Ketkä teistä kattoo uutta päivää ? Se tulee siis maanantaisin,tiistaisin ja keskiviikkosin klo 8 kakkoselta :) Se on tosi hyvä sarja ku siin on nuoria ja vähä vanhempiaki. Nuorin on jtn 12.v :) En tiiä vanhimmasta. Noh kertokaapas teijän lemppari hahmoja . Mun on Vilma ja Emmi. :-------) ♥ Vastailkaa p.s tääl saa sit vapaasti puhuu muistaki jutuista ku vaan hahmoista ,eli esim juonesta ja muustaki.
Uusi päivä
Uusi päivä
4
160
Vastaukset
- uusipäivä!
No mä en voi sietää sitä vilmaa, se on jotenki ärsyttävä.. tykkään niistä suhde käänteistä ja lemppari hahmo poistu, elina.. Mut on joo hyvä sarja ja se uus ulkomaalainen on tosi hyvä ja ruuskanen sairastuminen teki tosi hyvää käännettä :)
- emilia144
Parhaita on mun mielestä Vilma ja Jani
- oldday
Ainakin Jonne ja Janipetteri.
- oldday
Vastauksena kysymykseen "Ketkä teistä kattoo uutta päivää ? "
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463