Ei mitään vakavaa, tietenkään. ;)
http://goo.gl/GWraj
Pientä
8
172
Vastaukset
- vara f.e.zeljabinsky
Vain rajoitettuja kohdehyökkäyksiä. IE on kuin kallio - se kestää!
- Tarviiko asentaa?
>...- se kestää!
"...can be exploited to launch remote code execution attacks if a user simply surfs to a malicious website."
"Ei mitään vakavaa..."
"– Tiedämme hyvin rajatuista ja kohdennetuista hyökkäyksistä, joissa haavoittuvuutta käytetään hyväksi muotoilluilla Office-tiedostoilla..."
http://www.itviikko.fi/uutiset/2012/04/11/microsoft-yllatti-hyokatylla-haavoittuvuudella/201227093/7
Ja koska tähän ei liity priviledge escalation tyyppistä haavoittuvuutta niin ei niin ei ole tarvetta menettää yöuniaan ja nythän se on jo paikattukin.- Pysytään asiassa.
"...if a user simply surfs to a malicious website."
Ei auta yhtään jos yrität vaihtaa puheenaihetta. Pysytään asiassa. kirjoitti:
"...if a user simply surfs to a malicious website."
Ei auta yhtään jos yrität vaihtaa puheenaihetta.Niin, kysymys oli miten VAKAVASTA asiasta on kyse?!?!?
- Hyökkäyksiä vähän.
- Ei sisällä kernel haavoittuvuutta.
- On jo paikattu.
Ei minusta kovin vakavaa.- Kuka tietää
f.e.dzerzhinsky kirjoitti:
Niin, kysymys oli miten VAKAVASTA asiasta on kyse?!?!?
- Hyökkäyksiä vähän.
- Ei sisällä kernel haavoittuvuutta.
- On jo paikattu.
Ei minusta kovin vakavaa.>Ei minusta...
Miksi mikkis on noin huolissaan. Eikö ne tiedä kaikkea mitä sinä tiedät ?
Tämä on oikeastaan hyvä linkki pitää tallessa.
Aina silloin tällöin tulee vastaan joku jäärä joka ei ymmärrä että pääkäyttäjänä suhailu on typerää. Silloin voi esittää tämän jutun esimerkkinä. Jos joutuu tällaisen hyökkäyksen kohteeksi niin rajoitetulla käyttäjätilillä toimiminen tekisi tällaisen haavoittuvuuden kautta tarttuneen örkin toimintamahdollisuudet heikoiksi, esim. tarttuneen örkin saisi 100% varmuudella poistettua poistamalla vain saastuneen käyttäjätilin ja mistään rootkiteistä ei tarvitsisi huolestua lainkaan.- Ei niin
Eihän windowsissa ole mitään vakavaa. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473