Eiks noita utuputu valhetelijota saada kuriin. Taas tommosta sontaaa syöttävät. Että muka viruksia. HAH
http://www.tietoviikko.fi/msareena/msuutiset/kaikkiareenauutiset/paivita heti paha vika uhkaa windowskayttajia/a798369?s=n
Valeita
27
194
Vastaukset
- se nyt vaan on
tosiasia että windowsille kehitetään kaikenaikaa erilaisia haittaohjelmia joten on niiltä sitten käyttäjän yritettävä jotenkin suojautua, näitä korjauspäivityksiä siis sen takia julkaistaan, ei niillä linkkura-urpoilla ole asian kanssa mitään tekemistä, yrittävät vaan tätä asiaa hyödyntää kun kehuskelevat niitä omia avuttomia tynkä-käyttiksiään ..
Kaikkia vastuullisesti ylläpidettyjä ohjelmistoja paikkaillaan jatkuvasti. Aivan normaalia tietotekniikkaa.
f.e.dzerzhinsky kirjoitti:
Kaikkia vastuullisesti ylläpidettyjä ohjelmistoja paikkaillaan jatkuvasti. Aivan normaalia tietotekniikkaa.
Paitsi niitä jotka on tehty niin korkeilla laatustandardeilla, että paikattavaa ei juurikaan ole. Tietoturvasta kiinnostuneet käyttävätkin jotain sellaista.
Tietoviikon toimittaja on kirjoitellut umpikännissä mitä sattuu. Mikä hitto on Windowsin komentokeskus???
Enivei, on jo paikattu joten se siitä.- Explorer.exe
Se winkuran komentokeskus. Etkö tosiaan tiedä mikä se on? Olet vajaa.
- on vai, on kyllä
Explorer.exe kirjoitti:
Se winkuran komentokeskus. Etkö tosiaan tiedä mikä se on? Olet vajaa.
urpoilta tyhmempiäkin kuultu mutta aika hyvä tääkin on !
- olisko linkkura
taitaja se toimittaja kun ei osannut suomentaa ..
Vulnerability in Windows Common Controls Could Allow Remote Code Execution
toisaalta en ole vielä koskaan nähnyt toimittajilta virheetötä textiä .. - Pentti Nelonen
>...valhetelijota saada kuriin.
Pitäisi kyllä saada. Niinkuin muutamat ovat tässäkin ketjussa todenneet, avaruusajan windowsissa ei ole koskaan ollut, eikä tule olemaan, mitään tietoturvaongelmia kun kaikki on paikattu ennen aukkojen syntymistä. - Pentti Nelonen
Windowsin haittaohjelmat ovat kuin lika lapselle: ne vain vahvistavat sitä ja totuttavat elämään, estävät mm. allergioita.
Minäkin pidän kuukauden samoja alushousuja, eikä ole vielä koskaan tarttunut naisista ikäviä tauteja sukuelimiin!
Kippis - Windows 8
Vieläkin odotellaan tänne linkattavaksi sitä testitulosta jossa upuntu voitti loppupisteissä Windows 7:n.
Ettekö te oikeasti osaa linkata tänne muuta kuin ampparit.comista kopsittua ja tietoviikko, digitoday ja tietokone.fi:hin linkkaavia juttuja?
Näen tässä patternin kyllä.- linux4ever
Ubuntu laittaa Windows 7 häpeämään monessa mittauksessa.
Esimerkiksi tiedostojen kopiointi Ubuntussa on selvästi joutusampaa. - Mikä se edes on
Taidat käydä siellä ampparit.comissa jatkuvasti kun tiedät mitä siellä on.
linux4ever kirjoitti:
Ubuntu laittaa Windows 7 häpeämään monessa mittauksessa.
Esimerkiksi tiedostojen kopiointi Ubuntussa on selvästi joutusampaa.kaikilla yleisesti käytössä olevilla käyttöjärjestelmillä voi kopioida tiedostoja.
upuntussa suhistellaan oletuksena pääkäyttäjällä.
upuntussa suhaillaan oletuksena pääkäyttäjällä. kyllä siihen voi tulla matoja. osx:äänkin tuli vaikka fanit muuta kuvittelikin. siinäkin suhaillaan oletuksena pääkäyttäjällä.
- dälli
Tämä väittämäsi ja takertumisesi on jo tuttu (perseveraatio). Suositan, että palaat asiaan, jos joko sinä tai joku toinen havaitsee väittämäsi suhaistelun kautta ilmaantuneen ensimmäisen madon.
Siihen mennessä jankutuksesi vaikuttaa vain toiveajattelultasi. - etkös vielä ole
dälli kirjoitti:
Tämä väittämäsi ja takertumisesi on jo tuttu (perseveraatio). Suositan, että palaat asiaan, jos joko sinä tai joku toinen havaitsee väittämäsi suhaistelun kautta ilmaantuneen ensimmäisen madon.
Siihen mennessä jankutuksesi vaikuttaa vain toiveajattelultasi.sitten ehtinyt olemassa olevista linkkura-haitakkeista kuulla linkkura-urpo ?
dälli kirjoitti:
Tämä väittämäsi ja takertumisesi on jo tuttu (perseveraatio). Suositan, että palaat asiaan, jos joko sinä tai joku toinen havaitsee väittämäsi suhaistelun kautta ilmaantuneen ensimmäisen madon.
Siihen mennessä jankutuksesi vaikuttaa vain toiveajattelultasi.väitinkö että pääkäyttäjällä suhistelun "kautta" tulisi jotain?
selkeytetään että upuntut tajuaa..
- upuntuun voi tulla matoja.
- upuntussa suhaillaan oletuksena pääkäyttäjällä.
- osx:ssä suhaillaan oletuksena pääkäyttäjällä.
- päivitykset monesti rikkovat upuntun.
- osx:ään voi tulla matoja.
- upuntun ohjelmat ovat kaikki riippuvuushelvetin riivaamia.
- osx:n kieli asetukset on bugiset.
- osx unohtelee tekstilaatikoista toisinaan ensimmäisen kirjaimen jos suhailee normaalikäyttäjällä.
- osx caset on oletuksena päin persettä.
- upuntussa suhaillaan oletuksena pääkäyttäjällä.
-upuntussa käytetään sudoa väärin, koska sitä ei ole tarkoitettu tuollaiseen toimintaan.
- upuntun desktop on graafisesti surkean näköinen eli ruma.
nuo kaikki ovat ERI asioita ja en ymmärrä miten upuntut onnistuvat yhdistelemään niistä jotain väittämäsi kaltaisia asioita.- ...
Kyllä Windowsiakin käytetään oletuksenä pääkäyttäjällä.
Ubuntuun ei voi tulla toimivia haittaohjelmia, koska sellaisia ei ole ikinä ollut liikkeellä. - vielä tulet urpo
... kirjoitti:
Kyllä Windowsiakin käytetään oletuksenä pääkäyttäjällä.
Ubuntuun ei voi tulla toimivia haittaohjelmia, koska sellaisia ei ole ikinä ollut liikkeellä.sellaisen näkemään vaikka luuletkin niiltä turvassa olevasi !
- Windows 8
... kirjoitti:
Kyllä Windowsiakin käytetään oletuksenä pääkäyttäjällä.
Ubuntuun ei voi tulla toimivia haittaohjelmia, koska sellaisia ei ole ikinä ollut liikkeellä."Kyllä Windowsiakin käytetään oletuksenä pääkäyttäjällä.
Ubuntuun ei voi tulla toimivia haittaohjelmia, koska sellaisia ei ole ikinä ollut liikkeellä."
Älä valehtele asensin justiin Windows 2000:sen ja siin ei suhailla oletuksena pääkäyttäjänä vaan asennuksen yhteydessä luodaan tilit.
- ubuntu-käyttäjä
Omistin aikaisemmin Android-puhelimen, johon sain paljon viruksia. Nykyään omistamiani kolmea Lumia-puhelintani pidän erittäin turvallisina.
- Battery++
Lumia on turvallinen kun siihen ei laita virtaa päälle.
- No, sittenhän...
Battery++ kirjoitti:
Lumia on turvallinen kun siihen ei laita virtaa päälle.
...se on niinkuin linuxitkin - yhtä käyttäkelpoinen ilman virtaakin. Kummassakaan tapauksessa ei tee mitään!
- ...
Lumia on markkinoiden paras älypuhelin!
- Monimeneehalpaan
... kirjoitti:
Lumia on markkinoiden paras älypuhelin!
Mites Lumiassa toimii moniajo? Luin arvosteluja ja ei toimi oikein kunnolla. Tuo on tärkeä toiminto myös PC-käyttiksissä.
- mihin sitä oikeesti
Monimeneehalpaan kirjoitti:
Mites Lumiassa toimii moniajo? Luin arvosteluja ja ei toimi oikein kunnolla. Tuo on tärkeä toiminto myös PC-käyttiksissä.
tarvitaan, useimmat käyttäjät ei sitä tarvitse, ainoastaan jokut dillet joilla pitää olla aina 200 eri sovellutusta samanaikaisesti pyörimässä vaikka siihen ei oikeesti olisikaan mitään syytä !
- worm
mihin sitä oikeesti kirjoitti:
tarvitaan, useimmat käyttäjät ei sitä tarvitse, ainoastaan jokut dillet joilla pitää olla aina 200 eri sovellutusta samanaikaisesti pyörimässä vaikka siihen ei oikeesti olisikaan mitään syytä !
Tärkeintä, että pasianssi toimii ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 129926
- 95785
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten291734Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504