollaan. Illuusiomaista vähän jotain samaa kuin taikatempuissa jota kieltämättä voidaan tietysti käyttää häikäilemättömästi hyväksi jos joku niin haluaa tehdä.

      http://www.youtube.com/watch?v=70U2yybKhKg

      • 13+8

        paffi pelit varustettu sellasella taika näppäimel et ei ehdi laskea kolmeen kun wallet o jo tyhjää ja suu sanattomana jää auki jaa ihan samaa kuin hyvin toteteutetuis taikatempuis

        http://www.youtube.com/watch?v=4tbwX9aAFWs


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe