http://www.avaruus.fi/uutiset/kosmologia-ja-teoreettinen-fysiikka/neutriinoja-kaytettiin-ensimmaista-kertaa-viestintaan.html
Nyt on neutriinoja käytetty ensimmäistä kertaa viestintään. Urantia-kirjassa mainitaan tähtienvälinen kommunikointi neutriinoilla... ;D
Neutriinoja käytettiin ensimmäistä kertaa viestintään
5
84
Vastaukset
- /&/(&/(IUI
Miksi neutriinoilla, kun fotoni on nopeampi?
Lähettimenä hiukkaskiihdytin ja vastaanottimena valtavan kokoinen ilmaisin. Ei ihan vielä hirvimiesten radiopuhelin, mutta mielenkiintoinen artikkeli.- hidas ja itara
...tarkotettu hämäläisille ja saa varmaan halvemmalla, samalla laihialaisillekiin :o
- -V-
Johan ne hetken aikaa olivat jopa valoa nopeampia, mutta se olikin virhe koejärjestelyissä.
Neutriinoilla voisi vaikka kommunikoida sukelluksissa olevan sukellusveneen kanssa. Kai armeijat ensimmäisenä tuonkin ottavat käyttöön jos se saadaan vähän pienempään kokoon. Isoja ne ovat kyllä ELF alueen lähettimetkin, ei siinä mitään. - hörhöjen kunkku
-V- kirjoitti:
Johan ne hetken aikaa olivat jopa valoa nopeampia, mutta se olikin virhe koejärjestelyissä.
Neutriinoilla voisi vaikka kommunikoida sukelluksissa olevan sukellusveneen kanssa. Kai armeijat ensimmäisenä tuonkin ottavat käyttöön jos se saadaan vähän pienempään kokoon. Isoja ne ovat kyllä ELF alueen lähettimetkin, ei siinä mitään."Johan ne hetken aikaa olivat jopa valoa nopeampia, mutta se olikin virhe koejärjestelyissä."
Älä nyt vielä pilaa iloa kun ensi kuussa on vasta uudet testit. Nythän ne testin tehneet skepot ovat vasta keskenään sopineet että ilmiö johtui kahdesta virhelähteestä. Mutta eihän asiasta sopiminen ole sama kuin oikea tieteellinen testi. :D
- eikka3 - -V-
hörhöjen kunkku kirjoitti:
"Johan ne hetken aikaa olivat jopa valoa nopeampia, mutta se olikin virhe koejärjestelyissä."
Älä nyt vielä pilaa iloa kun ensi kuussa on vasta uudet testit. Nythän ne testin tehneet skepot ovat vasta keskenään sopineet että ilmiö johtui kahdesta virhelähteestä. Mutta eihän asiasta sopiminen ole sama kuin oikea tieteellinen testi. :D
- eikka3Juu katsellaan nyt rauhassa. ;D
Täytyy vissiin rekisteröidä taas jonkun sortin nimimerkki tänne kun täällä näkyy pyörivän joku sontaluukku kirjoittelemassa muiden nimimerkeillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 77669
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483