nuorkauppakamarin kokoontuminen

naapero

isänmaantoivot kokoontuivat viikonlopuksi saimaalle parantamaan maailmaa, ja täytyy todeta että oli onnettoman näköistä porukkaa (ei tietenkään kaikki).

ensimmäinen ilta oltiin perseet olalla, käyttäydyttiin kuin siat ja samalla kuitenkin pidettiin huoli ettei ketään ympärilläolijoita katsottu kuin sitä klyyvaria pitkin. seuraavana iltana naisenalut sipsuttelivat halvoissa, huonosti istuvissa polyesterimekoissa korot kopisten ja se nenä pilviä hipoen, päässä ajatus että "minä olen teitä muita parempi". tietenkin yrittää täytyy ja ajatus käyttäytyä yhtenä iltana kuin elegantti leidi houkuttaa itseäänkin, mutta tältä porukalta se meni mönkään siinä neljännen siiderilasin jälkeen. mikä olisi tyylikkäämpää kuin laitettu nainen, joka ei meinaa pysyä pystyssä, ja se yllätti myös kuinka monta kertaa sana vittu mahtui yhteen lauseeseen. henkilökunnan kohtelu oli joissakin tapauksissa äärettömän alentavaa ja muita asiakkaita kohdeltiin kuin olisivat olleet toisen luokan asiakkaita kyseisessä paikassa.

tämäkö on se meidän nuorisojärjestö jonka haluamme johtavan suomea joku päivä? edelleen, mukana on varmasti mahtavia ihmisiä, mutta nyt on liian monella jäsenellä arvot hukassa ja kuva kyseisestä porukasta painui maan alle. ottaako kukaan porukkaa sivustaseurannut enää näitä ihmisiä vakavasti kysyn minä.

2

368

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8546

Kaikkeen ihme paikkaan se ihminen itsennän tunkee!

• pikku-velikerho

Antaa heidän keuskella toisilleen kuinka tärkeitä he ovat. Täysin vaarattomia ympäristölle, paitsi ne, joilla on poliittisia kytkentöjä. Voivat aiheuttaa suuriakin taloudellisia menetyksiä kaupungille typerillä päätöksillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      89
      2158
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      138
      1796
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      173
      1333
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      229
      805
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      744
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      721
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      60
      720
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      619
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      587
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      47
      550
    Aihe