Mitä mä teen, mä en kehtaa en vaan yksinkertaisesti pysty ja kehtaa myöntää että mulla on ongelma!! menin naimisiin miehen kanssa sen takia kun olin raskaana, me halusimme vauvan, mutta en olis halunnu mennä naimisiin, mutta olin tyhmä että menin, koska sen jälkeen vasta pystyimme muuttamaan yhteen ja en halunnut asua yksin lapsen kanssa. Joten menin naimisiin! Nyt olen masentunut ja toivon entistä elämää takaisin, koska en haluaisi olla naimisissa, tuntuu että oon ku vankilassa, enkä saa tehdä mitään ja tuntuu että katkeroidun että kohdistan sen jotenkin lapseenil että lakkaan "rakastamasta" häntä, tai että syytän lastamme että se oli hänen vikansa kun mentiin naimisiin ja pilasin elämäni. rakastan lastani yli kaiken nyt mutta haluaisin avioliitosta pois, mutta miten mä pärjään yksin!!
masentunut!
kotss112
1
91
Vastaukset
- yh., onnellinen
No hae eroa, et ole ensimmäinen etkä viimeinenkään yh. Miksi ihmeessä et pärjäisi yksin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 971100
- 55742
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe35624Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39556Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...49500Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi48492- 32480
Olet hurmaava
Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su14451- 34447
Dina on valittu virkaan Rovaniemelle
Kemijärven kaupunginjohtaja on pyrkinyt pois Kemijärveltä ja näyttää että näin tulee käymään.25438