ADIOS KAIKKI PALSTALAISET!

Einari Huuhaa-Hörhö

Täytyy tästä lähteä pakkailemaan, sillä parin päivän päästä lähden autolla Espanjaan vuodeksi töihin! On todella ikävä jättää näin hauska palsta tai voisi tätä lastentarhaksikin kutsua. En varmaankaan viitsi Espanjasta kirjoitella teille, koska eihän kukaan teistä osaa espanjaa!
Minulla on ollut oikein hauskaa palstalla varsinkin teidän todella tosikkojen skeptikkojen kanssa, joita ei juuri huumorintajulla ole pilattu. Elämä vain olisi paljon helpompaa, jos jaksaa tarkastella sitä humoristisesti.
Erityisesti on mieleeni jäänyt capt.cöpenick alias moninikki ja tyylinvaihtaja, sitten ihan viimeksi tämä maidonnostaja skeponen, joka on aivan paatunut tosikko, ja tottakai palstan varsinainen monivuotinen häirikkö skeponen monine nikkeineen ja tietysti monia muitakin skeposia!
No joka tapauksessa tosi hauskaa on ollut teidän kanssa tämä tekstittely, ehkä jopa jään kaipaamaan sitä, en tiedä, aika näyttää.
Mutta nyt alkaa uusi aika ja uudet tuulet puhaltavat tämän nimerkkini ylitse ja olen päättänyt jättää palstan teidän haltuunne.
Pitäkää hyvää huolta toisistanne te skeposet ja vaihtoehtoilijat ja muistakaa, että huumorilla pärjää aina maailmassa.
Ilman huumorintajua elämä on tosi puisevaa!
Kaikkea hyvää teille kaikille palstalaisille!

Toivoo teidän ikuisesti rakastamanne Einari Huuhaa-Hörhö

12

140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Liero valehtelee
      • Sivustaseuraaja

        Näyttää taas tyypilliseltä skeptikon vastaukselta! Ei edes osata lukea tai jos juurikin osaa lukea, niin ei ymmärrä, mitä on lukenut!
        Kyllä kyseessä on kaksi eri nimimerkkiä ja kaksi eri kirjoittajaa: einari3 ja sitten tämä Einari Huuhaa-Hörhö, joka on kopioinut einari3:n tekstejä.
        Skeptikolle näyttää pääasia olevan, että saa vaan meuhkata palstalla ja nimitellä toisinajattelijoita.


      • Ei ummarra
        Sivustaseuraaja kirjoitti:

        Näyttää taas tyypilliseltä skeptikon vastaukselta! Ei edes osata lukea tai jos juurikin osaa lukea, niin ei ymmärrä, mitä on lukenut!
        Kyllä kyseessä on kaksi eri nimimerkkiä ja kaksi eri kirjoittajaa: einari3 ja sitten tämä Einari Huuhaa-Hörhö, joka on kopioinut einari3:n tekstejä.
        Skeptikolle näyttää pääasia olevan, että saa vaan meuhkata palstalla ja nimitellä toisinajattelijoita.

        Oliskohan teatteriskeponen, ne tykkää huumorin nimissä avautua, töllöttimeen niitä voi valita oikein ohjelmatietojen kanssa. Tekevät matkaohjelmiakin :)

        Vai onko tässä kyse uudestisyntymisestä, tyyppi unohtaa suomen kielen, tahi ei löydä aakkosia ulkomaan näppiksiltä.

        On se niin hörhöä etttä. Aloittajan huumortajunen lie omassa nupissaan vain hörhöillen. Ei ummarra.


      • Oikea skepo
        Ei ummarra kirjoitti:

        Oliskohan teatteriskeponen, ne tykkää huumorin nimissä avautua, töllöttimeen niitä voi valita oikein ohjelmatietojen kanssa. Tekevät matkaohjelmiakin :)

        Vai onko tässä kyse uudestisyntymisestä, tyyppi unohtaa suomen kielen, tahi ei löydä aakkosia ulkomaan näppiksiltä.

        On se niin hörhöä etttä. Aloittajan huumortajunen lie omassa nupissaan vain hörhöillen. Ei ummarra.

        Kyllä ainakin tämä on oikea skepo!

        einari3 3.9.2010 21:31
        1 Ollessani nyt työharjoittelussa leipäskepona, ajattelin tehdä pienen koosteen mitä olen skeponakokelaana oppinut. Siis ihan argumentteja ja termejä joilla voi viedä pohjan hörhön kirjoituksilta ja murskata hörhöitsetunnon. Tästä voi olla hyötyä alalle aikoville s24-skepoille.


      • Ufolainen
        Oikea skepo kirjoitti:

        Kyllä ainakin tämä on oikea skepo!

        einari3 3.9.2010 21:31
        1 Ollessani nyt työharjoittelussa leipäskepona, ajattelin tehdä pienen koosteen mitä olen skeponakokelaana oppinut. Siis ihan argumentteja ja termejä joilla voi viedä pohjan hörhön kirjoituksilta ja murskata hörhöitsetunnon. Tästä voi olla hyötyä alalle aikoville s24-skepoille.

        Itse asiassa Einari3, alias Eikka#3 on UFO palstalla esiintynyt alusta asti UFO-ilmiöön ja moneen muuhunkin rajatieteelliseen ilmiöön uskovana. Huumorintajuisena ihmisenä hän nimittää itsekin itseään hörhöksi ja hömelöksi. Taitaa nimimerkki "Skeponen", joka on palstalla kirjoittanut muutamaan kertaan käyttää samaa strategiaa. Ei skepottelu pure, jos itsekin myöntää olevansa skeponen, sama pätee Einari3:n hömelöintiin. Moniin hömelöihin erona Eikan kohdalla on se, että Eikka on eittämättä melko terävä.


      • Ufolainen
        Sivustaseuraaja kirjoitti:

        Näyttää taas tyypilliseltä skeptikon vastaukselta! Ei edes osata lukea tai jos juurikin osaa lukea, niin ei ymmärrä, mitä on lukenut!
        Kyllä kyseessä on kaksi eri nimimerkkiä ja kaksi eri kirjoittajaa: einari3 ja sitten tämä Einari Huuhaa-Hörhö, joka on kopioinut einari3:n tekstejä.
        Skeptikolle näyttää pääasia olevan, että saa vaan meuhkata palstalla ja nimitellä toisinajattelijoita.

        Niinpä.
        Tämä aloituksen tekijä varastaa toisen nimimerkin ja kirjoittaa täyttä fuulaa muka toisena henkilönä. Ja hän on ilmiselvä vaihtoehtoilija eikä skepo. Liero mikä liero.


      • Alienufo
        Ufolainen kirjoitti:

        Niinpä.
        Tämä aloituksen tekijä varastaa toisen nimimerkin ja kirjoittaa täyttä fuulaa muka toisena henkilönä. Ja hän on ilmiselvä vaihtoehtoilija eikä skepo. Liero mikä liero.

        minusta kyseessä on kaksi eri nimimerkkiä , einari3 ja Einari Huuhaa-Hörhö, se että einari3 on esiintynyt muillakin nimimerkeillä on sitten ihan eri juttu, mutta ei einari protestoinut, että hänen nimimerkkinsä olisi varastettu
        sinä se taidat olla ihku oikee onkiliero ja sut pitäis panna koukkuun kalansyötiksi, kun et kerran osaa edes lukea
        sitäpaitsi sinähän tunnustauduit jo skepolieroksi


    • Einari Huuhaa-Hörhö

      Ai niin, unohdin vallan sanoa, että pikkuveljeni Reino Huuhaa-Hörhö jatkaa palstalla ja olen neuvonut häntä, miten palstalla tulee käyttäytyä. Hän on minua muutaman vuoden nuorempi, mutta hyvin hiljainen, että en sitten tiedä, kuinka paljon hän tulee palstalla kommentoimaan, mutta senhän te sitten tulette näkemään.

      Hyvät voinnit vaaan kaikille!

      Älkää sitten kiusatko veljeäni tai suutun!

      • Matka--Leena

        Tuutko sitten sieltä epsanjasta tänne ärisemään, ethän osaa sitten enään suomea, ei me ummarra.

        Voisin kastaa Reiskan uudelleen, kun et voi pistää hanttiin: Uuno epsanjassa

        Minäkin taidan vaihtaa nikkiä, ihan vaan siitä syystä, että tämän niminen on olemassa, enkä hänen nimellään viitsi ratsastaa. Pitää fundeerata miten. Ehkä säästän ekat kirjaimet.


    • Sepe-Skeponen

      Tervemenoa vaan! Eihän tämä palsta yhtä hörhöä kaipaamaan jää. Kyllä me skeposet pidetään palsta hyvässä trimmissä.
      Ole vaan huoleti siellä Espanjanjassa vaikka kuolenmaasi asti.

      Heh, ettet siellä Espanjassa sitten enää osaa suomea, hörhöilyä sanon mä.

    • heko heko

      En varmaankaan viitsi Espanjasta kirjoitella teille, koska eihän kukaan teistä osaa espanjaa!

    • Einari Huuhaa-Hörhö

      Lähdin tänään kohti Espanjaa! tralalalaallaaaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe