Ei vittu soikoon...

Voi helvetin helvett

Mitä vittua täällä kirjoittelee nykyinen luuseri kansa. Menkää nyt helvetti ulos liikkumaan tai kavereiden kanssa jonnekin mukavaan paikkaan tms.

Jumalauta tuohan yksi paska sarja (jota olen katsonut muutaman jakson) ja Seppo on nyt sitten kuollu, voi vittu. Kyllä hän varmaan jossakin Helsingissä on ja hengissä. Hän on roolihahmo, jos ei jokin Tampio ymmärrä!! Aikuiset ihmiset kirjoittelee jonkin helvetin sarjahahmon perään, hirttäkää tekin itsenne surun murtamina;)

7

195

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iohijpkp

      Suksi vittuun.

    • seppo seppo seppo

      seppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo
      seppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo
      seppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo
      seppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo sepposeppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo sepposeppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo sepposeppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo sepposeppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo sepposeppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo sepposeppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo sepposeppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo sepposeppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo sepposeppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo sepposeppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo sepposeppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo sepposeppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo sepposeppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo sepposeppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo sepposeppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo sepposeppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo sepposeppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo sepposeppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo sepposeppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo sepposeppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo sepposeppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo sepposeppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo seppo Taalasmaa

    • fgdfgdf

      Suksi vittuuun rumilus läskilinssi....

    • Teini97

      Mitä eikö Salatut elämät olekaan totta?

    • VOIEID44

      EIIIIIIIIIIII! SEPPPOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!! ÄLÄ JÄTÄ MEITÄÄÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HYPPÄÄN KOHTA ITSEKIN JOJOON!!! TERAPIA-AIKA ON VARATTU!! LÄÄKITYSTÄ LISÄTTY SADALLA MILLIRAMMALLA! SIIS OIKEESTI MITÄ MUN ELÄMÄLLE NYT TAPAHTUU? EI SEPPIS VOI KUOLLA!

      • seppo taalasmaa

        Koita nyt rauhottua!


    • Luumupalli.....

      Hölmö^

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      77
      669
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe