Olen pitkään käyttänyt puuteria ihan nomraalisti meikin pohjana, ja nyt olen silloin tällöin jättänyt puterin pois ja laittanut pelkkää aurinkopuuteria erinäisistä syistä. Olen rakastunut aurinkopuuteriin :) Mutta koska aurinkopuuteriahan ei levitetä koko kasvoille, niin tuntuu että osa kasvoista jää "paljaaksi".. Käyttääkö kukaan sekä normaalia puuteria ja aurinkipuuteria yhtä aikaa kasvoissa? Miltä vaikuttaa? Pistättekö puuteria koko kasvoille ja sen jälkeen aurinkopuuterin, vai pistätettekö normi-puuteria ainoastaan aluelle joille aurinkopuuteria ei laiteta?
mineraali- ja aurinkopuuteri
3
108
Vastaukset
- dydtd
Laittaisin ensin koko kasvoille puuteria, että aurinkopuuteri levittyisi siististi (iho jää vähän tahmeaksi aurinkovoiteesta).
Mutta eiköhän tuo ole makukysymys. - erikoinen kysymys
"Käyttääkö kukaan sekä normaalia puuteria ja aurinkipuuteria yhtä aikaa kasvoissa?"
Eiköhän aika monikin, niillähän on ihan eri tehtävänsä kasvoilla. Sen mukaan niitä myös levitetaan, kuka enemmän, kuka vähemmän. Aurinkopuuteriahan pitäisi verrata pikemminkin puuterimaiseen poskipunaan kuin mihinkään irto- tai kivipuuteriin. Mineraalipuuteri on sitten taas asia erikseen, mutta siitä kai ei ollut tässä kyse. - tekorusketuspuuteri
Tiedän ihmisiä jotka eivät käytä kasvoillensa "tavallista" puuteria vaan siis koko kasvoille aurinkopuuteria meikkivoiteen päälle. Onhan se sentään aurinkoPUUTERI. no itse en käytä aurinkopuuteria kuin juuri hieman sipaistuna joko varjostuksina tai poskille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741943Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 201675
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako192556- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462