Hei. Ulosotosta kyselisin sen verran että paljon minulla pitäisi jäädä käteen kuukaudessa jos perheeseen kuuluu yksi oma lapsi ja nykyinen avopuoliso jolla on neljä lasta jotka asuvat kumminkin muualla äitinsä luona... lasketaanko heitä minun suojaosuuteeni vai? olisi kiva tietää faktaa kun ulosotto on aika ajankohtainen...
ulosotto
6
262
Vastaukset
- ytrjrttjr
Riippuu siitä kuinka vakuuttavasti valehtelet että ne 4 lasta asuvat myös kanssasi samassa taloudessa ja ruokit heitä.
- niinpä niin...
Eiköhän ulosotossa oteta selvää kuinka monen lapsen elatusvelvollinen olet. Sinun tapauksessasi yksi eli omasi. Ei muitten sillä niille löytyy kaksi elatusvelvollista..
- NK25
Kai se jotenkin vaikuttaa kun ovathan he meilläkin joitain kertoja kuukaudessa.. Mutta taidan olla väärässä...
- Meduuli
NK25 kirjoitti:
Kai se jotenkin vaikuttaa kun ovathan he meilläkin joitain kertoja kuukaudessa.. Mutta taidan olla väärässä...
Katsovat väestötietojärjestelmästä missä on lasten vakituinen asuinpaikka. Jos se on muualla niin "joitain kertoja kuukaudessa" ei auta.
- reobo
NK25 kirjoitti:
Onko se avopuoliso sun elatuksen varassa vai tienaako itse?
- NK25
reobo kirjoitti:
Onko se avopuoliso sun elatuksen varassa vai tienaako itse?
On töissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911052
- 55732
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe35614Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39546Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...49480Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi46475- 31469
- 34447
- 38434
Olet hurmaava
Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su14431