Eli onko ne selkeesti semmoset palikat vai vain muodot:D tyhmä kysymys varmaankin, mutta hankin vatsoja enkä malta odottaa, milloin alkais näkyy. Miltä siis tuntuu ku tunnustelee mahaa ja on alkuvaiheessa?
Ja ei, en ole treenannu viikkoa ja alkanut heti innostuu. Treeniä monta kk takana vaihtelevan motivaation kanssa.
hehe miltä vatsalihakset tuntuu jos ne on vielä piilossa ?
4
287
Vastaukset
- -
Rupee innostuu kun treeniä on monta vuotta takana. Ei se lihaskaan nyt muutamassa kuukaudessa kasva.
Vatsalihakset, jopa varsin pienet sellaiset rupeavat näkymään kun rasvaprosentti on tarpeeksi alhainen, muutoin ne eivät vain näy. vaikka kuinka isot vatsalihakset olisi niin se rasva kertyy siihen päälle estää niiden näkymisen.
Rasvaprosentti alle 10% jos olet mies ja alle 15% jos olet nainen niin näkyy vatsalihakset. - heippa!!
no laiha olen, ja nuori. Minun käsittääkseni rasvaprosentti voi olla korkeampikin, koska joskus rasva jakautuu kehossa epätasapainoisesti eri ihmisillä? Käsittääkseni alle 18?vuotiailta vaikea mitata yhtään sinnepäinkään sitä oikeaa rasvaprosenttiakaan. Mahassa tosin ei ole minulla mitään pämppistä ollenkaan.
- riippuu siitä kans
missä päin kehoa sun rasvasolusi lymyävät
- ?
tosiaan kuin joku kirjottikin jo et rasvaprosentti aika paljon sanookin näkyykö ne vai ei. et kannattaa lisätä myös kestävyys liikuntaa lihasharjotuksen lisäksi jos haluaa saada ne vatsalihakset nopeammin esille mut silti siinä menee kyl aikaa ja kyl vaikuttaa myös millätavalla niitä harjotetaan tohon et olekkaan sitä laittanut millä tavalla teet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882088Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361756- 1801316
- 237766
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
- 65699
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49556
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337492