Valeita

kylästyny

27

194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se nyt vaan on

      tosiasia että windowsille kehitetään kaikenaikaa erilaisia haittaohjelmia joten on niiltä sitten käyttäjän yritettävä jotenkin suojautua, näitä korjauspäivityksiä siis sen takia julkaistaan, ei niillä linkkura-urpoilla ole asian kanssa mitään tekemistä, yrittävät vaan tätä asiaa hyödyntää kun kehuskelevat niitä omia avuttomia tynkä-käyttiksiään ..

      • Kaikkia vastuullisesti ylläpidettyjä ohjelmistoja paikkaillaan jatkuvasti. Aivan normaalia tietotekniikkaa.


      • f.e.dzerzhinsky kirjoitti:

        Kaikkia vastuullisesti ylläpidettyjä ohjelmistoja paikkaillaan jatkuvasti. Aivan normaalia tietotekniikkaa.

        Paitsi niitä jotka on tehty niin korkeilla laatustandardeilla, että paikattavaa ei juurikaan ole. Tietoturvasta kiinnostuneet käyttävätkin jotain sellaista.


    • Tietoviikon toimittaja on kirjoitellut umpikännissä mitä sattuu. Mikä hitto on Windowsin komentokeskus???

      Enivei, on jo paikattu joten se siitä.

      • Explorer.exe

        Se winkuran komentokeskus. Etkö tosiaan tiedä mikä se on? Olet vajaa.


      • on vai, on kyllä
        Explorer.exe kirjoitti:

        Se winkuran komentokeskus. Etkö tosiaan tiedä mikä se on? Olet vajaa.

        urpoilta tyhmempiäkin kuultu mutta aika hyvä tääkin on !


    • olisko linkkura

      taitaja se toimittaja kun ei osannut suomentaa ..

      Vulnerability in Windows Common Controls Could Allow Remote Code Execution

      toisaalta en ole vielä koskaan nähnyt toimittajilta virheetötä textiä ..

    • Pentti Nelonen

      >...valhetelijota saada kuriin.

      Pitäisi kyllä saada. Niinkuin muutamat ovat tässäkin ketjussa todenneet, avaruusajan windowsissa ei ole koskaan ollut, eikä tule olemaan, mitään tietoturvaongelmia kun kaikki on paikattu ennen aukkojen syntymistä.

    • Pentti Nelonen

      Windowsin haittaohjelmat ovat kuin lika lapselle: ne vain vahvistavat sitä ja totuttavat elämään, estävät mm. allergioita.

      Minäkin pidän kuukauden samoja alushousuja, eikä ole vielä koskaan tarttunut naisista ikäviä tauteja sukuelimiin!

      Kippis

    • Windows 8

      Vieläkin odotellaan tänne linkattavaksi sitä testitulosta jossa upuntu voitti loppupisteissä Windows 7:n.

      Ettekö te oikeasti osaa linkata tänne muuta kuin ampparit.comista kopsittua ja tietoviikko, digitoday ja tietokone.fi:hin linkkaavia juttuja?

      Näen tässä patternin kyllä.

      • linux4ever

        Ubuntu laittaa Windows 7 häpeämään monessa mittauksessa.

        Esimerkiksi tiedostojen kopiointi Ubuntussa on selvästi joutusampaa.


      • Mikä se edes on

        Taidat käydä siellä ampparit.comissa jatkuvasti kun tiedät mitä siellä on.


      • linux4ever kirjoitti:

        Ubuntu laittaa Windows 7 häpeämään monessa mittauksessa.

        Esimerkiksi tiedostojen kopiointi Ubuntussa on selvästi joutusampaa.

        kaikilla yleisesti käytössä olevilla käyttöjärjestelmillä voi kopioida tiedostoja.
        upuntussa suhistellaan oletuksena pääkäyttäjällä.


    • upuntussa suhaillaan oletuksena pääkäyttäjällä. kyllä siihen voi tulla matoja. osx:äänkin tuli vaikka fanit muuta kuvittelikin. siinäkin suhaillaan oletuksena pääkäyttäjällä.

      • dälli

        Tämä väittämäsi ja takertumisesi on jo tuttu (perseveraatio). Suositan, että palaat asiaan, jos joko sinä tai joku toinen havaitsee väittämäsi suhaistelun kautta ilmaantuneen ensimmäisen madon.

        Siihen mennessä jankutuksesi vaikuttaa vain toiveajattelultasi.


      • etkös vielä ole
        dälli kirjoitti:

        Tämä väittämäsi ja takertumisesi on jo tuttu (perseveraatio). Suositan, että palaat asiaan, jos joko sinä tai joku toinen havaitsee väittämäsi suhaistelun kautta ilmaantuneen ensimmäisen madon.

        Siihen mennessä jankutuksesi vaikuttaa vain toiveajattelultasi.

        sitten ehtinyt olemassa olevista linkkura-haitakkeista kuulla linkkura-urpo ?


      • dälli kirjoitti:

        Tämä väittämäsi ja takertumisesi on jo tuttu (perseveraatio). Suositan, että palaat asiaan, jos joko sinä tai joku toinen havaitsee väittämäsi suhaistelun kautta ilmaantuneen ensimmäisen madon.

        Siihen mennessä jankutuksesi vaikuttaa vain toiveajattelultasi.

        väitinkö että pääkäyttäjällä suhistelun "kautta" tulisi jotain?

        selkeytetään että upuntut tajuaa..

        - upuntuun voi tulla matoja.
        - upuntussa suhaillaan oletuksena pääkäyttäjällä.
        - osx:ssä suhaillaan oletuksena pääkäyttäjällä.
        - päivitykset monesti rikkovat upuntun.
        - osx:ään voi tulla matoja.
        - upuntun ohjelmat ovat kaikki riippuvuushelvetin riivaamia.
        - osx:n kieli asetukset on bugiset.
        - osx unohtelee tekstilaatikoista toisinaan ensimmäisen kirjaimen jos suhailee normaalikäyttäjällä.
        - osx caset on oletuksena päin persettä.
        - upuntussa suhaillaan oletuksena pääkäyttäjällä.
        -upuntussa käytetään sudoa väärin, koska sitä ei ole tarkoitettu tuollaiseen toimintaan.
        - upuntun desktop on graafisesti surkean näköinen eli ruma.


        nuo kaikki ovat ERI asioita ja en ymmärrä miten upuntut onnistuvat yhdistelemään niistä jotain väittämäsi kaltaisia asioita.


      • ...

        Kyllä Windowsiakin käytetään oletuksenä pääkäyttäjällä.
        Ubuntuun ei voi tulla toimivia haittaohjelmia, koska sellaisia ei ole ikinä ollut liikkeellä.


      • vielä tulet urpo
        ... kirjoitti:

        Kyllä Windowsiakin käytetään oletuksenä pääkäyttäjällä.
        Ubuntuun ei voi tulla toimivia haittaohjelmia, koska sellaisia ei ole ikinä ollut liikkeellä.

        sellaisen näkemään vaikka luuletkin niiltä turvassa olevasi !


      • Windows 8
        ... kirjoitti:

        Kyllä Windowsiakin käytetään oletuksenä pääkäyttäjällä.
        Ubuntuun ei voi tulla toimivia haittaohjelmia, koska sellaisia ei ole ikinä ollut liikkeellä.

        "Kyllä Windowsiakin käytetään oletuksenä pääkäyttäjällä.
        Ubuntuun ei voi tulla toimivia haittaohjelmia, koska sellaisia ei ole ikinä ollut liikkeellä."

        Älä valehtele asensin justiin Windows 2000:sen ja siin ei suhailla oletuksena pääkäyttäjänä vaan asennuksen yhteydessä luodaan tilit.


    • ubuntu-käyttäjä

      Omistin aikaisemmin Android-puhelimen, johon sain paljon viruksia. Nykyään omistamiani kolmea Lumia-puhelintani pidän erittäin turvallisina.

      • Battery++

        Lumia on turvallinen kun siihen ei laita virtaa päälle.


      • No, sittenhän...
        Battery++ kirjoitti:

        Lumia on turvallinen kun siihen ei laita virtaa päälle.

        ...se on niinkuin linuxitkin - yhtä käyttäkelpoinen ilman virtaakin. Kummassakaan tapauksessa ei tee mitään!


      • ...

        Lumia on markkinoiden paras älypuhelin!


      • Monimeneehalpaan
        ... kirjoitti:

        Lumia on markkinoiden paras älypuhelin!

        Mites Lumiassa toimii moniajo? Luin arvosteluja ja ei toimi oikein kunnolla. Tuo on tärkeä toiminto myös PC-käyttiksissä.


      • mihin sitä oikeesti
        Monimeneehalpaan kirjoitti:

        Mites Lumiassa toimii moniajo? Luin arvosteluja ja ei toimi oikein kunnolla. Tuo on tärkeä toiminto myös PC-käyttiksissä.

        tarvitaan, useimmat käyttäjät ei sitä tarvitse, ainoastaan jokut dillet joilla pitää olla aina 200 eri sovellutusta samanaikaisesti pyörimässä vaikka siihen ei oikeesti olisikaan mitään syytä !


      • worm
        mihin sitä oikeesti kirjoitti:

        tarvitaan, useimmat käyttäjät ei sitä tarvitse, ainoastaan jokut dillet joilla pitää olla aina 200 eri sovellutusta samanaikaisesti pyörimässä vaikka siihen ei oikeesti olisikaan mitään syytä !

        Tärkeintä, että pasianssi toimii ;D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      129
      926
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      785
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      291
      734
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe