Mitä kaikkea helpossa A:ssa pitää osata? Kaverini sanoo että olen heA tasoinen, mutta tuntuu että olisin HeB...
HeA
4
1846
Vastaukset
- täs mä
heA:ssa hevosen pitää olla peräänannossa, kuten heB:ssäkin. Pohkeenväistöt, avot ( sulut?), ristilaukat, keskilaukat, -ravit ja -käynnit, peruutukset, kaarrot, yms. Olet heA:n tasoinen, jos pystyt mennä nämä samassa radassa.
- _______________
tai ehkä sittenkin vastalaukat eikä ristilaukat? :D
- _katherine_
Yksittäisten "temppujen" lisäksi on oleellista miten hevosta ratsastat.
HeB tasolla hevosen tulee olla peräänannossa mutta muoto voi olla melko avoin. HeA-tasolla hevosen tulee jo liikkua selkeästi kootummin.
Tämä siis tarkoittaa, että ei riitä että kykenee suoriutumaan HeA-radan tehtävistä peräkkäin, vaan hevosen tulee myös liikkua koko radan ajan peräänannossa ja hyvässä muodossa. - ope75
Olet heA tasoinen jos pystyt suorittamaan heA tasoisen kouluohjelman hyväksytysti. Se ei ole ihan helppoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2512053- 841238
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171055- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 122779
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701