Elokuvissa ihmiset ovat useimmiten antaneet alieneille kunnolla lättyyn. Niin, ei kävisi oikeasti ja USAn armeijalla onkin suunnitelmat valmiina pahan päivän varalta. Niistä tuon jutun videolla. Se taitaa olla, niin että täältä ei löydy sellaisia uhkia joiden varjolla rahaa saataisiin, joten miten olisi uhka avaruudesta..
http://www.realufos.net/2012/04/alien-invasion-are-military-is-making.html
3:ssa vuodessa yli 20 alien-aiheista elokuvaa.
8
122
Vastaukset
- Krokodil.
Tai uhka onton maapallomme sisuksista..,niin onkos minkään maan armeijalla valmiina suunnitelmat sen uhkan varalta?
Eli sen päivän varalta,kun ne liskoihmiset ja muut öttiäiset höökivät maan pinnalle niistä luolistaan.- puyiyfpig
Ei taida niille vastusta löytyä. Iso Arska ja Stallonen Sylvesterikin alkavat olla jo vanhoja äijiä. Ei niistä enää sellaiseen. Ja eihän tästä nykyisestä pullamössösukupolvesta avaruuden ölliäisille tai maan sisuksien liskoille vastusta olisi. Huonolta näyttää.
- liekehtivä homo
puyiyfpig kirjoitti:
Ei taida niille vastusta löytyä. Iso Arska ja Stallonen Sylvesterikin alkavat olla jo vanhoja äijiä. Ei niistä enää sellaiseen. Ja eihän tästä nykyisestä pullamössösukupolvesta avaruuden ölliäisille tai maan sisuksien liskoille vastusta olisi. Huonolta näyttää.
Ei hätää, on vielä valttiässä, Pruse Villis.
- scifion kivaa
jopa sillä usalla saa olla ihan minkälaiset suunnitelmat tahansa, eik niillä ole mitää tehoo jos joskus joku eri planeetalta tullut porukka alkas nahisteleen.. ihan jo se että kykenee tulemaan tuolta jostain kaukaa avaruudesta tarkoittaa et aluksissa olis sen verran vihaiset suojat et ydinpommitki olis ku kärpäsen pieru niille
- Telluksen terävin
Meillä ei ole mitään hätää, kloonaamme vain armeijan Arnoldeja, Sylvesterejä sekä B. Willisejä. Lisäksi muutama sata J. Afgrannia pelotteeksi niin kyllä humikset kiertävät kaukaa Telluksen.
- TsukNorrisTurbo
juu es marine kamo asussa jolla usan lippu ja vapauden patsas selän takana taustalla voittaa kaikki :D
- Jedin ritari.
Siihen armeijaan voisi kloonata myös Nancy Liedereitä,Ickejä,muutaman RLLK:en, joitan kanavoivia kosmisen rakkauden lähettiläitä sekä muutaman jazz-muusikon.
Tällaista pelotetta vastaan humikset eivät uskalla käydä vaan häipyvät oitis kauas universumin laitamille ja vähän kauemmaksikin. - DarkNH
Vaatii vähän laajempaa skenaariota katsella tätä "väärien lippujen" äitiä laajemmin.
Kun terroristi terot ei enää pelota niin miten olisi uhka avaruudesta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103845"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70605
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483