Kuulostaako oudolta, että 23 vuotias aikuinen mies käy edelleen saunassa perheensä kanssa kun käy vanhempiensa luona. Perheeseen kuuluu äiti, isä ja kaksi siskoa joiden kanssa hän käy saunassa edelleen? Hänen mielestään se on aivan normaalia? Keskustelimme asiasta ja hän piti minua outona kun en käy käy enää perheeni kanssa saunassa. Lapsena olen viimeksi käynyt esimerkiksi pikkuveljeni kanssa saunassa, mutta murrosiän tullessa en sitten mennytkään enään saunaan hänen kanssaan ja minusta tämä on normaalia! Normaalia on, että naiset ja miehet esimerkiksi saunovat erikseen. Eikö murrosiän tullessa vanhempien pitäisi ymmärtää tehdä tälläiselle asialle jotain? Mitä mieltä olette asiasta?
T: Ihmettelijä
Sauna keskustelu
ihmettelijä 123
3
120
Vastaukset
- terve meininki
Mies käy varmaan siellä katsomassa siskojensa tuhhuja ja kenties on vaikka nuhhiminen mielessä. Tai tiedä vaikka tekisivätkin sitä. Mitä serkumpi sen herkumpi.
- meitä on moneksi
Kyllä tuo oudolta kuulostaa. Viimeistään murkkuiässä tulee vain tunne, että ei enää viitis mennä vanhempien ja veljien kanssa saunaan ja ei halua näytttäytyä alasti.
- hgfh
Lähetäänpä siitä että saunominen ei ole normaalia...
joten mitä väliä saunooko miehet ja naiset yhessä vai erikseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731930Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462