Olen ollut velkajärjestelyssä pian vuoden verran ja nyt olen saamassa pian perintöä. Osaako kukaan sanoa, voinko maksaa koko velkajärjestelyn summan kerralla pois, vai jatkuuko velkajärjestely ja maksan lisäsuorituksina sen summan mikä ei muuten tulisi maksetuksi? Ja koituuko tästä minulle paljon lisäkuluja? Siis todellakin haluan velkani maksaa ja mielummin mitä nopeammin sen parempi, jäisihän minulle enemmän palkasta käteen jos voisin kaikki velkani maksaa perinnöstä. Mistään en ole tällaista tietoa löytänyt. En siis halua luopua perinnöstä ja velkanihan maksaisin joka tapauksessa, joko velkajärjestelyllä 3 vuodessa tai sitten perinnöllä heti.
Velkajärjestely ja perintö
persaukikokoajan
2
196
Vastaukset
- fkhgfghkk
höh..tyhmä kysymys. Totta helvetissä voit maksaa koko velan pois, eikö se jo sopimuksessa sanota että kaikki ylimääriste pitäisi jokatapauksessa tilittää velkojenmaksuun!
Mikäli perintö on muutamaa tuhatta euroa suurempi, tulee loppuosa tilittää velkojille kokonaisuudessaan prosentuaalisessa suhteessa alkuperäisten ohjelman mukaisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 88983
- 55712
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe35604Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39536- 31459
Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...48438- 34437
Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi41419Dina on valittu virkaan Rovaniemelle
Kemijärven kaupunginjohtaja on pyrkinyt pois Kemijärveltä ja näyttää että näin tulee käymään.25418Olet hurmaava
Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su14411