Onko kenelläkään kokemuksia näistä http://www.bikeradar.com/gear/category/components/brake-pads/product/review-ashima--sos-brake-pads-09-34435? Itsellä perus Shimanon XT-jarrut ja palat alkaa oleen finaalissa. Olen ollut kyllä kohtuu tyytyväinen noihin orkkispaloihinkin, mutta lupaukset noille "Sos-paloille" on ainakin kovat. Näyttäs saavan näppärästi ja nopeasti koti-Suomestakin http://pyoratarvike.mycashflow.fi/product/4/ashima-sos-levyjarrupalat. Joku oli fillarifoorumilla kerennytkin kyseistä puljua kehumaankin, mutta paloista en juuri tuota artikkelia enempää ole löytänyt. Niimpä kyselen tämän foorumin mielipidettä.
Laadukkaat levyjarrupalat?
10
272
Vastaukset
- toudetyömatka
Kokemusta ei vielä ole. Mutta lupaukset on sellaiset että voisin kokeilla kunhan nykyiset on ajeltu loppuun.
Ehdotukseni siis objektit, että osta nuo ja jaa kokemukset meille muillekin :-) - Fillari -90
En juuri tiiä noista paloista mutta itsellä on ollut käytössä noi Ashiman kevyet jarrulevyt ja niistä olen tykännyt.
- Fillari -90
Nyt tilasin tuolta palatkin
- Fillar -90
Fillari -90 kirjoitti:
Nyt tilasin tuolta palatkin
Palat odotti eteisen lattialla kirjekuoressa kun tulin koulusta. Ainakin nopeaa toimintaa. Saa nähä minkälaiset ovat verrattuna Formulan alkuperäisiin paloihin. Huomenna pitäisi päästä testaamaan sadekelillä.. Kirjoittelen palautetta fiilispohjalta kunhan saan ajettua nuo sisään.
- Fillari -90
Fillar -90 kirjoitti:
Palat odotti eteisen lattialla kirjekuoressa kun tulin koulusta. Ainakin nopeaa toimintaa. Saa nähä minkälaiset ovat verrattuna Formulan alkuperäisiin paloihin. Huomenna pitäisi päästä testaamaan sadekelillä.. Kirjoittelen palautetta fiilispohjalta kunhan saan ajettua nuo sisään.
Nyt on muutama lenkki alla ja palat ajettu sisään. Tuntuma on hyvä ja palat tuntuvat tehokkailta. Säilyttävän suorituskykynsä hyvänä vielä vesikelilläkin. Kestävyydestä en tietenkään voi vielä sanoa.
- inssi'
Fillari -90 kirjoitti:
Nyt on muutama lenkki alla ja palat ajettu sisään. Tuntuma on hyvä ja palat tuntuvat tehokkailta. Säilyttävän suorituskykynsä hyvänä vielä vesikelilläkin. Kestävyydestä en tietenkään voi vielä sanoa.
Kuinka kauan nuo alkuperäiset kestivät? Siis kilometreillä mitattuna.
- Fillari -90
inssi' kirjoitti:
Kuinka kauan nuo alkuperäiset kestivät? Siis kilometreillä mitattuna.
Kyllähän niillä tuli reilut 2 vuotta ajettua. Kilometrejä en ole laskenut ja hankala näin jälkikäteen laskeakkaan kun on kertynyt niin vaihtelevasti. Muutama tuhat? Oli noissa vielä vielä hieman palaakin jäljellä, mutta melko lasittuneet ja likaiset näyttivät olevan. Näistä sos-paloista olen kyllä nyt tykännyt.
- en usko..
Fillari -90 kirjoitti:
Kyllähän niillä tuli reilut 2 vuotta ajettua. Kilometrejä en ole laskenut ja hankala näin jälkikäteen laskeakkaan kun on kertynyt niin vaihtelevasti. Muutama tuhat? Oli noissa vielä vielä hieman palaakin jäljellä, mutta melko lasittuneet ja likaiset näyttivät olevan. Näistä sos-paloista olen kyllä nyt tykännyt.
Olet kyllä hurja polkija, jos saat polkupyörän jarrupalat lasittumaan.
- Börje 321
Nyt on täälläkin kyseiset palat olleet muutaman lenkin alla. Ensituntuma on erinomainen. Palat tuntuvut purevan tehokkaasti ja ovat kuitenkin käytössä hiljaiset. Alkuperäisiin verrattuna vaikuttavat paremmilta.
- Cube
Itse tilasin nuo palat jo aikaisemmin kesällä luettuani pienen jutun noista paloista Fillari-lehdestä (nro. 3). Nyt ajettelin päivittää cyclon kuoret ja vaijerit samassa jutussa kehuttuihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701