Missä on nimimerkki Jeesus on tie?

Tähänkö on tultu?

Jos ei Sue K kirjoita, niin tätä palstaa ei viitsi edes lukea! Minne on hävinnyt "Jeesus on tie" kirjoituksineen? Teuta jaksaa kirjoitella örvelön kanssa, ok, jatkakoot rauhassa, mutta jotain järkevääkin olisi kiva lukea!

11

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • v.d.e,3

      Olisko aasi alkanut lakkoilemaan!?
      Voihan olla että sitä kahden; aasin ja sitä kiimasen aasin kanssa touhuavaa on väsymys kohdannut!!!

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/9950396
      Jeesus on tie
      30.6.2011 22:30
      Mitään Jumalan ja Jeesuksen lakia ei ole olemassa.
      Mitään jumalallisuuden tietoa ei ole olemassa.
      Laki on sitä varten, että myös kiimainen assimme tuntisi syntinsä ja rientäisi parannuksen lähteelle.

    • su

      Jos ykköshäirikkö poistuu, niin poistuu tuomiot ja kiroukset!

    • se häiriköstä

      Kysymäsi nimimerkki "loistaa" helluntailaisuus-palstalla ja käy täällä "totuus esiin" nimimerkillä. Jos on ikävä, niin sinne sitten.

    • teu.

      Minusta . aloittaja lukee kovin yksipuolisesti . jos ei näemetsää puilta , on katsottukin yksipuolisesti asoita , kirjoitan jokaisessa viestissä jotain uutta,
      Toiseksi Jos katsotaan että örvelö saa härnätä kaikkia mielin märin , niin
      oletteko sitä mieltä . että mitättömän ylläpidon aisoissa on kaikki hyvin ?

      Ja että örvelö kyllä lähtee kun emme kirjoita ,,Olen seuranannut örvelöä
      4. v. 10 kk , ja tullut siihen tulokseen , että hän iloissaan tekee sitä , eikä
      eikä koskaan häviä itsellään , siis kaikkien on otettava häirikko huomioon
      ja tehtävä jos osaa kaikkensa häirikön poia saanti mielessä .

      Ei tietenkään niin että kristillisyys kärsisi . Mutta ei myöskään niin et örvelö
      saisi mitään voittoa , ei pienintäkään . Vaan ainoa joka tulee voittoja saada
      on JEESUS KRISTUS .

      En tiedä kirjoitinko tämän viestin kaikkien kristittyjen mieleen . Mutta näin
      asiasta itse ajttelen , näin tulen kuitenkin itse tekemään . Kun huomaan
      että joku halveksii Jumalaa /Jeesusta karvat nousee pystyyn ja kirjoitus
      alkaa . Pyhästä Hegestä ei minun tarvitse kantaa huolta , sillä jos joku
      tekee pilkan Häntä kohtaan , sitä ei anneta anteeksi , tämä Raamatun
      sana pitää vieläkin paikkansa

      Örvelö on muuttunut , ennen riitti että oli häirikkö ,nykyään alaotsaista
      pilkkaa , luullen että on jotenkin vahvoilla , koska tiedän että hän on
      paatunut paha pilkantekijä , en viitsi hänen kaikkiin viesteihin (häiriöihin)
      vastata lainkaan , se näkyy siinä että hän pilkkaa 5-6 erikohtaisessa
      viestissään , ,ja yleensä vataan yhteen . Jos hänet saataisiin pois
      en vastaisi siihenkään , sitten on vielä niitä ,oikein lapsellisia viestejä
      kun se assi. . Sitten on rumia viestejä jotka pilkkaa uskoamme ja
      sitä kautta Jumalaa /Jeesusta, en hyväksy lainkaan , enkä sillä
      varjolla tehtyja että voi ilkkua meitä ja uskoa , sellaisia häirikkö itse pitää .

      viesti on aloittajalle ,ym.

      • Turhaa huomioida

        Totta, että kirjoitat muutakin. Mutta örvelön kanssa keskusteleminen ja ylipäätään hänelle vastaaminen vain innostaa häntä täällä olemaan.


      • L.L-.Larssonn

        "kirjoitan jokaisessa viestissä jotain uutta,"

        Mitä uutta sinä luki- ja kirjoitushäiriöinen Teuta osaat kirjoittaa jokaisessa viestissäsi? Olet kirjoitustaidoton, itsestäsi suuria luuleva esikoislaestadiolainen. Luulen, että kanssauskovasi häpeävät kirjoituksiasi? Yhtään kirjoittamaasi lausetta et pysty kirjoittamaan suomenkielellä? Olet verbaalisesti täysi nolla! Jos edustat esikoislaestadiolaisuutta, niin häpeän puolestasi!


      • v.ds.ww-
        Turhaa huomioida kirjoitti:

        Totta, että kirjoitat muutakin. Mutta örvelön kanssa keskusteleminen ja ylipäätään hänelle vastaaminen vain innostaa häntä täällä olemaan.

        Ne örvelön tekstit ovat asiallisissa keskuteluissa Jumalan ja Jeesuksen Lain ja oppeilla perusteltuja ja Suomen Lain sanaan hän käyttää kantansa tueksi!

        KENEN LAKIA JA SANAA USKOVAISET KÄYTTÄÄ KANTANSA TUEKSI, luciferin ja sen epäjumalienko sanaa??


    • Orginelliel ei Sue E

      Miksi kirjoitit uuden aloituksen kun oli jo aloitettu... jotan rotia,,,

      • Siksi

        Kirjoitin aloitusta ja samaan aikaan oli joku toinen tehnyt aloituksen samasta asiastan, niinkuin toisessa aloituksessa kerroin.


    • su

      Minä en ole häntä kaivannut. Olen nyt suhteellisen onnellinen. Koska hänen rukouksensa Jeesukselle, että Jumala antaisi minulle vaikeuksia rangasitukseksi minun arvosteluistani häntä kohtaan, ei ole oikein tehonnut. Pikku nuhaa on ollut. Ehkä hän nyt on sitten kääntynyt sen kärryjensä omistajan puoleen. sieltähän ne kiroukset ja lähimmäiselle pahuutta tulevat pyytäessä. Sitä paholaista pitää varoa. Rukoilla, että sen temput ei tehoaisi.

      Annettakoon hänen olla nyt rauhassa. Jospa hän huomasi sen Jeesukselle tekemänsä pyynnön olevan saatanasta.

    • Jumala ompi linnamme

      En jää kyllä minäkään kaipailemaan.
      Sen verran farisealaiselta omavanhurskaalta vaikutti kiroiluineen ja ylpeyden hengessä...jos ihminen ei osaa lähimmäiseltään anteeksipyytää eikä hyvää toivo lähimmäiselle ei voi kuin ihmetellä mikä henki häntä piinaa....

      Jumalan Rauhaan....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      235
      2028
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      89
      1044
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      1041
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      840
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      98
      794
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      706
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe