Hitsi, kun dekkareista

Pukeli.

saa uutta tietoa :))) Tiedättekös muuten mikä on huumemaailmassa muuli ???

No, sehän on sellainen joka nielee esim. 1800 gr kumipäällystettyjä kapseleita ja sitten homman tilaaja juottaa sille maitoa jolloin muuli alkaa oksentaa.

Kovaa peliä ja jännittävääääää....

20

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joopas eipäs

      No, en tienny, enkä usko että tolla tiedolla koskaan mitään teen.... Mut hyvää pääsiäistä sulle pukeli!

      • Pukeli.

        Niin no, kukapa sillä tiedolla oikeasti mitään tekee, kunhan nyt vain kerroin mitä dekkarissa luki, mutta silti, oppia ikä kaikki :)))))))))

        Hyvää pääsiäistä sinulle ja perheelle !


    • Oivoivoi

      Ei ihme että teillä dekkaristeillä on niin aivottomia tarinoita.

      • Pukeli.

        Niinkö ???? ( silmät levähti selälleen )

        Aivoton. Heh...Kirjaan tuon ansioluettelooni. Kiitos !


    • ystävä

      Älä hyvä ihminen lue dekkareita jos niissä noin väärin huumetietoutta käsitellään!
      Ne niellyt huumepaketit tulee ulos ihan luonnollista tietä; ei tarvi muuta kun mennä kyykkyyn valvotuissa olosuhteissa, niin kätkö tulee ulos ihan aivan varmasti jollakin hetkellä.

      • voi sitä

        nopeuttaakin. risiiniöljyllä


    • Myy-Pikkuinen

      Ketä kiinnostaa huumehörhö dekkarit, hyi helvata.

      • trippitrappi

        No eipä nuista huumeörkeistä pidä välittää. Tosin tämä ketju selittää nuitten dekkaristien käytöksenkin. Hörhöjä täysin.


    • Pukeli.

      On näköjään kiinnostanut, koska kirjalle myönnettiin Lasiavain-palkinto vuoden 2010 parhaasta pohjoismaisesta rikosromaanista. Ja ja ja, myös kansainvälisiä palkintoja tämä dekkareita kirjoittava kaksikko on niittänyt kirjoillaan.
      Siis ei tosiaan mitään lällykamaa, täyttä toimintaa.
      " Mies lisäsi lirauksen öljyä pastan keitinveteen, ettei se kiehuisi yli "
      Pistän korvantaakse.

      • umapuskista

        Kirjasta on tulossa pokkari. Pudottaa hinnan enemmän kuin puoleen kovakantisen hinnasta.


      • Myy-Pikkuinen

        Ja pyh.


      • umapuskista

      • Pukeli.
        umapuskista kirjoitti:

        Pukeli vielä. Linkistäni löytyy kaikkea mielenkiintoista dekkareiden saralta ja tässä on kirjailijasta lisää tietoa.

        http://www.tornio.fi/index.php?p=PerssonLeifGW


        Pukeli Ihanaa leppoisaa Pääsiäistä!!

        Hyvä, laitan tuon suosikkeihin, että muistan. Kesällä on kiva lukea kerrossängyn yläpetillä, kun ei saa unta itikoiden inistessä korvanjuuressa :))
        Täällä sataa räntää niin, kun pitkänäperjantaina yleensä.
        Hyvää tulevaa pääsiäistä.


      • 13
        umapuskista kirjoitti:

        Kirjasta on tulossa pokkari. Pudottaa hinnan enemmän kuin puoleen kovakantisen hinnasta.

        lopeta jo umana esiintyminen..


      • LOL LOL LOL LOOOOOO
        umapuskista kirjoitti:

        Pukeli vielä. Linkistäni löytyy kaikkea mielenkiintoista dekkareiden saralta ja tässä on kirjailijasta lisää tietoa.

        http://www.tornio.fi/index.php?p=PerssonLeifGW


        Pukeli Ihanaa leppoisaa Pääsiäistä!!

        LOL Uma! Kiinni jäit! Väitit facessa illalla että et ole kirjoittanut helmikuun jälkeen tänne!


      • allakkaki sekasi
        umapuskista kirjoitti:

        Kirjasta on tulossa pokkari. Pudottaa hinnan enemmän kuin puoleen kovakantisen hinnasta.

        helmikuu ? vai mikä kuu ?

        " Uskaltaako henkilö ilmoittautua, joka kopsailee täältä viestejäni
        suomi 24 koiramaiset pulinat palstalle?? Tuskin viestini ovat niin
        arvokkaita. Minulta ei ole kirjoituksen kirjoitusta tuolle palstalle
        mennyt helmikuun 2012 jälkeen."

        # Minulta ei ole kirjoituksen kirjoitusta tuolle palstalle
        mennyt helmikuun 2012 jälkeen."#


      • valehtele lissää
        umapuskista kirjoitti:

        Pukeli vielä. Linkistäni löytyy kaikkea mielenkiintoista dekkareiden saralta ja tässä on kirjailijasta lisää tietoa.

        http://www.tornio.fi/index.php?p=PerssonLeifGW


        Pukeli Ihanaa leppoisaa Pääsiäistä!!

        Minulta ei ole kirjoituksen kirjoitusta tuolle palstalle
        mennyt helmikuun 2012 jälkeen."


      • Olettepa typeriä!
        LOL LOL LOL LOOOOOO kirjoitti:

        LOL Uma! Kiinni jäit! Väitit facessa illalla että et ole kirjoittanut helmikuun jälkeen tänne!

        Ja sinulla ei sitten pieneen mieleesikään taas tullut että täällä trollailee eräs joka esiintyy milloin umana milloin matkii sakulin tapaa kirjoitella.

        Mikä todistusaineisto se muka on että joku trolli laittaa nikikseen umapuskista ???


      • Ilmo yppiin!

        Et voi oikeasti ola noin tyhmä ethän ????

        Ja älä käytä nikkinäsi edes variaationa toisen ihmisen aikaa sitten rekkaamaa nikkiä vaikka hän ei sitä käyttäisikään enää. Yritä nyt hyvä ihminen jo vihdoin keksiä jotain muuta sisältöä elämääsi kun tämä palsta ja muutama sen kirjoittelija.


      • Älä kiihdy
        Ilmo yppiin! kirjoitti:

        Et voi oikeasti ola noin tyhmä ethän ????

        Ja älä käytä nikkinäsi edes variaationa toisen ihmisen aikaa sitten rekkaamaa nikkiä vaikka hän ei sitä käyttäisikään enää. Yritä nyt hyvä ihminen jo vihdoin keksiä jotain muuta sisältöä elämääsi kun tämä palsta ja muutama sen kirjoittelija.

        Älä kiihdy. Ed. kirjoittaja esitti sinulla asiallisen kysymyksen jonka todenperäisyyden voit halutessasi itse tarkistaa. Vastaisitko hänelle: Onko joku muu käyttänyt Umsan tunnuksia, ainakin hän on blogissa kertonut touikokuisesta puskis kirjoittelustaan.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe