Laadukkaat levyjarrupalat?

Börje 321

Onko kenelläkään kokemuksia näistä http://www.bikeradar.com/gear/category/components/brake-pads/product/review-ashima--sos-brake-pads-09-34435? Itsellä perus Shimanon XT-jarrut ja palat alkaa oleen finaalissa. Olen ollut kyllä kohtuu tyytyväinen noihin orkkispaloihinkin, mutta lupaukset noille "Sos-paloille" on ainakin kovat. Näyttäs saavan näppärästi ja nopeasti koti-Suomestakin http://pyoratarvike.mycashflow.fi/product/4/ashima-sos-levyjarrupalat. Joku oli fillarifoorumilla kerennytkin kyseistä puljua kehumaankin, mutta paloista en juuri tuota artikkelia enempää ole löytänyt. Niimpä kyselen tämän foorumin mielipidettä.

10

272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toudetyömatka

      Kokemusta ei vielä ole. Mutta lupaukset on sellaiset että voisin kokeilla kunhan nykyiset on ajeltu loppuun.

      Ehdotukseni siis objektit, että osta nuo ja jaa kokemukset meille muillekin :-)

    • Fillari -90

      En juuri tiiä noista paloista mutta itsellä on ollut käytössä noi Ashiman kevyet jarrulevyt ja niistä olen tykännyt.

      • Fillari -90

        Nyt tilasin tuolta palatkin


      • Fillar -90
        Fillari -90 kirjoitti:

        Nyt tilasin tuolta palatkin

        Palat odotti eteisen lattialla kirjekuoressa kun tulin koulusta. Ainakin nopeaa toimintaa. Saa nähä minkälaiset ovat verrattuna Formulan alkuperäisiin paloihin. Huomenna pitäisi päästä testaamaan sadekelillä.. Kirjoittelen palautetta fiilispohjalta kunhan saan ajettua nuo sisään.


      • Fillari -90
        Fillar -90 kirjoitti:

        Palat odotti eteisen lattialla kirjekuoressa kun tulin koulusta. Ainakin nopeaa toimintaa. Saa nähä minkälaiset ovat verrattuna Formulan alkuperäisiin paloihin. Huomenna pitäisi päästä testaamaan sadekelillä.. Kirjoittelen palautetta fiilispohjalta kunhan saan ajettua nuo sisään.

        Nyt on muutama lenkki alla ja palat ajettu sisään. Tuntuma on hyvä ja palat tuntuvat tehokkailta. Säilyttävän suorituskykynsä hyvänä vielä vesikelilläkin. Kestävyydestä en tietenkään voi vielä sanoa.


      • inssi'
        Fillari -90 kirjoitti:

        Nyt on muutama lenkki alla ja palat ajettu sisään. Tuntuma on hyvä ja palat tuntuvat tehokkailta. Säilyttävän suorituskykynsä hyvänä vielä vesikelilläkin. Kestävyydestä en tietenkään voi vielä sanoa.

        Kuinka kauan nuo alkuperäiset kestivät? Siis kilometreillä mitattuna.


      • Fillari -90
        inssi' kirjoitti:

        Kuinka kauan nuo alkuperäiset kestivät? Siis kilometreillä mitattuna.

        Kyllähän niillä tuli reilut 2 vuotta ajettua. Kilometrejä en ole laskenut ja hankala näin jälkikäteen laskeakkaan kun on kertynyt niin vaihtelevasti. Muutama tuhat? Oli noissa vielä vielä hieman palaakin jäljellä, mutta melko lasittuneet ja likaiset näyttivät olevan. Näistä sos-paloista olen kyllä nyt tykännyt.


      • en usko..
        Fillari -90 kirjoitti:

        Kyllähän niillä tuli reilut 2 vuotta ajettua. Kilometrejä en ole laskenut ja hankala näin jälkikäteen laskeakkaan kun on kertynyt niin vaihtelevasti. Muutama tuhat? Oli noissa vielä vielä hieman palaakin jäljellä, mutta melko lasittuneet ja likaiset näyttivät olevan. Näistä sos-paloista olen kyllä nyt tykännyt.

        Olet kyllä hurja polkija, jos saat polkupyörän jarrupalat lasittumaan.


    • Börje 321

      Nyt on täälläkin kyseiset palat olleet muutaman lenkin alla. Ensituntuma on erinomainen. Palat tuntuvut purevan tehokkaasti ja ovat kuitenkin käytössä hiljaiset. Alkuperäisiin verrattuna vaikuttavat paremmilta.

      • Cube

        Itse tilasin nuo palat jo aikaisemmin kesällä luettuani pienen jutun noista paloista Fillari-lehdestä (nro. 3). Nyt ajettelin päivittää cyclon kuoret ja vaijerit samassa jutussa kehuttuihin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      235
      2028
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      89
      1044
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      1041
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      840
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      98
      794
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      706
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe