Mihin minä vertaisin ubuntuprofeetan?

että näin....

Sillä on yhtäläisyyksiä sekä sinne että tänne, mutta pääasiassa näin:

"Ladatkaa vain ne uusimmat ubuntut ja kaikki muukin keskeneräinen linux-sälät, niin minä pääsen kertomaan muille, mitenkä suosittuja nämä linux-rypistykset ovatkaan."

"Ongelmat - no nehän on teidän ongelmianne, mitä te niitä minulle tulette urputtamaan, itsehän ubuntunne latasitte!"

Se on kuin sodankäyntiä terroristileirissä. Tarvitaan aina niitä, jotka uhrataan - itse ei haluta sormellakaan koskea niihin! Näinhän ne sikäläiset uskonnolliset johtajatkin toimivat!

Paratiisi luvataan, mutta kuolema siellä odottaa!

"Menkää vain edeltä siitä miinakentän halki, ei siellä mitään vaaraa ole"!
"Me tulemme perässä, kunhan tie on turvallinen"

16

141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin on!

      Tässä on niin selväjärkinen viesti että on pakko olla kirjoitettu "avaruusajan" windowsilla. ;)

    • neiti peelonen

      Aivan huikeata tajunnanvirtaa :D

    • Pennti Nelonen

      Huikeata järkeilyä!

    • ...___...

      Tuonhan voisi painaa vaikka raamatun kansien sisälle - sen verran painavaa tekstiä!

      • ubuntu-käyttäjä

        Tulostamiseen tarvitset käyttöjärjestelmän jolla voi tulostaa! Onneksi poistin saastaiset Ubuntut koneiitani ja laitoin tilalle putipuhtoiset Windows-käyttöjärjestelmät. Niillä toimii kaikki, aivan kaikki!


      • kyllä se gates
        ubuntu-käyttäjä kirjoitti:

        Tulostamiseen tarvitset käyttöjärjestelmän jolla voi tulostaa! Onneksi poistin saastaiset Ubuntut koneiitani ja laitoin tilalle putipuhtoiset Windows-käyttöjärjestelmät. Niillä toimii kaikki, aivan kaikki!

        nyt varmaan sullen jottain maksaa tuosta innokkaasta mainonnasta kohtsilleen ..


      • ubuntu-käyttäjä
        kyllä se gates kirjoitti:

        nyt varmaan sullen jottain maksaa tuosta innokkaasta mainonnasta kohtsilleen ..

        Bill Gates on jo minulle ja maailmalle maksanut upealla Windows-käyttöjärjestelmällä.


      • No, mutta...
        ubuntu-käyttäjä kirjoitti:

        Bill Gates on jo minulle ja maailmalle maksanut upealla Windows-käyttöjärjestelmällä.

        ...nythän sinua vasta onni potkaisi - sait ilmaiseksi ihka oikean WIndows - käyttöjärjestelmän!

        Minä olen aina joutunut maksamaan siitä, mutta maksankin mielelläni, vaikka kyllä niitä ilmaisiakin on - niillä vain ei tee mitään!


    • Ihana Windows!

      Söpö Windows!

      • Onneksi on Windows!

        Ubuntu - kaikkien tietokoneiden katastrofi!


      • SAATANAN NÖSSÖT
        Onneksi on Windows! kirjoitti:

        Ubuntu - kaikkien tietokoneiden katastrofi!

        Taidatte kaikki olla aivovammaisia täällä.


      • Onneksi on Windows!!
        SAATANAN NÖSSÖT kirjoitti:

        Taidatte kaikki olla aivovammaisia täällä.

        Äläpäs kiroile - muuten miliisisetä poistaa viestin! Vaan asenna Windows-käyttöjärjestelmä tietokoneellesi, niin kylläpä alkaa sinullakin toimimaan!!


    • kde4

      Ubuntu on liian hyvää ollakseen totta.

      Muuten ei voi selittää sen jatkuvaa dissausta.

    • Onneksi on Windows!

      Dissaile (pissaile) sinä vaan housuusi! Ubuntu on suurin fiasko kautta aikain. Maltan tuskin odotella uusia tilastoja, kun linuxpojat siirtyvät suurella joukolla muihin käyttöjärjestelmiin - pääasiassa Windowsiin - ja ihan vaan sen takia, että se on niinkin huono, kun se on!

    • vertaa

      vakuutusyhtiön lääkäriin. Vintoystrolli ja vakuutusyhtiön lääkäri eivät koskaan ole edes nähneetkään puheen aihetta!

    • tarkkaaasilma

      ehhheeeeh

      kai ootte jo huamanneet että"entinen pennttttinelonen on vaihtanu tai8kkan ottanu uusia nikkekjjä. ninku nvaikkka jotaki wwwww8ksaisia ja jitaki muitaki

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      77
      669
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe