1. Miksi kirkko koroittaa Adventtia isolla A:lla?
2. Mistä johtuu että kirkon virallisessa nimessä on 7. päivä = sapatti?
Kirkon nimi parasta A-luokkaa
2
73
Vastaukset
Hei
Minä en anna kirkon lausuntoja eikä kukaan koskaan täällä anna sellaisia.
Adventus = latinaa ja merkitsee Jeesuksen tuloa. Jeesuksen tulo taas on lopun ajan uskovaisen pääasiallinen vaikutin aina ja kaikkien kirkkojen opillinen perusta ollakseen kristittyjä. Kristillisyys ei onnistu ilman adventtia siis ollenkaan.
Kirkko uskoisin haluaa olla uskollinen Jeesukselle ja Jumalan käskyille noin täsmällisesti ja haluaa siksi pitää kiinni alkuperäisestä viikon 7 päivästä.
Alkuperäinen raamatullisen viikon 7 päivä osuu meidän lauantaille ja meillä 1973 tehtiin sunnuntaista viikon 7 päivä, eli jotkut haluavat kunnioittaa alkuperäisyyttä, päivää jonka jonka Jumala itse täsmälleen sääti ja tahtovat sen näkyvän noin, sillä onhan se kirkon yksi ominainen piirre millä eroaa muista.
Nimessään kirkko kai haluaa aatteen näkyvän näkyvällä tavalla.
t. jari- pyh!
Nimet kirjoitetaan isolla alkukirjaimella, vai eikö ole suomenkieli hallussa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892128Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361776- 1801326
- 241794
- 67732
- 59718
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </340514